NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @tyndall; ja aanklagen ja grrr. ;)
    Ik zie idd ook een streepje. Tja morgen testen met je eigen test geeft misschien wel meer duidelijkheid.

Weltrusten allemaal

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Jeetje hendrika, zeker een interessant kaartje. Is jouw ei niet gewoon op dag 42/43 geweest ipv op dag 48?? Zou betekenen dat je nu op 13 dpo kan zitten :)

3. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar zal het nu nog te vroeg voor zijn. Tenzij ze een quantitative test doen misschien. Als ik maandag duidelijker getest heb moest ik terug komen en doen ze een quantitative bloedtest om te zien of het goed stijgt.

4. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee welk merk. Hij zat in een witte verpakking. De lab medewerker vroeg me of ik een hand vol wou van die testen en ik heb nee bedankt gezegd. Ik vertrouw die dingen niet. ha ha

Ja en misschien ook niet aanklagen hoor. Maar wel een klacht indienen als ze me nu gek zit te maken.

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Jaaaaa! We houden vol hoor, onze helden van vroeger :D

We gaan samen voor een zondagse roze test meis!
    Deze ronde moet het raak zijn! :)

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Tyndall: Wil je niet gek maken meis, maar ook ik zie een streep...
    Hopelijk word ie van de week donkerder, of je hebt gewoon streepjespies...? ;)

7. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha Anni dat is grappig beschreven die streepjespies :)

Ik begin nu toch wel een klein beetje te twijfelen. Ik krijg steeds meer rare krampjes die ik wel herken van mijn voorgaande zwangerschappen. We zullen morgen zien.

Ik heb trouwens wel verdrietig nieuws. Onze zwakke pup is vanavond op mijn borst onder mijn top overleden :( Wat heb ik gehuild! Hij was de hele dag al aan het janken en later op de middag kwam er melk uit zijn neusje en zat er bloed in zijn stoel. Mijn man zijn tante is dierenarts en die heb ik gebeld. Ze zei dat het totaal geen goed teken was en dat we hem aan zijn lot moesten overlaten. Ik heb hem toen bij me gehouden en na nog geen uur was hij al overleden.
    Ik moest dit even kwijt. Sorry meiden.

8. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens de hele avond al naar de test aan het staren. Telkens als ik in de badkamer kom hoor ik een klein stemmetje roepen "kijk naar mij! kijk naar mij!"

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Goedemorgen iedereen,

Tyndall zat net met tranen in me ogen te lezen over je pup wat moet dat moeilijk zijn, er naar kijken en niets kunnen doen :'( heel veel sterkte meissie.

Hier alles goed... weer vroeg eruit maar nog 2 dagen en dan mogen we weer een beetje uitslapen... gisteravond gevraagd aan me kerel of me borsten wat waren gegroeid en die zei ook hmm ja het lijkt er wel op...
    We gaan het gewoon wel zien...

10. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    Sorry dames niks bij gelezen alleen een ontzettend baal dag

manlief wilde Gister niet klussen terwijl misschien me ei is geweest

zijn excuus:hij was te moe....

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Nahhh daggie dat meen je niet :( wat ontzettend balen zeg!!!! Helaas hebben we die mannen wel nodig he :(
    Misschien vanavond even klussen??? En heb je de vorige dagen wel geklust???

12. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    De 15de voor t laatst

hoop dat t genoeg is haha

vandaag last van me darmen

blehhhhh ontpillen sucks

13. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Vandaag is mijn NOD op de langste cyclus van 37 dagen.

Mijn temp. is vanmorgen weer beetje gestegen.

Als ik nog niet ongi word vandaag en mijn temp. is morgen nog beetje hoog dan durf ik wel een testje te wagen.

Wat denken jullie van mijn kaartje?:(

Fijne (werk)dag allemaal!!:)

14. Djonna

Djonna Niet meer actief

daggie, ik heb er echt weinig verstand van maar volgens mij moet het wel lukken hoor wijffie.

Ambon, heb helaas weinig verstand van temperaturen maar ik ga zeker voor je duimen..

Hier heb ik net mijn vrouwelijke charmes in de strijd gegooid, bleek dat we iets waren vergeten bij de verbouwing dus heb ik net lief met mijn ogen geknipperd en het word voor ons geregeld yeahhhhh hahahahahaha soms is vrouw zijn best makkelijk ;)

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ahhh, Tyndall....wat erg dat de pup het niet gered heeft! Lijkt me vreselijk!!

Ik duim ook voor je dat je zwanger bent! Ook ik zie een streepje hoor!!:D

Daggie1984 Wat balen dat je vriend niet wilde :(
    Gelukkig wil die van mij altijd :D

Ambonmanise Je temp leek te gaan zakken, maar vanochtend weer omhoog! Duimen dat hij hoog blijft!!

Bij mij was mijn temp ook mooi hoog! Dacht gisteren dat ik echt ongi werd, maar is niet doorgezet. Klein beetje bruin/roze verlies gehad.
    Vanmorgen een test gedaan (denk 11 DPO) en was weer omo-wit :(

Vanmiddag lekker naar het feestje van mijn neefje! Die is alweer 3 geworden vandaag!!:d

16. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    dames!!! heb getest..... zie een licht roze streepje... :D
    kan alleen mn foto niet uploaden....staat op mn telefoon,...grrr

oohw wacht...misschien zo?..

ben ff helemaal wiiiiii zou dit dan echt zo zijn???
    mijn NOD is de 21e

17. ballie83

ballie83 Actief lid

20 jun 2011
    258
    0
    0
    Verpleegkundige
    Almere
    hoi meiden

hier goed nieuws!
    ik had al de afgelopen dagen dat collega's op mn werk steeds met zo'n heel vragende blik me aankeken en vroegen hoe het ging... al 3 dagen op rij verschillend iemand die vroeg of ik soms zwanger was....toch maar een testje gedaan vanmorgen. meer zo van dan weet ik dat t nog niet zo is had ik snel snel de test vol laten lopen. en tot mijn verbazing.... zie onderstaande foto :D:D
    ik mag dus op roze!!! nou hopen dat dit beebje blijft plakken;)

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaa ik zie hem ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alvast voorzichtig gefeliciteerd... wauw de meeste hebben deze maand goed geklust hoor ;)

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @sjtal Jaaaaa.....ik zie hem!!! :D Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

@Ballie83 Gefeliciteerd, wat een duidelijke test!!!! Nu lekker genieten!

Helaas Djonna....wij hebben ook heel erg ons best gedaan met klussen, maar vrees dat ik gewoon weer ongi ga worden :(

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ahhh liefkleintje neeee niet doen :(
    Ik denk dat ik toch ook ongesteld ga worden hoor... boobs worden groter, misselijkheidsvlagen opgezette buik maar durf er niet op te hopen eerlijk gezegd...

Valt me alleen wel op dat dit een erg vruchtbare maand is voor de meeste vrouwen ;) dat bedoelde ik er meer mee liefkleintje

Deel Deze Pagina