NOD 16-31 aug

Discussion in 'NOD forum' started by beccy, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Ik loop al een hele tijd bij de gyn... Ik ben in 2008 gestopt met de prikpil, en er kwam helemaal niets op gang na de tijd. Begin 2010 ben ik al een half jaar aan de clomid en provera geweest, alleen haalde het niets uit.. Behalve dat ik wel een nepbloeding kreeg. Toen heb ik gezegd van ik neem ff rust, en kijk wat er uit mezelf gebeurd. En prompt werdt ik (wel pas febr 2011) ongesteld. Direct weer de gyn gebeld en sinds die tijd sta ik weer onder behandeling. Bloed nagekeken: alles was helemaal goed.. Op echo's zag het er prima uit, behalve een cyste die vanzelf is weggegaan.. En daarna moest ik paar maanden tempen, en als het dan niet raak is terugkomen.. Dus daar ga ik vandaag voor heen, met mn tempkaartjes..[/QUOTE]

Jee, wat een verhaal! Pittig hoor!!! Lijkt me wel heel erg moeilijk als je al zooooo lang wacht op iets dat je zo graag wil!!
    Heel veel succes bij de gyn!! Ik duim voor je.....en laat je even weten hoe het was?!

Knuf!

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Balen!!! :(
    Maar....zolang je niet ongi bent, kan het toch nog?!:D
    Voel je iets? Dat je ongi eraan komt of dat je mss zwanger zou kunnen zijn?!

3. bcloud

bcloud Niet meer actief

Meiden: Geen bloed, geeft moed...

Nog ff iets over testen:
    Er zijn meiden, ik ken er ook 1, die helemaal niet positief testen..
    Ja mss een keer vet laat in hun zwangerschap...
    Dus niet altijd meteen er vanuit gaan dat het niet zo is...
    HCG is bij iedereen heel anders... Bij de 1 al op dag 1 een knaltest, en een ander moet eerst 8 weken ver zijn...

4. bcloud

bcloud Niet meer actief

@Liefkleintje:

Jou kaartje ziet er goed uit! En je zegt dat je ongi eraan komt?
    Zakt bij jou je temp pas tijdens je ongi of al daarvoor?
    Want ik vindt het er goed uitzien en lekker hoog...

5. meow

meow Bekend lid

Aug 21, 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Nee nog niet. Durf niet te testen voor zaterdag, dan zit ik op 12-14 dpo. Maar m'n temp is iets omlaag gegaan. Maar aan de andere kant voel ik niks wat op een ongi wijst. Geduld zucht

6. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb al 2 dagen buikpijn, veel pukkels, geen zere tepels (zoals normaal voor ongi) en ben moe.. Maar dat kan ook gewoon door mn werk komen! Nja ik zie het wel, wacht mn temp van de komende dagen wel even af!

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Vorige keer bleef mijn temp tot dag 31 hoog. De dagen erna zakte hij en op dag 34 ongi.
    Nog nooit zo'n lange cyclus gehad!

Ik had gisteren al bruin/roze afscheiding. Normaal had ik dat nooit voor mijn ongi, maar vorige maand begon het ook zo.
    Dus ik vermoed dat het er zo toch aan zit te komen.

Heb zelf ook niet het gevoel zwanger te zijn....zoals veel vrouwen wel voelen/merken.

8. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Als je temp morgen weer stijgt dan zou ik zeker nog hoop hebben! Als hij nog verder gaat zakken dan vrees ik toch dat je niet zwanger bent.

Wat knap dat je zo lang kan wachten met testen!!

Ik ga duimen voor een mooie test dit weekend!!!!:D

9. sjtal

sjtal Actief lid

Aug 7, 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @Moontje had je vorige maand ook een licht streepje?? of was het heel vaag? Ik vind die van mij niet vaag, maar wel licht. Ik vind het wel erg spannend hoor! Maak me gelijk ongerust na het lezen van jouw bericht :p

10. meow

meow Bekend lid

Aug 21, 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Dank je wel, lief. Maar wat je zelf al eerder zei, ik heb t gevoel niet dat ik zwanger ben.
    Vorige keer zakte m'n temp heel hard voor m'n ongi. T kan misschien ook nog komen doordat ik 45 min eerder getempt heb als normaal?

11. bcloud

bcloud Niet meer actief

Dat was niet mn bedoeling... Het was bij mij wel appart.. De ene kv test was een streep en de andere ook, maar lichter... En de vroege test van testjezelf.nl was ook licht positief... Maar dat is gewoon het risico van vroeg testen... Voor je ongi kan er nog veel gebeuren... Drom raden medici het ook af.. Tis elke maand een vette domper als je elke keer licht pos test (je bent dan wel echt zwanger btw;)) en je daarna toch ongi wordt.. Betekend dat je elke keer een soort van vroege miskraam hebt.. Terwijl het 'normaal' is dat het voor je ongi nog mis kan gaan... Snap je? Wil je niet ontmoedigen... Ik duim vrolijk door dat het een plakkertje is:)

12. bcloud

bcloud Niet meer actief

Zijn er trouwens nog mensen met hyves hier?:)
    mss wel leuk om elkaar toe te voegen...

Heb je er toch een beeld bij...
    De mijne is:

Ramona Profiel - hyves.nl

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hier alleen facebook hahahahahaa.

Allemachtig elke keer gaan er hier 3 brandalarmen af :( wat een herrie!!!!!
    gaat lekker zo ;)

14. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

@ Tyndall, wat jammer van je pup :( Het moet idd heel erg lastig zijn om zo machteloos te moeten toekijken... Knuf hoor xox

Ben eens benieuwd naar je volgende testje trouwens :)

@ Djonna, spannend!

@ Daggie, pff, mannen en hun kuren soms... Als je de 15de voor het laatst hebt geklust is je kans nog niet verkeken hoor meid.

@ Ambo, sorry, geen verstand van temperaturen... Hoe voel je je?

@ Liefkleintje, ook voor jou weer spannend! Geniet van het feestje straks :) En komop meid, komt goed, dat streepje komt er!

@ Sjtal, voorzichtig gefeliciteerd, ik zie een streep! :)

@ Ballie, die test is overduidelijk! Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! :)

@ Roosje, hoe voel jij je?

@ Moontje, veel succes bij de gyn! Hopelijk kom je met goed nieuws terug! :)
    Ik heb geen Hyves maar wel Facebook, heb je dat?

@ LeenElise, wat jammer meid, maar geen bloed is moed dus het kan nog :)

@ Meow, spannendddd meid! Ik duim voor jou hoor! Ik hoop op een mooie streep! :)

Hier is de ongi nu echt helemaal voorbij dus vliegen we straks het bed in :)

Allemaal een leuke dag!

xoxox

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden even een vraag moet je bij het tempen elke keer op hetzelfde tijdstip tempen???

Heb gisteravond getempt en de 2e keer nu net, normaal is het bij mij rond de 36.8 ofzo en nu dus al 2 dagen 37.2.... help!!!!

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Je moet idd elke dag op hetzelfde tijdstip tempen!
    Sowieso altijd voor het opstaan, dus niet s'avonds;)

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Als je nog in bed ligt Djonna, even het ding in je mond steken... of op een andere plek, moet je zelf weten :p, maar altijd dezelfde plek. En elke dag op hetzelfde tijdstip. Maargoed dat lukt mij ook nooit, en vind toch altijd mn ei. Alleen écht niet 's avonds tempen hoor!

Enne... waarom help??

18. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ja kheb facebook... Ramona Dekker Gouda oeps zei ik nu mn naam?:p

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

Oct 16, 2010
    1,257
    0
    0
    NULL
    NULL