Nee liefkleintje wat doe je nou wat ontzettend balen!!!!!!! Heel veel succes de volgende ronde, en vraag eens aan de dames of ze wat HCG voor je gaan strooien
@ rode meiden - tjonge balen zeg! Ik zie jullie in September gaan we gezellig met elkaar op het wachtbankje!! @ Djonna - ik temp ook niet als ik nog in bed ligt hoor. Vind het dagelijks toch een beetje een privé dingetje en apart als mijn man naast me ligt. Ik doe het wel rond dezelfde tijd en dat is duidelijk genoeg op de temperatuurkaart!
julia, gefeliciteerd!!mooi hoor! roosje, ik heb het bij m'n vorige zwangerschap ook gehad! om gek van te worden..en nu heb ik het weer..zelfs vriendlief valt het op..nu nog afwachten of ik echt zwanger ben tyndall, wat raar en spannend tegelijk!! jeetje hopen dat de zuster gelijk had ik zie het streepje wel op de foto! En wat ontzettend zielig van je pup...arm ding.. dikke knuffel!! redridinghood, welkom en hopelijk snel op roze! liefkleintje, wat balen dat je test negatief was oh ik lees net dat je op rood moet.. balen meid! dikke knuf! sjtal ik zie het streepje ook! voorzichtig gefeliciteerd! ballie, gefeliciteerd! mooie streep! reza, veel plezier op lowlands! moontje, succes bij de gyn straks! je tempkaartje ziet er goed uit! leenelise, balen van je negatest! flippo, heel veel succes! ik duim dat de icsi een mooi wondertje voor jullie gaat opleveren! kimmy, ik heb je even toegevoegd hoor andere meiden zo snel nog niet gevonden reusje, jammer dat je op rood moet! zo ik heb weer meer dan 10 pagina's doorgelezen..bijna een dagtaak hier nog weinig nieuws..nog geen rood, wel enorm opgezette buik en de hele ochtend al misselijk..begint toch wel spannend te worden. zou gisteren bijna bezwijken om toch te testen..en toen gingen vriendlief en ik wat leuks doen..dus me toch kunnen weerhouden
Leuk Isis En spannend voor jou! Hehe, ben hier van ZP naar FB aan het vliegen en weer over en weer. Gelukkig is het hier vrij rustig. Zal binnen 2 weekjes wel anders zijn...
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 72 .. negatieve test, 1 twijfeltest, 5 zwanger, 7 ongesteld, 8 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven mezelf eraf gehaald! succes allemaal
Ff snel een update met mn blackberry Ik ben ontslagen uit de MMM!!!! Alles is goed!!!!! Verder niet gekeken met een echo, omdat dat al gedaan is vorige keer. Dus moet net als jullie afwachten Nu hoor ik dus ook gewoon in het zwart op t lijste En ik mag zelf weten of ik doorga met tempen, maar als t aan haar ligt mag ik ermee stoppen, ook voor de innerlijke rust. Dus ff over nadenken. Ze zei laat t meer los zal je zien dat het rustiger wordt. me is happy!!
Moon yeahhhhhh super nieuws ga het meteen voor je veranderen!!! Ik haal je heel graag uit die MMM geloof me!!!!
Jeeeeeuuujjjj staat veel leuker dat zwarte! Alleen twijfel ik of ik door zal tempen of niet. Denk dat t rustiger is t niet te doen. Maar daarintegen is het wel de goedkoopste manier haha
Ja Moon das een keuze van jezelf ik doe het zelf niet... klus gewoon extra veel nee maar alle gekheid op een stokje als jij denkt dat het goed is voor jezelf om ermee door te gaan dan vooral doorgaan doe je dat niet, dan is het toch ook goed meis..
Weer 2 meiden die zwanger zijn! Gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat alles goed is Moontje! Ik ben nog niet ongesteld. Mocht het zaterdag dan nog niet zo zijn dan wil ik testen. Zateravond ga ik namelijk feesten met vriendinnen. Ik moet natuurlijk weten of een borrel is toegestaan. Anders zou ik wachten met testen tot dinsdag. Bij mij op m'n werk waren er trouwens ook al 2 collega's die een opmerking maakten over zwanger zijn... Heb zelf het gevoel niet maar wie weet!
Even een toevoeging!! Vorige maand was mn ei toch op dag 18 dus degene die dat zeiden hadden gelijk... Nu op dag 23, dus t klopt aardig. Ik heb dus een LF van 12 dagen. Dussssss dwz morgen is mn NOD!!! En mn temp is nog hoog. Heb wel kv testjes gehaald net. Hihi
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 73 .. negatieve test, 1 twijfeltest, 5 zwanger, 7 ongesteld, 8 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven Ik meld me hier ook even aan. Wij zitten in de 1e ronde voor ons 2e kindje, heel spannend weer allemaal. Voel van alles, volgens mij gisteren m'n ei gehad, dus nu maar afwachten.. en daar ben ik niet zo goed in.. Meiden, allemaal heel veel succes met zwanger worden! Liefs Huismus