Kimmytje- Dat is wel snel als je ei er al aan komt. Ik hoop dat het nog even wacht want je moet wel eerst flink wat baarmoederslijm aanmaken zodat het eitje zich lekker kan innestellen. Ik ga egven met de kleine man naar zijn school. Vandaag kennismaking met de lerares. Tot straks. Oh en ik zal dan nog een handvol van die testen gaan halen van het lab want heb dus ook geen testen gekocht omdat mijn hoofd er helemaal niet naar stond. Vervolg komt later
Ik denk niet dat het mijn ei is hoor, zal wel zien wat het is. We gaan alvast klussen (voor het plezier) Veel succes op school! En hup hup met die testjes
Ik heb een licht positieve test!! Kijk in mn album... In echt echt zie ik hem!!!! Ik heb mn best gedaan met mn blackberry...
oooooooooooooh oe spannend tjeeeeeeeeee met al die testjes moet ik me echt zo inhouden om ook niet te gaan testen. Was net in de stad en heb er 4 gekocht lol
Ohhh wat spannend Moon, ik zie hem alleen niet maar dat kan aan mijn laptop liggen ik ga straks ff op mijn pc boven kijken.
Ik heb ook FB, doe er alleen nooit wat mee omdat ik hyves gezelliger vind. Heb toen FB gedaan omdat ze van mijn WoWspel om bleven vragen.
@ Moon, hier zie ik heel licht iets ja Ik duim hoor! @ Sasya, jammer dat je er niet veel mee doet, is anders echt gezellig