Moontje ik zie em niet echt... Heb zelf ook wel vaker zulke streepjes gehad dus vind hem niet positief. Hopelijk is ie morgen roze!!
Sorry meis ook boven niet heel mss op die 2e foto in je fotomap maar dat is het echt turen. Niet om jullie maar ik ben wat voorzichtig met Hyves aangezien ik daar nx over zwangerschap zeg. Mijn schoonfamilie weet er nl niks van af en dat wil ik graag zo houden tot ik daadwerkelijk zwanger ben
meiden, ik ga voor de komende uren afsluiten! vriendin komt zo langs..dus voorlopig zal ik niet hier zijn.. niet te veel kletsen
hoi mijn nod is 26 aug dus ben benieuwd. iedereen die al kan testen succes en hopen dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn. Het is mijn 1e ronde en gaan voor onze eerste kindje. Ik ben in juni gestopt met de pil. dus hopen dat het snel raak mag zijn. Liefs
Moontje- Ik zie ook vaag wat! Spannend! Ik ben dus weer terug van de kennismaking met de juf van kleine man en heb een par van die ongelovelijke irritante strips van het lab opgepikt. Ben nu toch wel benieuwd of het misschien donkerder word met dezelfde testen. Onderstaande is het resultaat. Top strip is van gisteren en onderste van net. Bekijk bijlage 176185
Meow mij heb je niet toegevoegd hoor op FB :'( Zo hier net wakker en even bijgelezen: Tyndall ach meis wat ontzettend zielig maar ook heel mooi dat jullie hem in ieder geval eervol hebben begraven. arme puppy!!! Moon yeahhhhhh ohh dat zou super zijn!!!!!! Nou ga ik ook he, dan wil ik ook op roze ikke ook, ikke ook!!!!! Zo nou ik ga hier wachten tot vriendlief van het werk is en dan lekker nog een keer surinaams eten want we hebben nog zat over van gister. Iekkkkk begint hier te onweren en ik ben alleen thuis nahhhhhh neeee!!!!!
Sorry Tyndall, ik las alleen het laatste berichtje maar je bent dus wel zwanger jeetje jeetje wat maken jullie het me moeilijk zeg
Djonna- Nog niet game over hoor. Yupgup- ja inderdaad max 10dpo en min 6dpo. Ik heb altijd mijn ei gevoeld en deze maand niet. Ik dacht vorige week zondag/maandag echt mijn ei te hebben gevoeld maar donderdag/vrijdag weer, en deze keer sterker. Dus ik heb mijn ei heel vroeg gehad of 2x of wat later. Ik weet het niet... Dit is echt een rare cyclus.