Ik zou nog niet durven zeggen dat ik zwanger ben totdat ik niet ongesteld ben of een digitale heb gedaan hoor Ik ben makkelijk te overtuigen als het een ander is die een test laat zien. Als ik naar die van mezelf kijk ben ik echt een pessimist! ha ha
@ alle zwangeren meiden Gefeliciteerd @ Ongie meiden Balen Tyndall Spannend zeg Hier niks hoor alleen gevoelige borsten en 2 dage last van mn rug denk dat ik gewoon ongie wordt
Tyndall kan ik me indenken hoor!!! Hier dus gister waarschijnlijk mijn innesteling gehad veel krampjes etc maar vandaag weer bijna niet... althans niet waarneembaar. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi word word ik dat niet dan is dat heel mooi meegenomen... Mag nog 9 dagen wachten....
Hoi allemaal, Ben nieuw bij dit topic, maar bij de 1-15 aug is het zo stil ondertussen, dat ik hier even aanhaak. Mijn NOD was namelijk wel begin augustus, maar ben nog steeds niet ongesteld en heb ook nog steeds geen positieve test in handen! Vandaag 16 dagen overtijd (uitgaande van mijn langste cyclus) en vorige week vrijdag voor het laatst getest (negatief). Dit weekend ga ik weer testen, dus spannend! Heb nog niet veel klachten, dus ergens denk ik dat het een lange cyclus wordt, maar ik hoop natuurlijk op een positieve test!
Ohhhh Tyndall wat spannend! Ik zie ze ook hoor en zit op de laptop Welkom Caro, succes en klets lekker mee! Ben zo bang voor onweer Djon?? Ik vind het altijd mooi om naar te kijken.
Sas ik vind het schitterend om naar te kijken maar dan wel als mijn vriendje er ook is en ik niet alleen thuis ben Vind het machtig mooi maar aan de andere kant ook eng ga jij even lekker de konijnen doen en aan de klus.. ik ga maar bankhangen
Ik ben wel heel bang voor onweer, 1 keer bijna geraakt door de bliksem en sindsdien is t alleen maar erger geworden
Sorry dames, ga jullie toch alweer verlaten.. Net ongi geworden uit het niets :x Deze keer dus lange cyclus gehad, hopelijk is de volgende weer beetje meer rond de 35... Ga me eens aanmelden bij het september topic Iedereen nog heel veel succes hier!!
Hé ladies, heel verhaal getypt...weg :x. Ik sta hier wel op de lijst maar klets niet vaak mee. Na m'n laatste ma in maart (de 4e ) geloofde ik er niet meer zo in. Maar nu heb ik goed nieuws dat ik toch met jullie wil delen; ik ben weer ZWANGERRRR ! Voor mij de 6e keer. Ik durf nog niet te juichen, dat doe ik pas na het 1e trimester . Hierbij de foto van een uurtje geleden (met een geeltje erop omdat de stift niet 'houdt' ) Voor alle ROZE dames, gefeliciteerd , de dames met rood . En de meiden die nog gaan testen, heel veel geluk .
Gefeliciteerd!! Ik moet me ook idd erg inhouden met testen na al jullie mooie testen te hebben gezien...... Misschien na het weekend. Jee het ging hier heftig te keer. En nou die 2 doden op pukkelpop. Een vriend van ons is daar, maar we krijgen geen gehoor......
Ilona, GEFELICITEERD, mooie knaltest Dees; oh wat naar, hopenlijk neemt hij snel op hmmm ik begin t koud te krijgen, meestal een teken dat mn ongie eraan komt. Aan de ene kant wel zo fijn, want dan kan ik weer een nieuwe ronde in, want dit wachten zonder ik kan testen is ook niks
Dag Dames, Ik ben Roodje, 30 jaar. Lees al een tijdje mee en wil nu eens actief deelnemen aan het forum. Precies 2 maanden na mijn curretage is mijn NOD a.s. Maandag 22 Augustus... Ik ben dus in Juni gecurreteerd vanwege een MA na 11 weken (vruchtje was niet verder ontwikkeld dan 6 en halve week). Het is een hele moeilijke tijd geweest. Ik heb veel krampen gehad en heb veel gevloeid, maar ook de teleurstelling en verwarring zijn heel groot geweest. Gelukkig heb ik er goed over kunnen praten met mijn vriend. Ook van mijn naaste familie en mijn collega's heb ik veel steun gehad. Ondanks deze moeilijke ervaring heeft dit voor mij wel bevestigd dat ik echt moeder wil worden! Ik wilde het al, maar nu weet ik ook zeker dat ik er klaar voor ben! Inmiddels ben ik lichamelijk weer hersteld (emotioneel nog niet helemaal, maar dat heeft tijd nodig denk ik) en hoewel we niet zo bewust aan het klussen zijn geweest als voor de MA (met behulp van ovulatietesten enz.) heb ik het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn! Ik heb een aantal symptomen, maar ja wie weet is dat wishful thinking. Er zit niets anders op dan wachten helaas! Hoe dan ook! Alle meiden die tot nu toe positief hebben getest: GEFELICITEERD! Fingers crossed voor alle meiden die de komende dagen gaan testen! Liefs, Roodje
Heeft iedereen inmiddels ff gekeken in mn album naar mn testjes? Mn temp is ook uberhoog 37.6 ... En zelfs in het negatief is er een 2e lijn, dat had ik vorige maand niet...
Oei Meow, ja dan zou ik ook bang zijn denk ik. Ik heb het ooit gehad met een vlucht naar Engeland toen zijn we ook geraakt, daar was ik toch wel van geschrokken. Balen Caro! veel succes de volgende ronde Gefeliciteerd Ilona!! Ondertussen al wat gehoord van die vriend Dees? Welkom RooDje, succes deze ronde en klets gezellig mee. Wat erg van je curredtage meid, ik hoop dat je snel weer rose staat. Jaaaaaaaaaaa Moon Ik zag hem juist in het negatief Ik duim hoor, ga je morgen weer testen? 37.6! lekker hoor! hihi