Tuuuuurlijk! morgenvroeg als eerst haha En daarna meteen posten... Mn gyn zei al, wie weet hahahaha ,, zou toch fantastisch zijn!!!!
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) Ukkie87 (3e ronde, 1e kindje) RooDje (.. ronde, 1e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) Miessemuis (1e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) Jufaman81 (6e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Vlinder (7e ronde (2e ronde na MA), 1e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Caro13 Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 79 .. negatieve test, 1 twijfeltest, 6 zwanger, 13 ongesteld, 6 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven
hey dames helaas gistere ongesteld geworde maar had het wel verwacht want had al een negatieve test gehad nu op naar de volgende ronde hopelijk voor de andere dames nog veel roze
Dames op roze, gefeliciteerd! Ik zie hier een paar twijfeltestjes, SPANNEND! Ik duim hoor! Welkom aan de nieuwe dames en veel succes! @ Pukkelpop (Dees), heb je al nieuws? Tis echt een ramp daar! Ik hoop dat je vriend ok is! Als die persoon hulp nodig heeft, bed, vervoer enzoverder, een vriendin van mij woont er 10 minuutjes af en wil altijd helpen...
@roodje, spannend dus nog ff voor jullie! Wilde je ff een knuffel geven weet wat je doormaakt, ben zelf ook 27juni gecuretteerd na een MA met 10weken...hartje gestopt ook met 6,5week net als bij jou...hoop dat je maandag weer een geweldig gelukkige dag hebt! @moontje, ik zie je streepjes!!! Spannend...zou over 2de en pas weer testen, hopelijk is ie dan heel duidelijk!
diana, jammer! succes de volgende ronde! pukkelpop, inderdaad erg heftig. Dees zit je vriend er? Ik hoop dat alles ok met hem is? Vriendin van mij zit er ook, gelukkig ongedeerd..echt een chaos daar!
Ik heb een paar testen gekocht en er een gedaan met blauwe kleurstof. En ja hoor. Ook een vaag streepje na 2 minuten ofzo. Nu hij opdroogt word het duidelijker Bekijk bijlage 176350 Dit zijn niet de gevoeligste testen. Vanaf 50mIu geloof ik
OP de foto zie je het niet zo goed. HIj is echt blauw nu. Zal nog een foto maken van hoe hij er nu uitziet.
Ik zie hem meteen, en ik zit op de laptop die is minder goed als mijn pc boven. Ohh wat super zeg, en dat al zo vroeg. Weet je man het al?
Nee mijn man weet het nog niet. Ik ben heel goed met achterhouden van informatie De camera doet het ineens niet meer! Aaaaarrrrggghhhhh! Doet er ook niet toe. Het streepje is echt duidelijk geworden en je kan er niet overheen kijken. Ik ga nog niet blij zitten doen totdat ik niet ongesteld word of een digitale test heb gedaan.
Daar heb je helemaal gelijk in, eerst over je NOD heen. Succes met al je testjes meid, het zier er goed uit en ik duim voor je dat het zo blijft. Ik ga nu mijn bedje echt opzoeken en voor jou zal het vast zijn : Enjoy your dinner and have a nice evening!
Goedemorgen allemaal Eerst welkom aan de nieuwe dames! Jeetje pukkelpop, wat een chaos!! Ik hoop dat er geen bekenden tussen zitten van wie dan ook eigenlijk, verschrikkelijk zeg!! Tyndall: Ooohw spannend!! Ik ben ook nog een beetje negatief ingesteld hoor,.. @zuster klivia Zet me nog maar niet op roze.. pas na t weekend Gistermiddag had ik heeeel licht wat lichtbruine afscheiding. Ik heb nu een maandverbandje in, omdat ik goed wil kunnen zien wat eruit komt zeg maar haha. Ik dacht wel ooohwneeej.. ik ga toch ongesteld worden, net zoals moontje heeft gezegd. Nu kon ik natuurlijk niet zo heel lekker slapen en ben ik er al vroeg uit gegaan om weer een testje te doen. Dit is m van vanmorgen. Heb ook nog een foto van de drie testjes achter elkaar. Van dinsdag (die had ik al weggegooid, omdat ik dacht toch veels te vroeg te zijn, maar heb m uit de prullenbak gevist haha) van donderdag en vandaag!! wat vinden jullie???
Goedemorgen!!!!!!! Jeetje meiden werkt dat HCG besmettelijk??? Iedereen is zowat zwanger kom dan maar heel dicht bij mij in de buurt zitten ik maak wel even een HCG bankje Stjal je bent overduidelijk zwanger meis!!!!!! Van harte!!!!!!! Tyndall ik begrijp je onrust maar ik zeg dat streepje zit er niet voor niets maar doe over een week een digitale test dan weet je het zeker!!!! Dees die vriend kunnen bereiken??? Wat een ellende daar in Belgie ik hoop dat hij veilig is!!! Hier doodop!!! Heb vannacht toch ruim 7 uur geslapen maar voelt als maar een uurtje vanmorgen weer bijna over me nek gegaan, en van die gezellige krampjes in me buik.... ook is mijn buik zwaar opgezet!!! nee serieus meiden ik krijg geen enkele knoop meer dicht van mijn broek en me boobs worden lijkt wel met de dag groter lijkt wel en beginnen nu een klein beetje te gloeien, geloof me als ze licht konden geven deden ze het nu Vandaag hopelijk de laatste dag van de verbouwing, geloof me ik ben er klaar mee na de hele week in de herrie te hebben gezeten verlang ik alleen nog maar naar RUST!!!!! Het resultaat is super mooi maar ik wil mijn huisje terug loop continu stof te happen Meiden voor iedereen een super dag!!
Ik durf nog steeds niet te juigen.. kan het bijna niet geloven.... mn hartje maakt wel een huppeltje Ik zou zaterdag/zondag ongesteld moeten worden.... ik wacht nog ff de maandag af hooor...Ik was wel heel erg blij dat het streepje van vandaag zeker duidelijker is dan gisteren, betekent dat er toch iets bezig is Hoe gaat het met de andere dames??