NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Je moet ook niet naar lighaam luisteren dat heb ik ook altijd gedaan je lighaam kan je ZOOOOO voor de gek houden!!

Daarom zeg ik nu steeds van ik zie het vanzelf wel als mijn Ongie uitblijft of wat en ook!!

2. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    He meiden,

Ik lees nu 2 dagen met jullie mee...wat hebben er al veel meiden roze! Super zeg! Gefeliciteerd!
    Ook mijn nod is in augustus, ik heb een gemiddelde cyclus van 26 dgn, mijn langste cyclus was 28 dgn en mijn kortste 23 dus ik hou mijn nod maar op mijn langste cyclus voor alle zekerheid...ik mag dus de 29e officieel thuis testen,dus heb nog even te gaan!
    Ik hoop dat ik wat hcg van jullie in mijn bakje op kan vangen...

\________/ tot de rand gevuld graag ;) en natuurlijk ook voor de andere meiden..

Greets

3. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Djonna, beetje raar dat je gyn dat zegt, waar komen immers de 2eiige tweelingen vandaan dan;)!!! T kan wel zeker hoor Google maar eens!!

Roodje, ik ben opzich redelijk snel hersteld voor m'n gevoel... Geestelijk gezien was t natuurlijk wel een klap maar had me er al op voorbereid eig omdat we toen we de echo gingen maken ik al een week t gevoel had dat t niet klopte...dat t niet goed was en dat bleek dus ook...vreemd maar blijkbaar verteld je gevoel je toch meer dan je vaak denkt...heb na 5 weken m'n eerste ongi weer gehad 4 dagen normaal maar wel nog 3/4 dagen wat na bloeding, bruinig rozig...
    Nu net woensdag m'n ei gehad op dag 16 dus duimen dat t goed komt!
    Merk wel dat de wens om een kindje te krijgen nu groter dan ooit is!

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja meiden, ik zie het nu wel is er een week na mijn NOD nog steeds niets dan ga ik wel testen, eerder niet en ben er zo klaar mee hahahahaa.

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Vlinder het was dus zo dat de ene dan op 7 augustus zou zijn gesprongen en de ander op 13 augustus en dat kan dus niet zeggen ze

6. hopeandfaith

dat is een goede instelling Djonna ;)

Daarom kan ik ook zo goed niet testen gewoon strak in mn schoenen staan :p Helpt goed

7. Djonna

Djonna Niet meer actief

Gesina ja ben nu ook gewoon boos op mijn lichaam elke keer flikt hij dit soort geintjes ben er zo klaar mee!!!!
    Ik zie wel wanneer het gaat gebeuren, ben het zat!!!! Zo even mijn boosheid eruit gooien ;)

8. hopeandfaith

@ Djonna gooi het er maar uit meid daar is het forum voor!!
    Ik voel ook dingen hoor en denk ik ook van heh zou het zou het ??
    ik denk dan bij me zelf Krijg de **** ik zie het vanzelf wel maak me zelf alleen maar gek

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja ik loop de hele tijd met kramp, en ga zovaak naar de wc normaal voel ik dit alleen als ik ongi moet worden maar nu heb ik het al anderhalve week van te voren en dat vind ik niet grappig :(
    Gesina het word zo moeilijk om de hele tijd te denken zou het?? of toch niet???

10. hopeandfaith

Nou ik zal je zeggen die kramp heb ik dus ook en normaal gesproken heb ik dat ook niet zo erg!!

en idd het is heeeeel vervelend maar ja we kunnen niks doen dan gewoon maar afwachten

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

de kramp loopt bij mij door naar mijn liezen?? bij jou ook??? En is jouw buik ook zo abnormaal opgezwollen???

12. hopeandfaith

Ja het voelt als Ongie pijn!! wat ik normaal heb als ik Ongie ben!! ja mijn buik is zeker opgezwollen maar dat is die altijd heb sarpastische darmen ;) maar ik ben ook 5 kilo aangekomen omdat ik gestopt ben met de pil!!

nu zijn deze maand ook mijn borsten groter geworden kan 1 bh al niet meer aan die wordt te klein

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja dat heb ik dus nu ook Gesina!!! Ik kan mijn broeken niet meer vast maken en zat ik net nog te vertellen dat ik 10 kilo was afgevallen nu ben ik ineens weer 4 kilo in 3 dagen aangekomen :( gaat erg lekker zo en heb ook een spastische darm dus weet wel hoe dat voelt en zo voelt het dus nu niet!!!! ik mag pas over een week testen nog 7 dagen te gaan :(

14. Djonna ik zie dat jij pendelt zou je dat ook voor mij willen doen?

15. hopeandfaith

Okeej dat is wel raar ja !! ik heb zondag mijn Nod dus ik wacht het gewoon netjes af :) heb net wel weer een pendel erbij gekregen voor Aug dus we zien het wel :)

16. hopeandfaith

Djonna ik heb je even een PB gestuurd

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

senna wil het graag een keer voor je doen, maar zit nu midden in een verbouwing en lukt nu echt niet met al die herrie :(

Gesina ja inderdaad we wachten maar weer netjes af ;) Heb nu ook zoiets van dit doe ik geen 2e keer meer ik hou niet van wachten dus ben er klaar mee!!!

18. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hey meiden,

Weer wat roze erbij...Gefeliciteerd hoor!! (kunnen jullie allemaal naar de april mama forum komen..)
    HIer ben ik gister mijn nichtje wezen opzoeken. Die stond op port zelande..Eergister had ik plots heel veel twijfels of de zwanerschap wel doorzette, want mijn borsten waren plots weer pijnloos..(bij mijn vorige mk had ik ook plots geen symptomen meer) Maar na even te hebben gezwommen gister voel ik ze erg goed.. Nu ook terwijl ik stil zit haha.. Daarnet de VK gebeld dus dat was ook wel leuk..Nu straks ga ik lekker paardje rijden en nog een paar dagen genieten van mijn vakantie..Dan ws nog 1 weekje werken ene dan lekker heel mijn zwangerschap thuis vanwege moederschapsbescherming..heerlijk!!

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

wauw beccy klinkt allemaal erg goed !!!!!!

maar euhm zwangerschapsbescherming, werk je in een lab???
    hahahha geef mij ook zo'n baan :p

Nee hoor hoop dat het allemaal zeer voorspoedig mag verlopen!!!

20. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    wat is moederschapsbescherming?? ik zou me echt ontigelijk gaan vervelen al die maanden thuis hahaha niks voor mij;)

Deel Deze Pagina