NOD 16-31 aug

Discussion in 'NOD forum' started by beccy, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    mammiej, welkom!

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Oke ben ik ook weer even...

jeetje wat een dag!!! Vanmorgen heel misselijk en krampen gehad vanmiddag ineens pijn aan me boobs en nu net de hele tijd op me knieen gelegen om de vloer schoon te krijgen voor mijn poezenbeesten die morgen terug komen als het goed is maar alle mensen wat ben ik gebroken!!!!!!

probeer nu maar niet teveel te tillen want stel dat het raak is.....

Maandag nog een halve dag werk voor de bouwlui en dan eindelijk ons huisje weer terug maar echt niet dat ik tot maandag wacht om mijn poezenbeesten op te halen!!!! Die komen vanavond en anders morgen heel vroeg weer terug!!! Mis ze ontzettend en wil weer heerlijk kroelen met ze ;)

3. Sasya

Sasya Fanatiek lid

Jul 26, 2011
    1,217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik sta op 31 omdat mijn cyclus erg schommeld het ik het gemiddelde genomen.
    Ik heb geen idee meer wat klopt en word ook geen wijs uit mijn ovu testjes.
    Zo erg dat ik vriendjelief ook in een potje heb laten plassen net hahahha

Laat je lekker verwennen door je kerel Djon! poesjes halen en dan voetjes omhoog!

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hahahhaha Sas,

Kerel mag zodra hij thuis is de stofzuiger hanteren want die heeft ineens kuren gekregen dus heb net alles aangeveegd en daarna met een stoffer en blik alles opgeruimd op me knieen hahahaha...

Maar van het weekend is het hopelijk rust en heerlijk genieten van uitslapen ;) en weer tijd voor elkaar hebben ;)

En wat gaan jullie allemaal doen van het weekend????

5. Sasya

Sasya Fanatiek lid

Jul 26, 2011
    1,217
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn Kerel moet werken morgen en begint om 6.30 dus dat is vroeg opstaan want ik maak altijd zijn eten :)
    Dan eten we morgen avond nog thuis en daarna vertrekken we naar het zuiden en slapen we bij mijn schoonouders want anders moet ik zondag zo heel vroeg al 2 uur achter het stuur zitten.
    Zondag hebben we familiedag van mijn schoonvaders kant.

6. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik begrijp er niks meer van, dacht gister een positieve ovu test te hebben maar vandaag is ie nóg meer knallend. We hadden eigenlijk besloten dat gisteravond de laatste klusavond was (in een reeks van 5 dus we vonden het wel weer even mooi) maar ik sprak mn man net en die was het met me eens dat het zonde zou zijn om vanavond niet nog eens te proberen.. maar dan is vanavond wel echt de laatste keer want we zijn er allebei wel een beetje klaar mee.

Eigen schuld, te vroeg begonnen deze week maar ja wist ik veel dat mn ei deze maand nóg later zou komen dan vorige maand?

7. Djonna

Djonna Niet meer actief

Klinkt gezellig Sas!!!! En ach ook ik zet elke ochtend netjes koffie voor mijn kerel hoor ;) niets om je voor te schamen!!!!
    Het is een momentje samen kopje koffie drinken en dan gaat hij naar het werk en ik ook maar even een momentje samen smorgens ;)

En een familiedag leuk!!! Blijven jullie daar dan het hele weekend??? en dan zondagavond weer terug???

Hier krijgen we dus zeer waarschijnlijk mijn ouders op bezoek die willen ook graag zien hoe het is geworden en dan denk ik dat we zondag qualitytime houden ;) is ook altijd erg leuk!!!

Zucht ga zo al mijn poezenkindjes ophalen... kan ze niet langer missen :)

8. Sasya

Sasya Fanatiek lid

Jul 26, 2011
    1,217
    0
    0
    Noord-Holland
    Lol Daro, nou meid succes met klussen dan ;)

9. Sasya

Sasya Fanatiek lid

Jul 26, 2011
    1,217
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee we komen zondagavond weer lekker thuis, ik heb 2 poezen en natuurlijk de logee konijntjes en wil mijn moeder daar niet mee opzadelen.

Ga maar snel meis!! ik snap het helemaal :D

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

whahahhahaa daro ik zeg altijd nog 1x om het af te leren :p
    Maar idd zo'n kans moet je niet laten schieten!!!!!

Sas, ja als je katten hebt kun je gewoon niet te lang weg blijven al moet ik zeggen daar waar ze nu zitten hebben ze het (na het voorval met de jongste) toch heel erg naar de zin gehad dus wellicht is dat voortaan toch een oplossing...

Mijn poezebeesten haal ik rond half 9 op vriendlief is nog niet thuis en ik heb mijn rijbewijs nog niet dus en ga echt niet met 2 katten op de fiets hahahahaa.

Gaan zo frituur halen want heb geen puf meer om te koken maar eerst douchen want ik had leuke kleren aan roze maar er zit nu een hele grijze waas overheen hjahahahahaha

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Hey meiden!

Na weer een hele dag werken en weer veel bijgelezen te hebben, ben ik er weer:D

Ik zag weer wat meiden op roze, super! Gefeliciteerd!
    Helaas ook een paar meiden op rood :( Jammer!! Succes in de volgende ronde!

Ik dacht gisteren dat mijn ongi echt begonnen was, maar gisteravond al niks meer en nu ook niks meer.
    Mijn temp was vanmorgen nog wel redelijk hoog (36.9), maar weet bijna zeker dat mijn ongi er aan komt!
    Zou dus fijn zijn als die doorzet....

Ik heb een druk weekend! Zowel zaterdag, als zondag een fotoshoot. Morgen een gezin met 3 kids en zondag een gezin met 2 kids! Leuk!! :D

12. Liem

Liem Niet meer actief

Op de beschrijving van mijn ovu-testen staat dat je ei gaat springen ong. 24 u na de meest knallende test. Dus je zou ook vandaag een rustdag;) kunnen doen en morgen nog een keertje klussen. Ik doe het nu ook tijdens de posi testen maar ook op de dag dat de test weer witter word.

13. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Nou net een Test gedaan maar Omo wit maar moet ook zeggen dat mijn Urine net water was van kleur !! wacht wel af tot zondag dan anders maar nog een test er tegen aan gooien!!

Vandaag wel hele erge Krampen gehad in mn Buik en misselijk!!

14. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Bedankt voor je tip! Zou kunnen ja! Maar mn laatste test was van 17u gistermiddag, dus is mn LH piek ergens begonnen gisteravond, vannacht of vanochtend. Deze knaltest is van vanmiddag 16u. En aangezien ik sinds vanmiddag bijna geen klachten meer heb, denk ik dat ik eerder richting het einde van mn piek zit dan aan het begin. Het blijft allemaal gokken.. maar ik heb ergens gelezen dat de ovulatie in de zomer bijna altijd in de avond of nacht plaatsvindt, dus dan zou morgen wel eens te laat kunnen zijn.

Ach, we zien vanavond wel of we nog zin hebben. Manlief moet eerst nog tot 22u werken..

Liefkleintje: ik hoop dat je ongi snel doorzet! Nou ja ik hoop natuurlijk voor jou dat ie niet doorzet, maar als ie er dan toch aan zit te komen dan maar liever snel zodat je weer met frisse moed de volgende ronde in kunt!

Gesina: spannend! Ik duim voor je dat je zondag een positieve test in handen hebt!

15. bcloud

bcloud Niet meer actief

Dag dames...

Ben ik weer na een lange werkdag...

Toch verlies ik nog slijm met donkerbruin, lichtroze...
    Ook best hele vegen.. En hele lichte krampjes, geen ongi pijn...

Mn temp is 37.4, dus best hoog als ik normaal sochtens 36.3 heb...

Gister 4 tuurtestjes gedaan zoals jullie hebben gezien...

Als t ongi zou zijn, zou mn temp dan nu al laag moeten zijn? Wat denken jullie?

16. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

als het goed is wel mijn Tempratuur is nu ook hoger dan normaal vorige maand had ik 4 dagen voor mijn Nod al duidelijk steeds een temp verlaging en nu blijft hij maar hoog alleen gisteren was die Iets Lager!! als het goed is dan moet je temp normaal gesproken omlaag gaan als je ongie eraan komt omdat je lighaam dan geen prosteregon of zoiets meer aanmaakt en als je zwanger bent blijft hij dat namelijk aanmaken en is je temp hoger

17. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    @Daro.....dank je! Ja, laat het maar gewoon komen hoor;) Ik ben er klaar voor! ;) Hihi!
    Weet 99% zeker dat ik ongi ga worden! Dus dan idd maar snel! Kunnen we aan ronde 4 beginnen!

Jij mag nog lekker even klussen? Veel plezier! En dan komen de spannende weken er aan!!

@Gesina Balen van je omo witte test! Maar, er blijft hoop!!! Ik duim voor je!

@Moontje Bij mij daalde mijn temp vorige keer al een paar dagen van tevoren. (zie temp kaartje)
    Nu begint hij ook te dalen en weet dus ook zo goed als zeker dat ik ongi ga worden.

Maar het kan ook zijn dat op de dag van je ongi je temp pas daalt.
    Dus gewoon weer afwachten! Pfff!
    Ook voor jou duim ik hoor!! :D

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    GVD.....mijn schoonzusje belt net......(waar ik helemaal niks mee heb!!)
    Ze is zwanger!!! Binnen 1 maand! :(

Wat geeft dat even een onwijs kut gevoel!! Kan wel janken!! :(
    Terwijl ik me zo goed voelde........

19. Debs1

Debs1 Bekend lid

Feb 10, 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alle zwangere, gefeliciteerd! Hoop op een plakbeeb!
    Ongi meiden, balen zeg! Vol moed op naar de volgende ronde!

Hier veel onzekerheid.. Vanmorgen een testje gedaan, na al jullie verhalen kon ik de verleiding niet meer weerstaan! Hihi..
    Kv test, een heel licht steepje. Zeker niet omo wit. Ik hoop natuurlijk dat hij snel donkerder wordt. Het geeft me ook gelijk weer de onzekerheid. Zeker na mijn mk/bbz van juni. Pff.. Hoop dat het goed zit! Spannend dus!

20. Debs1

Debs1 Bekend lid

Feb 10, 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2920 Debs1, Aug 19, 2011
    Last edited: Aug 19, 2011
    Liefkleintje, kan me zo goed voorstellen! Het voelt gewoon klote! Een klap in je gezicht! Je zit nu eigenlijk niet op dat nieuws te wachten toch!? Mijn zusje kwam een week of 3 na mijn mk met de mededeling dat ze zwanger is.. Zo dubbel!!

Share This Page