NOD 16-31 aug

Discussion in 'NOD forum' started by beccy, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sasya

Sasya Fanatiek lid

Jul 26, 2011
    1,217
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeie morgen meiden,

Hoe voel je je nu Liefkleintje? Is het doorgezet?

Super Sjtal!! Gefeliciteerd.

Oei Senna, hoop dat alles goed is met je verder?

Hier rustigaan opgestaan nadat mijn vriend me lief had wakker gemaakt via een sms vanaf zijn werk :)
    Hang nu lekker met mijn voeten in een bak met water zodat ik de eelt weer eens eraf kan schrapen.
    Echte zaterdag klus :p

2. verder gaat het wel aardig.
    ontzettend pijn in me hoofd

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jaaaa weer een zwangere gaat goed zo meiden gefeliciteerd!

Isis jij al getest?

4. ik moet nog 5 dagen wachten :(

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    #2965 Isis857, Aug 20, 2011
    Last edited: Aug 20, 2011
    sjtal, super, gefeliciteerd meid!

senna, wat vervelend van je hoofdpijn :( hopelijk heb je snel voldoende aan de paracetemol!

hier, zo eigenwijs als ik ben..was gisteren nog zo rustig en dacht dat ik het makkelijk ging volhouden tot na het weekend. Maar helaas niet gelukt.
    Ben er alleen niks mee opgeschoten...test geeft weer maar een licht streepje :( niet echt duidelijker dan een aantal dagen geleden...

6. Sasya

Sasya Fanatiek lid

Jul 26, 2011
    1,217
    0
    0
    Noord-Holland
    Meid er zit nog een streeptje , waarschijnlijk na het weekend zal hij duidelijker zijn.

7. wensje2

wensje2 Lid

Jun 17, 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

weer een zwangere: gefeliciteerd!!!
    Ik ben een beetje in de war... Ik dacht dat mijn vorige cyclus 32 dagen was dus dan was NOD 18 augustus. Maar mijn vorige cyclus was 35 dagen dus dan is NOD 21 augustus. Vanmorgen heb ik dus even een testje gedaan aangezien ik vanavond met mijn vriedinnen weg ga en dan meestal wel een borrel drink. In eerste instantie dacht ik niks te zien maar later leek er een heeeeeel licht streepje te staan. Ik vroeg me altijd af wat een indroogstreepje was als jullie het erover hadden maar ik denk dat dit er één is... Maar ik heb dus voor NOD getest. Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben maar ben nog niet 100% overtuigd... Maandag ga ik wel weer een test doen als ik nog niet ongesteld ben. Ik denk trouwens ook dat we met klussen niet goed zaten als mijn cyclus nu dus langer is...

Sorry dat ik alleen over mezelf praat! Heb geen tijd om alles terug te lezen maar wou het toch even kwijt.

Fijne dag!

8. Sasya

Sasya Fanatiek lid

Jul 26, 2011
    1,217
    0
    0
    Noord-Holland
    Plaats een foto Wensje, we turen graag met je mee hoor.
    Veel plezier met je vriendinnen vanavond

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Goedemorgen iedereen,

Jaaaa weer een zwangere erbij!!! Jippie strooien met dat HCG komt u maar!!!!

Senna balen dat je zo'n hoofdpijn hebt :(

Hier wakker geworden van een mauwende kat, nooit heeft dat beest gemauwd en nu aan 1 stuk door :( en een koppijn wat ik daarvan heb :( bah bah bah heerlijk dat ze terug zijn hoor maar dat had ze weer juist NIET hoeven leren!!!!!

Vandaag even kijken voor een andere baan, kreeg een telefoontje van een vriendin dat ze wat voor me had gevonden.. altijd het proberen waard ;)

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Zeg dames, vraagje....

Ik twijfel wanneer mijn ei is geweest. Dinsdag, zoals FF vermoedt, of gisteren? Willen jullie even naar mijn kaartje kijken?

Voel me zó moe vandaag. Normale tijd wakker geworden maar sinds ik uit bed kroop al duf. Heb me toch wallen, dat wil je niet zien :)
    Niks raars gedaan gisteren, dus ik vraag me af waar het van komt... Of ei doet raar, of ik word ziek :( Maar als ei gisteren is gesprongen, zoals ik denk, dan kan ie haast niet raar doen. Toch?

Hoor het graag!

11. Sasya

Sasya Fanatiek lid

Jul 26, 2011
    1,217
    0
    0
    Noord-Holland
    Succes met je sollicitatie Djon!!
    Jeetje hoe kan dat nou dat ze ineens zo mauwt? Mss deden de andere katten dat ook daar

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    vervelend dat je kat ineens zo mauwt..misschien moet ze even weer wennen?

yupgup, eerlijk gezegd zou ik zeggen gisteren?

hier, word momenteel gek van mezelf.. had zo gehoopt op een knaltest :( weet dat ik niets anders kan doen dan afwachten..
    zou een andere test meer duidelijkheid kunnen geven?

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Sas inderdaad dat heeft ze dus geleerd op die logeerplek en nu wilt ze er niet meer mee ophouden :(

En dank je wel!!! Ja ga maar even een sollicitatiebrief schrijven naar ze ;) zucht vermoeiend klusje altijd vind het wel moeilijk om te doen..stel dat ik zwanger ben... en ik word aangenomen.... hmmmm

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Gelderland
    Dank je Isis. Heb de eerste posi ovutest weggehaald en nu laat FF niks meer zien. Denk dus dat ie inderdaad gisteren is geweest.

Bedankt!

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Gelderland
    Denk niet dat een andere test meer duidelijkheid zal geven. Heb hier nog wel testen liggen die reageren vanaf 10 ml/u. Ga zondag naar waar je FB pagina aangeeft dat je vandaan komt, dus als je wilt kan ik ze droppen ;)

Ben eigenlijk bang dat je een streepjespieser bent...

16. Djonna

Djonna Niet meer actief

isis waarom doe je geen CB test met indicatie???? die geeft wel duidelijkheid zijn wel een stuk duurder maar dan weet je in ieder geval wel waar je aantoe bent..

En ja ik denk dat de poes even moet wennen weer en ze mag best mauwen hoor want eerlijk is eerlijk het klinkt hartstikke lief maar dan niet meer om half 4 smorgens tot half 10.... zucht

Meiden hoe ga ik dit sollicitatiegebeuren aanpakken???

17. Sasya

Sasya Fanatiek lid

Jul 26, 2011
    1,217
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry Yup ik heb daar totaal geen kaas van gegeten.

En Isis heeft al antwoord gegeven , misschien is het makkelijker als ik goed klik en er ook echt gepost word:)

18. Sasya

Sasya Fanatiek lid

Jul 26, 2011
    1,217
    0
    0
    Noord-Holland
    Jezelf een veer in je reet steken op briefpapier Djonna ;)

Je kan vast goede sollicitatie brieven vinden op internet.
    Voor mij was mijn laatste sollicitatie 10 jaar geleden alweer dus ik weet het niet zo goed meer

19. Liem

Liem Niet meer actief

Het word weer steeds spannender voor de meeste hier, voor mezelf ook.
    Toch wel een hoop roze al, echt super!:D Gefeliciteerd.
    Voor de rode, balen maar volgende ronde beter!

Hier vandaag druk dagje. Ik heb wedstrijd met mijn paard dus ga zo er maar heen om te vlechten en al de spullen in de auto laden:) (hoort er ook bij). Voordat ik weer thuis ben is het wel weer een uurtje of 10.
    Iedereen fijn weekend!

Groetjes chantal

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

sas,

Whahahhahahaa een veer in me reet steken... hmmm ik ben meer het sarcastische soort geloof ik :p
    Maar de brief is met dank aan mijn kerel goed gelukt...Zou wel lekker zijn minder reistijd en minder uur ik zeg helemaal fantastisch :p

Maar goed zometeen komen mijn ouders gezellig langs en nu gaan we genieten van het weekend, we kunnen nog niets doen in ons huisje dus dit weekend houden we maar even rust ;)

Share This Page