Susy,afwachten maar.Het klinkt wel aannemelijk zoals je het zegt.Was dit je eerste cyclus,zonder pil ofzo?
Kunnen we HCG niet in de winkel kopen zijn we allemaal deze maand zwanger Maar weet je wat het rare is ik ben normaal altijd 7 dagen ongesteld was het vorige week woensdag geworden en nu na 4 dagen ben ik er alweer af.... dan heb ik toch ook sneller me NOD ???? Grrr ben zo hopeloos met tellen en uitrekenen!!!!!! Klinkt als super liefde Kimmytje!!! Hahahah ik heb die van mij gewoon op internet gevonden hahahahaa, leuke was wel dat hij 10 minuten bij me vandaan woonde
Gewoon beginnen tellen vanaf de dag dat je bent begin bloeden meid, hoe lang je ongi bent geweest maakt niets uit Elke liefde is mooi, maakt niet uit van waar ze komt
Ohh Kimmytje zie nu pas je foto!!! Ging ineens ook zo snel!! Maar wauw wat zien jullie er fantastisch uit!!!!! Nou mag dat gelukskindje wel komen toch.... denk dat we allemaal wel een hele goeie reden hebben
Thx, en natuurlijk hebben we allemaal een supermooie reden! En ik hoop dat onze gezamelijke droom snel mag uitkomen!
Ik lees ook veel mensen die aan het temperaturen zijn, doen jullie daar ook al aan??? Hier nog niet, ben niet zo nauwkeurig helaas in die dingen slik wel elke dag netjes 2x die etospillen maar verder..... en owja klussen vind ik ook wel errug leuk om te doen
Ik heb vorige maand een poging gedaan om te temperaturen maar daar snapte ik niets van... Was ook niet in staat om telkens op hetzelfde tijdstip te doen dus tja... Klussen vind ik ook heel erg leuk, en mijn man ook, gebeurd toch vrij veel
Nee nog niet, al moet ik zeggen dat ik het wel irritant vind dat ik niet weet waar ik pcs zit in de cyclus... EDIT: Wat leuk trouwens om die spanning weer te voelen die we vooral ook bij de eerste zwangerschap hadden
hahahha Kimmytje, het lijkt wel alsof je als de dag van je eisprong nadert je ineens ook nog meer zin hebt.... het is dat wij vrouwen af en toe ook moeten slapen toch Nee alle gekheid op een stokkie ben nu toe aan ronde 8 na het stoppen met de prikpil en begin tamelijk onrustig te worden, heb 9 augustus weer een gesprek met de gyn om te kijken of het baarmoederslijm eindelijk binnen de normen ligt... in april was deze maar 2 mm en moest naar 8 mm, maarja vertel dat mijn lichaam maar eens die heeft een heel eigen wil
Hallo zo m'n 1e vakantiedag! heerlijk uitslapen. Dit is de laatste maand zonder ovutesten, vanaf volg mnd begin ik daarmee. Tja en verder zijn jullie ook zo voor sex?, ik denk er steeds aan en ik wil het liefst de hele dag m'n man wel bespringen Alle mannen die ik zie denk ik, mmm die is ook wel leuk, mmm en die en die.AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
hahahaha Toerist, goddank heb ik alleen bij mijn eigen vent dat ik die wel wil bespringen en dan vooral rond die eisprong.... hoop ook een keer met goed resultaat dat dan weer wel Testen doe ik ook niet... meer omdat ik het gewoon vergeet dan dat ik het niet wil... mijn kerel heeft zoiets als het komt is het goed als het nu nog niet komt ook, terwijl ik liever al 3 maanden zwanger zou zijn dan nu nog steeds te moeten wachten... Susy jij hebt dus al 2 wondertjes en nu een 3e erbij super super hoop dat jullie snel een brusje verwachten voor de kinderen!!! Zou wel tof zijn als deze maand alles roze zou kleuren...
Btw wie doet allemaal dat pendelen??? Ben wel nieuwsgierig wanneer het bij zover zou zijn, er is wel al een keer gependeld door een vriendin en die zei in ieder geval dat ik 2 kinderen zou krijgen een meisje en een jongen... (nou niet hopen dat het een tweeling word!!! Ben ik gelijk klaar hahaha) maar ben wel benieuwd wanneer ik dan zwanger zou worden.... (al moet ik dan ook wel stoppen met roken, meerdere hier die nu nog roken???)
Ik heb samen met mijn pil de sigaretten de deur uit gegooid, en sinds die dag geen sigaret meer aangeraakt Niets last, niks! Heb een paar weken geleden eens van een sigaret getrokken en dat vond ik vies! Pendelaars kan je trouwens vinden in het pendelforum
wij zien wel wat gebeurd.. hoop natuurlijk dat het meteen prijs is.. maar ja, je weet maar nooit.. hou er rekening mee, een jaar. maar moet niet langer duren, anders vind ik het te veel leeftijds verschil met de eerste!