NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) saraaa83 (5e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) Ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) Ukkie87 (3e ronde, 1e kindje) RooDje (.. ronde, 1e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) Miessemuis (1e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) Jufaman81 (6e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Vlinder (7e ronde (2e ronde na MA), 1e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Caro13 Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 79 .. negatieve test, 1 twijfeltest, 11 zwanger, 17 ongesteld, 5 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven Dit moet de goed lijst zijn... Ik heb mezelf maar even op een twijfeltest gezet al twijfel ik of ik het wel een twijfeltest mag noemen!
@Djonna Heb je je eisprong gevonden deze ronde dan Waarom het vraag is omdat ik ook weet hoe het kan gaan met de prikpil Die keer duurde het 9 maand voor ik een ongi kreeg en daarna nog 6 maand voor ik een eisprong had
Hey meiden!! Ondanks dat de ongi echt behoorlijk heeft doorgezet lees ik toch nog met jullie mee hoor! Vindt het erg gezellig hier Isis meid, ik duim voor een plakbeebje!!! Djonna, wat vervelend een miauwende kat als hij dat nooit gedaan heeft Sasya Ik voel me nog steeds niet lekker. Vanmorgen om half 6 wakker geworden vd enorme buikpijn. De ongi is er dus in volle hevigheid nu! Ik heb ovulatietesten besteld, dus eens kijken of ik de nieuwe ronde mijn ei kan ontdekken! Fotoshoot weer gehad! Ging goed. Nu foto's op cd pc en wat bewerken!
@ whitesaber ik heb nu sinds 3x een normale cyclus gehad volgens de Gyn. Ik moet dinsdag terug komen om te kijken of het eitje weg is dus ben benieuwd. Die prikpil maakt inderdaad meer kapot dan je lief is en heb ook besloten deze nooit meer te gaan gebruiken. Even stomme vraag aan all loop hier met knallende koppijn maar mag je dan wel paracetamols innemen... ik verga van de koppijn lijkt wel een kater gevoel zonder dat ik heb gedronken bleh wat voel ik ne naar heb echt zo'n kater gevoel met het misselijkmakend gevoel erbij vriendlief heeft precies hetzelfde haha
Paracetamol mag Djonna!! Ik neem alleen ibu in als ik, net zoals nu, ongi ben geworden en dus zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn! Je vriend voelt zich misschien wel zo van de drank Beterschap!!! Weet hoe erg het is om hoofdpijn te hebben! (heb het al 15 jaar elke dag )
Liefkleintje dank je wel heb er meteen 1 ingenomen vriend heeft ook niet gedronken denk dat het komt doordat we continu wakker zijn geworden door een mauwende kat haha ik ga maar ernstigs denken aan ducktape voor vannacht. Maar wat naar om iedere dag koppijn te hebben bah daar word je echt naar van!!!!
Hoi meiden hier was ik ook weer even in mn pauze ik heb net zoiets raars ondekt ik heb gewoon dikke blauwe aders op mijn borsten lopen ik had er al 1 of 2 maar nu veel meer Hoe kan dat ??.. en ook behoorlijke steken erin af en toe !!
Had/heb ik dus ook toen wist ik voor mezelf al zeker dat ik zwanger was! Had nl bij me andere 2 zwschappen ook maarja is bij iedereen verschillend
Balen Liefkleintje, op naar een nieuwe ronde die wel rose is! Spannend wensje! ik wens je een vette streep de volgende test! Gesina, ik geloof dat dat een zwangerschapssymptomen is, ik geloof dat ik het ergens gelezen heb.
Hier zelf weer een ovutestje gedaan wat denken jullie? Bekijk bijlage 176742 Ik denk dat "mijn klusser" nog ffies moet klussen voor we naar mijn schoonouders vertrekken vanavond!
ja ik lees op Google idd dat dat ook een zwangerschapssymptoon is maar ik durf dat niet te geloven heb zon pijn in mn buik al een paar dagen dat ik gewoon echt denk dat ik Ongie wordt
Dag dames Ik mag toch op rood ... Mn temp is 36.4 en t verlies is erger dus t komt eraan.. Volgens de gyn is er weldegelijk bevruchting geweest, maar niet doorgezet.. (Ik benadruk weer t nadeel van te vroeg testen )... Ik voel me er best 'goed' onder.. Dit wordt mn eerste ronde zonder mmm... En wie weet Djonna , heb je gelijk!! Dames op roze: Gefeliciteerd , geniet ervan!! Ik denk dat ik een gemiddelde cyclus heb van 31 dagen deze was wel heeeeel lang.. Kan af en toe gebeuren.. Ik hou 31 dagen aan.. Ik blijf lekker meekletsen en verhuis naar sept. 15 sept ben ik jarig mss geluksdatum??
Zo even weer een paar pagina's bijgelezen. @sasya, Ik wacht met testen tot donderdag, dan heb ik mijn langste cyclus. Zoals ik me nu voel is het anders als andere menstruaties. Maar ja het is nog lang tot donderdag..... @isis, een streep is een streep. Snap zeker dat je twijfelt, maar probeer er ook van te genieten!! @moontje01, balen meis!! Hier ontzettend moe van al dat rijden en al die emoties. Of toch misschien wat anders.. Wahahha ik wordt gek van mezelf. Mijn man heeft afgesproken dat iedere keer als ik erover begin 50cent in het spaarpotje moet duwen.......hihihi ben ik blij met een forum als dit
Hahahaha, die arme mannen ook af en toe Ze zijn er ook zo nucther onder.... Ik ben zo blij met dit forum, ik kan er letterlijk (alles over) mijn ei kwijt! hihi
Balen Moontje!!! Zag je al in het 16-30 sept topic!! Ik ben 10 sept jarig, dus laten we hopen dat het voor ons een dubbele feestmaand mag worden he!