NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djonna

Djonna Niet meer actief

Moon wat ontzettend balen maar ik hoop dat ik gelijk mag hebben, zal in ieder geval weer heel hard voor je duimen!!!!

Hier strontmisselijk en gesprek met mijn mama gehad en die zei meteen ben jij niet zwanger???? Dus ik zei ik ben hele dagen misselijk heb last van me buik en tja ben gewoon niet lekker en het eerste wat ze dus zei was ga er maar vanuit dat je hartstikke zwanger bent... shit ik wou juist dat ze zei Djon zit niet zo te zeiken!!!

Zucht en nu moet ik blijven doen alsof ik ongesteld ga worden????
    Heb me netjes gehouden en geen alcohol gedronken en ik rook ook een heel stuk minder al want ook dat smaakt me niet echt meer eerlijk gezegd...

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik snap even niet waarom je dit typt,of is het omdat het "normaal" is om een zwangerschap pas met 12 weken te vertellen?

@hier Een paar dagen ook misselijk
    Ik dacht echt wat super misschien ben ik wel zwanger
    Nou de misselijkheid komt doordat we nu met zijn 3en de buikgriep hebben :(
    We zouden vandaag voor het eerst met mijn zoon met de trein,dat konden we wel op onze buik schrijven...
    Bah echt een verkeerd tijdstip dit ziek zijn...:x

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

@whitesaber nee dat was het niet maar ik had nu juist mijzelf voorgenomen om me niet meer zo druk te maken of ik zwanger zou zijn of niet.. dacht bij mijzelf als ik zo even met me mams praat sta ik weer met beide benen op de grond (die is heerlijk nuchter altijd) maar in plaats van dat ze dus zei van Djon zit niet zo te miepen en wacht het rustig af zei ze dus Djon volgens mij ben jij wel degelijk zwanger..

Ik probeerde juist weer even te relativeren en mijzelf niet gek te lopen maken..
    Maar dat is dus nu mislukt want nu hoor ik telkens mijn moeder zeggen : Djon volgens mij is het wel zo...

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

@whitesaber ohh wat ontzettend vervelend voor je en die buikgriep die heerst ook zo lekker he :(
    Hopen dat jullie met z'n 3-en weer snel opknappen!!!!

5. whitesaber

@djonna Mams hebben een 6de zintuig wat betreft hun kinderen :D
    Erg spannend :D
    En nee buikgriep bah je word er ziek van ;)

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja whitesaber daarom krijg ik het nu ook niet meer uit me kop :( heb vanmorgen net een heel pleidooi tegen mijn vriendje gehouden en hier op het forum dat ik dus niet meer me druk wil maken erover en dat ik het volgende week wel zie... krijg ik me mama :(

Ook zoiets net maakt mijn vriend tomatensoep, gebruikt een aantal kruiden en Djon ging nekken, wij eten altijd gekruid en de lucht is er altijd tijdens het koken.... zucht zucht is het al de 29ste????

Btw die buikgriep is over 3 dagen weer over ;) hij is vervelend en ja ik vermoedde vorige maand ook dat ik zwanger was daardoor, misselijk, pijn in de buik ga maar door maar na 3 dagen me lamlendig te hebben gevoeld was ie ook weer weg ;)

Hmmm nou ga ik nadenken.... kan natuurlijk weer een buikvirus hebben he ???? :p

7. whitesaber

Aiii ja dat kan ook nog...
    Hoe is het met je vriend dan is hij ook misselijk of dergelijk?"
    Mijn man werd spontaan vannacht misselijk,en had daarvoor ook geen misselijkheid
    Ik hoop voor je dat je gewoon lekker zwanger bent :D

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Whitesaber wat vervelend van je buikgriep! Beterschap jullie 3!

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

vriendjelief is inderdaad ook misselijk... pas sinds vandaag ik al vanaf een paar dagen maar vandaag is echt niet meer leuk..

Zelfs me sigaret lust ik niet meer neem 2 haaltjes en dan maak ik hem alweer uit, geloof me dat klopt niet bij mij!!! Ik rook altijd zelfs met 40 graden koorts!!

Het is het gevoel alsof ik een enorm dronken ben en dan denkt van als ik over me nek ga is het over (eet smakelijk allemaal sorry) en het gevoel alsof ik een enorme kater heb al de hele dag :( (please zeg me nou niet dat jij je ook zo voelt whitesaber!!!)

10. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ik heb vanmiddag nog een test gedaan, en hetzelfde streepje blijft komen... Temp is wel laag.. Pffff waar ben ik aan toe????

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ahh moon wat ontzettend vervelend :(
    Misschien maandag even de gyn bellen of de HA??? Meer kun je niet doen... Maar inderdaad zou wel even na laten kijken..

12. saraaa83

saraaa83 Lid

23 dec 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh help ik wordt echt knetter!!! morgen 5 dagen overtijd,) eerste en laatste test was op nod)....
    aan de ene kant wil ik morgen testen, en aan de andere kant nog even afwachten... wat zouden jullie doen????

normaal regelamtige 28 dagen cyclus , met uitzondering van 3 cyclussen terug, toen was ik dik een week overtijd voor de menstruatie doorzette...
    ik had toen wel vreselijk buikpijn die ik niet kon plaatsen..

nu helemaal niets geen gerommel in mijn buik, alleen wat vaker plassen(wat geen blaasontsteking meer kan zijn, want die medicijnen zijn net op?)
    verder op t moment vreselijke jeuk rond mijn rechtertepel....ja alleen rechts...en dikkere zwaardere borsten, gevoelig maar niet pijnlijk..

ik zit zo in dubio... morgen testen of nog even wachten :(

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Tja ik zou wel testen hahaha maar dat is ook omdat ik gewoon een ruggengraat van rubber heb ;)
    En na 5 dagen overtijd mag je toch best testen????

14. whitesaber

Deze 2 dingen wel...:(
    Ik zou vanaf nu licht gaan eten jullie 2...
    Denk dat het vandaag of morgen ook gaat inslaan bij jullie...

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Whitesaber :( neeeheee ben er net 3 weken vanaf :( snik snik

Nouja dan ben ik dus ook NIET zwanger maar gewoon weer WEL de buikgriep, zucht.... hahaha hoef ik in ieder geval niet meer me druk te maken...Ga ik daar gewoon vanuit ;)

16. saraaa83

saraaa83 Lid

23 dec 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar heb je ook wel gelijk in , maar 3 cyclussen geleden (met die 1,5 week overtijd) dacht ik echt dat ik zwanger was, en was toen erg teluergesteld, toen ik na 4 testen!!!! gewoon ongesteld werd...
    maar goed, ik toen wel rare buikpijn / kramp...

en nu helemaal niets...

ik probeer heel moedig nog een paar dagen te wachten (lastig want heb nog een test liggen.. ;)

als ik het echt niet vol hou, dan kom ik hier even uitslag doen...

17. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff snap er nu weinig meer van. 18 en 19, 2 hele lichte streepjes op de kv test te zien.. Vanmorgen helemaal wit.. Was wel erg vroeg. 6 uur.. Het zou daar toch niet aan moeten liggen.?
    Ga er dus vanuit dat ik na het weekend ongi ga worden.

Heb al een paar dagen een pijnlijk zeurend gevoel in mijn re lies, uitstralend naar mijn been. Herkennen jullie dit? Volgens mij had ik dit ook bij mijn vorige zwangerschap. Die ging alleen mis...

Pff nog even afwachten dus..

18. whitesaber

Maar je kan nog wel zwanger zijn hoor :D
    Ik was bijv pas met 15 weken misselijk

19. Delta

Delta Niet meer actief

jeetje wat spannend hier allemaal !

ik ga 28 aug testen (volgende week zondag)
    en heb nu last van raar gevoel onderrug, en soms doen mn benen pijn, dit heb ik normaal nooit..

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

ach whitesaber ik ga het maar zien.... denk dat ik het misschien toch maar even moet laten rusten ;)

Debs wat ontzettend naar om zo in onzekerheid te zijn :( hoop dat je snel uitsluitsel hebt...

Deel Deze Pagina