Ai ai, meiden toch. Ik zie dat de griep hier heerst in het topic! Dat zijn geen goede berichten, had gehoopt op roze
Jeetje meiden wat jammer die onzekerheid en die griepjes. Ik hoop dat jullie snel uitsluitsel hebben en opknappen. Ik zit bij de schoonouders me te vervelen. Vriend zit met moeders achter de pc dingen uit te leggen en ik hang met schoonvader voor de tv naar ned1 te kijken. Wat een slechte tv voor de zaterdag avond zeg Lang leven de Iphone en ZP! Hihi
whahaha Sas ik ken het zit ook maar op ZP en FB te koekeloeren de hele tijd tv is inderdaad bagger!!!!!!!! Zit nu ook echt me te irriteren aan alles merk ik aan mijzelf.....
Ik had gister zo een dag dat eigelijk nx goed was en ik me aan alles irriteerde. Ik had ook nergens zin in. Was het wel gezellig met je ouders? Hoe vonden ze de verbouwing tot nu toe?
Ja was super gezellig met ze hebben veel gelachen ook en ze vonden het super mooi geworden!!!! Ja ik zie alleen op tegen het afmaken van het karwei... zucht... Mams was ook heel gezellig tot ze zei nou volgens mij ben jij hartstikke zwanger.... en daar ging mijn goede voornemen om er niet meer mee bezig te zijn... heb zelfs BIJNA een vroege test besteld via internet heb me net in kunnen houden... ben ook super bang voor een negatieve test
Je mama wil het ook graag voor je meis, je voornemen van vamiddag heeft dus welgeteld een half uur geduurd? Ik snap je ongeduld hoor, ik denk dat ik vandaag pas mijn ei krijg volgens de testen. Dus ik denk dat ik weer een hele lange cyclus heb Probeer vol te houden om niet voor je nod te testen. Ik denk dat dat toch het beste is voor het resultaat en voor teleurstelling. Zucht, was het maar eind van de maand!
Nou hier gelukkig geen griep!!!!! dat is in ieder geval zeker..... denk dat ik toch morgen maar testje doe... (klint vies, maar je schijnt ook wat af te kunnen lezen aan hoe je baarmoeder mond voelt... die van mij is keihards, als een balletje... dus dat is een goed teken.. kan t niet volhouden morgen testen , en anders volgende week nog maar een keer
Nou eerlijk gezegd is mijn mams echt onwijs nuchter in die dingen die zegt meestal Djon niet miepen en kom op niet bij alles ben je zwanger hoor!!! Dus dat me mams dit zei gaf me wel een schok hoor.... En ik ga zo proberen niet voor NOD te testen maar moet dinsdag wel naar de gyn... even kijken of we wat gaan zien daaro
Ohhh ja dan gaan de alarmbellen rinkelen hihi. Spannend meis, ben benieuwd naar de uitslag. Misschien kan hij idd al wat zien en je vertellen. Hier komt iedereen er weer bij zitten dus ik ga weer afsluiten. Joepie studio sport als toetje...! Ik denk dat we er maar vroeg naar bed moeten *Gaap ik ben zo moe* Fijn weekend meiden en ik denk tot maandag. Liefs Sas
whahahahaha meis ik zou zeggen heel snel je bed induiken want studio sport brrrrrrrr netjes uitgedrukt vervelend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja we gaan alles wel weer netjes afwachten meis en euhm ik zou vanavond toch maar heel stiekem en zachtjes (schoonouders) gaan klussen slaap lekker!!!!
Hahaha neuh dat doen we maar niet aangezien we de slaapkamer ernaast liggen. Maar mijn klusser heeft vanmiddag al geklust dat kient sassie wel uit hoor hihi
whahahahahaa sassie you go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm damn proud of you na een hele week in huis geklust te hebben en savonds kapot in bed vallen en niet meer aan andere klussen denken ga ik vanavond maar weer klussen, moet het toch een beetje bijhouden toch Hehehee slaap lekker wijffie en vroeg naar bed
Hoi meiden ik heb net bijna geknuffeld met de wc ik moest kokhalzen maar kwam niks uit zooo raar nu maar w8 op morgen of ik ongie ga worden
Ik heb een haflinger en rij dressuur nu L1 met 6 winstpunten. Vandaag heb ik er ook twee gehaald. Ondanks het warme weer, het arme beest was helemaal kapot, en ik ook. Maar het was weer leuk. Allemaal nog succes met klussen of het afwachten voordat we kunnen testen
Hier nog geen bloed te vinden maar het kan nog de hele dag he wel weer een Tempdaling dus we wachten wel af test was ook weer Negatief dus ik verwacht gewoon de ongie
Goedemorgen dames. Wat kletsen jullie veel zeg kan het amper bij houden hihih. Hier vanmorgen een temp van 37.0 weer. lekker stabiel
Zo hier ook weer wakker...en alleen weer een beetje misselijk en rommelende buik meer niet gelukkig want gister was toch even niet grappig!!! Vandaag maar even proberen weer naar het asiel om daar een asielhond uit te laten, doe mijn vriendje en ik af en toe nemen we een hond mee en gaan wandelen in de bossen.. Wel heel goed geslapen maar nog zo moe en niet meer kunnen uitslapen zo irritant!!! Morgen ook maar naar de dierenarts met de jongste van het stel blijft maar niezen en heeft verminderde eetlust, normaal sprint ze naar de etensbak maar nu totaal niet, maak me wel heel erg bezorgd om haar...
Nouuuu zet mij maar op twijfeltest... Temp stijgt weer,en geen ongi... Zal t dan een late innesteling zijn geweest met dip? Nja ik wacht vrolijk verder....