Hier nog steeds geen Ongie terwijl ik normaal toch altijd s'ochtends wakker wordt op de 25e dag met Ongie raaaaarr......
Hier nog nergens last van op 2 Dpo. Haha. Goh meiden, wat een klachtjes Ben heel benieuwd wie er zwanger blijken te zijn! Wat zegt jullie gevoel? Niet je hoop, maar je gevoel?
ik durf het niet te zeggen ik heb het Gevoel dat ik gewoon Ongie ga worden maar aan de andere kant denkt mijn Gevoel dat ik zwanger ben en mn Man denkt ook dat ik zwanger ben omdat ik ineens grotere borsten heb gekregen hahaha
Meiden heel eerlijk ik heb nog nooit zo'n rare maand meegemaakt als dit...bij vrijwel iedereen loopt het deze maand een beetje anders dan normaal... Hier gewoon absoluut nergens trek in en misselijk de hele dag door, soms toch maar even wat eten dan voel ik me ietsje beter om daarna weer volop misselijk te worden. Ook zijn mijn borsten veel voller (geloof me is heel apart bij mij!!!) Ook heb ik totaal geen zin in een wijntje of een sigaret.. (geloof me dat is nog vreemder bij mij) Mijn buik geeft krampen en had net 4 dagen last van obstipatie wat nu gelukkig weer even weg is... Ik snap nu echt de ballen van mijn lichaam en wil gewoon uitsluitsel!!! Ik hou niet van onzekerheid, en ook niet van wachten hahahahaha.
Yupgup mijn gevoel zegt me dat ik volgende week een positieve test in handen heb... vooral omdat mijn moeder, beste vriendin en nog een paar zeggen dat ik er anders uitzie... mijn kerel is weer eens de nuchterheid zelve en die zegt 30% kans dat je zwanger bent... En jij Yup??? wat denk jij???
Ik wordt gewoon Gek hahahah schijt lighaam vertel gewoon iets of zo ... ongie of zwanger ??... zou zo verdomd makkelijk zijn als je lighaam kon zeggen wat er gebeurden in mn buik
Gesina jaaaaaa of dat je een toeter hoort als er niks aan de hand is en dan een belletje als je wel zwanger bent dat je gewoon van dag 1 al weet waar je aantoe bent
Moon whahahahaha heb vandaag echt zo'n ongi gevoel maar dat kan helemaal niet want moet het pas volgende week worden!!! Rugpijn, last van me darmen die opspelen, last van pijnsteken links en heel erg misselijk!!! Misschien een hele korte LF we gaan het zien maar ik wil NU gewoon weten of ik zwanger ben of niet dan kan ik door en weet ik wat ik moet doen
Bestel van die vroege testen van testjezelf.nu kosten geen drol.. Alleen wel goed nadenken of je wel te vroeg wil testen..
Waha. Tsja, helaas is t zo makkelijk niet... Wanneer gaan jullie testen? Op hoeveel DPO zit je nu? Over jullie durf ik niks te zeggen, hihi. Alhoewel ik djonna nog niet eerder over deze klachten heb gehoord en ik dacht dat gesina vorig maand ook al aders over de borsten had..? Maargoed, dat weet je zelf het beste. Ik heb er nog geen gevoel bij. Zal met een week wel komen, verwacht ik. Alhoewel ik wel nog steeds steekjes voel aan de linkerkant, waar ei is gesprongen. Dat doet me hopen dat het raak is en een beetje vrezen dat het een bbz wordt. Omdat ik het nooit eerder gehad heb. Ach, we zien het wel. Ben er niet continu mee bezig. Moest vanochtend wel ff grinniken toen lief en ik wakker werden met allebei een hand op mijn buik. Vond het zo schattig. We willen nu zo graag, hihi. Iemand nog wat van tyndall gehoord... Waar ben je? Al een donkere streep in handen gehad??
Ik test nu niet eerder weer dan dat mn temperatuur overtuigend stijgt... Anders wordt kv heel blij met mij en wordt ik binnenkort onthaalt met een rode loper
nou ik sluit me ook uit aan bij de gekte!!!! vandaag 5 dagen overijtd en ff zoals gezegd testje gedaan, maar helemaal niets... Je zou toch denken dat je met 5 dagen positief zou moeten testen als je zwanger bent...? verder niet veel klachten , alleen licht pijnlijke borsten,voelen ook voller, alsof er meer weefsel klieren in zitten??? als je snapt wat ik bedoel.. Nou ik ben er klaar mee!!!! ik ga er voor t gemak maar vanuit dat t niet raak is... ook al hou ik stiekem hoop... maar dan is een eventuele teleurstelling minder groot... Doe gewoon alsof er niets aan de hand is en als ik over een week nog niet ongesteld ben, dan maar overnieuw testen ... in ieder geval geen buikpijn/kramp ofzoiets, alleen pijn links onderin zoals wel vaker , door spastische darm.. dus blijft afwachten.... allemaal succes en laten we duimen voor mooie roze namen in de lijst!!!!!1 voor iedereen die net als ik knetter gek wordt....: Wil je er over praten??? haha
@Wallie ik heb ook een haffie waar ik wedstrijden mee rijd..Grappig..Ik rijd nu nog maar B met haar. Ze is nog maar 4..maar met 5 wedstrijden toch 10 wp gehaald, dus het gaat goed. @moontje je houd het spannend he meid.. @Djonna waarom gooi je er niet gewoon een test tegenaan. Als je al zoveel zwangerschaps klachten heb gaat die test wel iets aangeven hoor..DIe klachten worden veroorzaakt door het HCG hormoon.. @hier zo even muffins bakken, hebben vanavond een BBq en heb gezegd dat ik wel voor toetje zorg. Heb gister al panna cotta gemaakt en zo dus nog even de mufffins in de oven..
Nou heb naar jullie goeie raad geluisterd en heb de vroege testen gekocht net.. nou ben ik wel heel bang dat ik mijzelf weer zwanger zit te praten :'( waarom durf en kan ik niet vertrouwen op mijn eigen lichaam??????? Dinsdag naar de gyn en dan hopen dat hij al iets opmerkt.. maar ben bang van niet... (hij is niet zo aardig) Maar goed ik heb op alle mogelijke dagen geklust en heb sinds woensdag of donderdag echt dat ik me ronduit belabberd voel... das dus 5 a 6 dagen na eisprong.... Grrr (^%(%#$^& lichaam (ja mag niet vloeken)
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik nu doodsbang ben voor een negatieve test??? de afgelopen dagen ook getempt en kwam telkens uit op 37.2 nu is de temp 36.8. Daarnaast de hele tijd last gehad van niet naar het toilet kunnen en nu vandaag euhm zeg maar dat mijn darmen te goed werken. Ik ben zo bang dat het weer niet zo is....
Klinkt niet raar djonna. Maar je hebt toch niet op vaste tijdstippen getempt? Dan is je temp niet betrouwbaar hoor. Wanneer ontvang je de testen? Welke heb je besteld, hoe gevoelig zijn ze?
Ik heb die vroege testen van testjezelf.nu besteld 2 stuks en euhm daarmee kan ik vier dagen voor NOD testen... Maar ben zo bang dat ik het mijzelf weer inbeeld :'(