NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djonna

Djonna Niet meer actief

Echt meiden ik ben zo opgelucht dat jullie ook wat zien scheelt echt een hoop want ik was zo bang dat ik de enige was. Zal zo een foto maken met daglicht maar heb de bouwvakkers nu buiten lopen hahahahaa staat raar ;)

2. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    hahahah denken die ook wat is die nu weer aan het doen?!!:p

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meiden hij is zoveel duidelijker geworden Fl3x precies op de plek waar wij het zagen zit nu een hele donkere streep moet even wachten tot de foto is ge-upload maar dan kan ik hem hier plaatsen.. zelfs vriendlief zei nu: Shit ik zie hem ook!!!! Hij is wel blij maar euhm hij moet geloof ik even aan het idee wennen hahahaha

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meiden hier is ie in daglicht... wat zeggen jullie nu???? hahahhaa o damn blijf nog een heel klein beetje voorzichtig...

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik zie, vooral aan de onderkant, wel een streepje!! Maar hij loopt voor mijn gevoel niet door.

Kan je niet een kv 2v5 proberen?!? Of nog even wachten en op je NOD nog eens testen! Spannend meid! Ik duim voor je!!!

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Liefkleintje dit is inderdaad 4 dagen voor NOD... dus hahaha ik verwachte nog geen knaltest nee maar ik vind het een mooi begin en hoop gewoon dat hij over 4 of 5 dagen heel erg positief is.. Mag morgen naar de gyn (moesten kijken of mijn ei was gesprongen *proest* geloof van wel he hahahahhaa)

7. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ Djonna - WHow gaaf joh! Alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd! Over twee dagen heb je waarschijnlijk een duidelijker versie in je handen. Dit ziet er al goed uit! :D

8. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Morguh dames,

Ben hier niet actief aan het mee kletsen maar heb al die tijd wel regelmatig meegelezen. Maar nu mijn nod zich aan doet wil ik graag weer mee kletsen om de tijd te doden.

Djonna: zie inderdaad onderaan een licht streepje oh wat zou het leuk voor je zijn! Kleine gefeliciteerd!

@hier: hier al een nacht of 2 slecht geslapen en de 's morgens iet wat misselijk:). Heb gelukkig niets in huis aan testen maar durf het nog niet te hopen ook:(

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja nu vraag ik me alleen wat af want ik krijg dus nu te horen bij het topic dat CB wel eens valse streepjes afgeven.... wat moet ik nu ?? :( was juist zo blij!!!!!

10. Mutsie86

Mutsie86 Lid

9 aug 2011
    94
    0
    0
    Ergens in nederland

Ik wil je idd niet teleurstellen maar cb geven heel vaak van dit soort streepjes..echt zo een pennestreepje,heb ik ook vaak gehad hoor en was altijd negatief..deze moet echt even breed zijn als de controlestreep en van boven tot aan beneden...

Ik zou een kv testje doen,dan weet je meer denk ik dan nu,maar hoop echt voor je dat het zo is!

11. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Dat wil niet zeggen dat die van jou ook een valse streepje is.
    Heb je ook last van andere symptomen? Anders morgen nog een keer testen ipv op/na nod? Ben geen voorstander van voor nod testen maar je hebt nu toch al getest!

12. Mutsie86

Mutsie86 Lid

9 aug 2011
    94
    0
    0
    Ergens in nederland
    Hier nog steeds geen ongi overigens...

Ik sta alleen niet in de lijst:(

13. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    @Djonna, misschien op je NOD een digitale doen? Die zegt zwanger of niet zwanger. Geen ge-emmer met streepjes enzo?
    Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat ze valse streepjes laten zien!
    Ik blijf voor je duimen!

Vandaag mijn NOD. Als het vandaag niet komt ga ik morgenochtend testen! Test ligt al klaar!

14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Djonna, ik heb dat idd ook al vaker gelezen dat die plus testen nog wel eens valse streepjes geeft! Vandaar dat ik ook zie, misschien een kv 2v5 proberen?!?

Ik hoop het zo voor jullie!!! Gun het je zo meid!!

15. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Nou meiden ik ben wakker en nog steeds geen Ongie te bekennen dus ik ga me zo even een beetje opmaken en dan ga ik even naar de kruidvat nieuwe testjes halen want ik wordt hier nu echt gek nu ook alweer een Temp verhoging :(

16. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @ zwangere: PROFICIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
    @twijfel... Spannend dames... ik ga duimen voor jullie!

meiden, jullie maken het wel spannend he!!!

even een vraagje over FF
    ik heb pas na een week na mijn NOD van afgelopen maand, liggen tempen... kan dat de reden zijn dat FF mijn ei nog niet heeft gespot???

17. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Hoevaak kan je dat hebben in een maand?
    Ik temp zelf niet dus heb geen flauw idee

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    @ daggie
    Kan, als je een heeeel vroeg ei hebt. Misschien heb je wel een korte lf en kom hij nog. Mag ik je kaartje eens zien?

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    He gesina, jij had toch ook je tempkaartje eronder staan?? Hoeveel is hij gestegen, 0,1 net als gisteren of meer?

20. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Nou geen idee volgens mij niet want als je lighaam je eitje afstoot en je bent niet zwanger dan maakt je lighaam geen progesteron of zoiets meer aan dus krijg je een temp verlaging ben je wel zwanger dan blijft je lighaam progesteron aanmaken en heb je daardoor dus een temp verhoging

Deel Deze Pagina