NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hahaha. Goedzo Eowynka, poooositief denken!!

@ Gesina, na je positieve ovulatietest even naar je temperatuur kijken, zien wat die doet! Volgens mij bedoelde je dat ook toch? Ja dus!

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

hahaha heee ga nu weer zo doen :p !!... nu heb ik net in mn gedachten dat ik dus gewoon Ongie ga worden dat het dus wat verplaats is en nu krijg ik weer misschien ben je wel zwanger :p whahahaha ooooooh zou dat kunnen dan ondanks dat alles verschoven is ;)

3. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    thanks voor je reactie, kan nog steeds maar denk het niet.
    Hoe gaat het met jou?

4. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Natuurlijk kan je nog altijd nu zwanger zijn, stom dat we dat niet meteen gewoon kunnen voelen he, dat zou anders wel makkelijk zijn ;)

5. hopeandfaith

Ja dat bedoelde ik ja :) is goed maar vanochtend had ik wel weer een Temp verhoging :p dan moet die zeker morgen of overmorgen dalen als ik Ongie wordt

6. hopeandfaith

hahah ja zou zo verdomd gemakkelijk zijn hihih :)

7. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    maar Gesina, als je ziet hoeveel pendels je voor augustus hebt, dus wie weet ben je nu zwanger :)

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik zal desondanks toch voor je duimen :)

hier is alles ok! nog steeds geen ongi gelukkig :) paar dagen geleden was de test nog wel steeds licht..maar lees meer en meer dat dat niet zoveel hoeft te betekenen. Twijfel nu dus ook of ik nog testjes ga halen of niet..

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Echt wel! Al zou ik achteraf denken.. Zie je wel ik had toch een (voor)gevoel...
    Maar dat gevoel herkende ik weer niet op het moment zelf...

10. hopeandfaith

ja dat is waar haha maar ik had voor vorige maand ook 6 Pendels en die zijn ook niet Uitgekomen ;) maar goed we wachten het gewoon af en misschien hebben ze nu wel gelijk!!

11. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Gewoon testen wat heb je te verliezen :D
    Je hebt geen bloedverlies en je hebt geen krampen
    Het is echt fijn om een dikke streep te zien hoor meid :D

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Wanneer had je getest? de 19 of 18e toch?
    Zou wel weer een testje wagen....
    Op hoeveel DPO zit je?

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    de 20e heb ik getest. ben nu 4 dagen overtijd..

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Telefoontje huisarts, *ik eis een bloedtest!* ? :)

Maarja, moet je eerst maar eens zien of je een duidelijk test in handen hebt of weer zo'n twijfeltestje.... ;)

15. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Spannend Isis, ben je toch nog een beetje angstig dat je teleurgesteld wordt?

Ik probeer ook weer te wachten tot zaterdag..
    Ben nu wel misselijk, maar kan ook door mijn ontbijt komen (pizza).. ;)
    mijn boobs zijn wat stekerig vanaf vanochtend dus mijn ongi zal er wel aan komen..

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Hahaha. Jij pizza, ik cake. *burp*
    Bij mij kan het alleen nergens anders van komen (3 DPO), maar bij jou.... ;)

Pizza is lekker als ontbijt he :D

17. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Ik heb lekker havermoutpap gegeten als ontbijt :)

en van die steken in je borst, ik had dat enkele dagen geleden en dat was echt bizar, want nu voelen ze weer bijna als normaal aan en ik moet pas over 5 dagen ongesteld worden, maar men boobs deden echt een week pijn en waren gevoelig.. nog nooit gehad.. meestal heb ik dat ook gewoon net voor ik ongesteld moet worden..

18. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Pizza als ontbijt.. dat heb ik nog nooit gedaan, eet je dat dan warm of koud?

19. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    mmmm cake, da zou der bij mij ook wel ingaan, was het zelfgemaakte cake?

20. ZusterKlivia81

ZusterKlivia81 Actief lid

7 jun 2008
    125
    0
    16
    Owowoww.. hier n superdruk weekend achter de rug en ik ben nu al meer dan 30 (!!!) pagina's achter..... Ik heb er even vluchtig doorheen gebladerd maar alles teruglezen zou me n hele middag gaan kosten dus dat gaat niet meer lukken.. helaas!!

@ Djonna, ik zie ook n licht streepje!!! Spannend!!!!!!! :):)

@ Reza, ik hoop dat je t leuk hebt gehad bij Lowlands :) Kheb nog wel even aan je gedacht na alle berichten over Pukkelpop. Er is tijdens Lowlands ook even bij stilgestaan begreep ik?

@ Moontje, balen!!! Maar ben wel blij voor je dat je nu duidelijkheid hebt EN dat je nu zonder MMM door kunt :) Jeeeeejjjjj :):)

@ Isis, jeetje meissie nog steeds geen knaltest?? Snap dr niks van... Wanneer zou je zo'n bloedtest aan mogen/kunnen vragen?

Aan alle andere zwangeren: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Aan alle anderen op rood: Dikke knufff!!!

Hier nog steeds weinig tot geen kwaaltjes eigenlijk..
    Gisteren mijn zwangere zusje verrast met mijn zwangerschap (we zijn nu allebei voor t eerst zwanger) maar die reageerde wat lauwtjes.. Miss komt t door haar kwaaltjes (zij is 2 weekjes verder en heeft veel last van misselijkheid, vermoeidheid etc.) dus ze zat er niet echt lekker bij.. Maar ergens heb ik t vermoeden dat ze t niet zo leuk vind t zwanger zijn te moeten 'delen'.. Ik begon zelfs over n bolle-buiken-shoot en dat t toch maar weinig voorkwam dat zusjes tegelijkertijd zwanger zijn. Zegt ze: Ik zie t vaak hoor, bij ons in de winkel, zusjes of vriendinnen die tegelijkertijd zwanger zijn.. Toch n beetje n dooddoener, maarja...

Deel Deze Pagina