NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Zo meiden, heerlijk aan het kletsen. Kan helaas niet meelzen overdag (werk en kindje thuis)

Kan helaas niet op alles reageren maar Kim wat zijn jullie een prachtig stel en wat een mooie jurk (van wat ik ervan kan zien).

Wij zijn morgen alweer 14 jaar samen:$

Dagie, gefeliciteerd!!

Anni, april toch als we in augustus zwanger zijn?

2. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Wordt zeker wat afgekletst! Gezellig toch..
    Mei lijkt mij een mooie maand in ieder geval ;)
    Eerst nog maar even wachten op mn ei...

Slaap lekker all!

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Thx voor de leuke complimenten allemaal :)

Debs, ziet er goed uit!

Veel succes hoor allemaal!!!

Hier mijn testjes, niet zo duidelijk maar toch. (onderste is van eergisteren, midden die van gisteren en de bovenste die van vandaag)
    Maw, lekker aan de klus geweest dus! :D

4. Kimmytje

:$ Woehahaha :)

5. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Spannend kimmytje! Nog een paar weken en dan weten we het!!

6. Kimmytje

Bedankt, en ik droeg de jurk van mijn dromen :)

Proficiat met jullie 14 jarig samenzijn!

7. Kimmytje

Spannend inderdaad! Ik hoop het zo!

8. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    Proficiat met jullie 14 jaar!! ow men hey!! kan niet iedereen zeggen ;)

@all thanks voor de geluks wensen :D

haha Toerist.. wat een uitspraken.. en bij geschoren?? haha

moet vandaag ongi worden na de pil... maar er is nog niks.... dus ff afwachten, en dan kunnen we er ook eindelijk voor gaan!!

3 jaar geleden was het ook voor ons in augustus raak..dus meteen na de bruiloft ;) en ben ik uiteindelijk met een geplande keizersnee op 20 april bevallen in 2009 maar was 4 mei uit geteld, dus we zijn allemaal uitgeteld in april/mei!! hihi

THINKING PINK... THINKING PINK

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Kan ook niet op alles reageren, gaat zo hard :D
    Wij zijn nu 4 jaar bij elkaar en vorig jaar getrouwd.
    In mei is mijn koperspiraal verwijderd en daarna opzich weer een "normale cyclus". Mei was voor ons een proefrondje maar kon ook eigelijk niet lukken omdat spiraal halverwege de maand was verwijderd.
    Afgelopen mei zijn we ook in ons nieuwbouw huis getrokken en even gelijk een korte pauze ingelast voor de verhuizing van 2 maanden. Nu klussen we weer vrolijk verder zonder Vbmtjes (voorbehoedsmiddeltjes) dus spannend.

10. Kimmytje

Spannend hoor Reza!

Mja, ik hoop echt dat iedereen hier verder kan schuiven naar de april/mei mama's!

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Zo ik ben ook weer in het land der levende!!!!!! Iedereen lekker geslapen???

Zwabbertje van harte gefeliciteerd met jullie 14 jaar samen zijn!!! Maak er een hele leuke dag van en nog heel veel jaren saampjes erbij!!!!!

Louan vervelend werk... hmmm weet er alles van geloof me!!!!! Maar heerlijk dat er een oplossing is gekomen!!!

To all* Ik zit hier flink in de zenuwen en een keer niet om zwanger te worden hahahhahhaa (nouja tuurlijk ook wel een beetje) maar heb donderdag me proefexamen voor autorijden!!!! Zit al aan de Valeriaan want anders kun je me opvegen!!!

Allemaal zwanger in mei... zou wel heel erg leuk zijn hihi stel dat het de 19e is krijg ik wel een heel mooi cadeautje van boven :D mij hoor je dan niet klagen hoor!!!!

Groetjes Djonna

12. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ja zou het wel fijn vinden met het mooie weer in het verschiet maar tijdens de zwangerschap is het dan niet zo warm...
    Ach hoor mij nou praten, eerst maar eens het geluk mogen hebben dan maakt de maand natuurlijk niets uit...

13. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Heel veel succes djonna! Spannend hoor! En als de proef lukt dan pas het echte examen of gaat het je zo goed lukken dat je gewoon al slaagd?! ;)
    Nou extra keertje duimen draaien voor jou donderdag!

14. Djonna

Djonna Niet meer actief

Beetje voorbarig maar heb net zitten uitrekenen van wat als ik nu zwanger raak dan ben ik 2 mei uitgerekend klinkt wel erg leuk!!!

En Reza je hebt gelijk hoor, het lijkt mij ook niets om met 30 graden buiten een dikke buik mee te moeten slepen dus we zijn dan nog niet zwanger maar natuurlijk heb je wel voorkeuren!!! Kan ook niet anders vermoed ik...

Kim ik kan naar je plaatje turen van heb ik jou daar maar euhmm ik snap geen EI van die ovulatietesten :( dus ik wens je alleen maar heel veel klusplezier en zometeen een hele mooie roze test :p

Groetjes Djonna

15. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik zou dan 29 april uitgerekend zijn..

16. Djonna

Djonna Niet meer actief

Reza een proefexamen is net als een echt examen met het grote verschil je kan niet slagen maar je weet in ieder geval wat je te wachten staat als je voor het echie gaat... Ik kan wel slagen voor mijn speciale verrichtingen dus achteruit inparkeren, hellingproef ga maar door, die hoef ik dan niet op me echte examen te doen... geloof me ben op van de zenuwen bij het moeten behalen van me theorie heb ik 3 nachten niet geslapen kerel lief werd helemaal gek van me maar ik heb verdorie ook zo'n examenvrees :(

Zou wel lekker zijn donderdag zie het al voor me: Nou Djon je hebt zo goed gereden!! Je hoeft niet voor je examen meer je hebt je rijbewijs nu al.... :D nouja 1 ding weet ik zeker dat gaat NIET gebeuren!!!! want helaas is dat niet toegestaan :(

17. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    ja er is wel een nadeel met zwanger zijn in de winter....... :
    niemand ziet het, want je hebt een jas aan.. in de zomer loop je zonder, en ziet iedereen het!! hahaha.. maar ook niet echt een nadeel!

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

Reza ook een mooie dag heb je de volgende dag altijd een lekkere dag vrij hahahahahaa :p bij mij is het dan pas 3 dagen later dat ik weer vrij ben op bevrijdingsdag :p ik zeg ik zie steeds meer voordelen :p

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

Daggie dan koop ik een winterjas en naai of verf de woorden "mommy in spe" erop :p

20. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hahah is ook een optie!!

Deel Deze Pagina