NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) saraaa83 (5e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) Ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) Ukkie87 (3e ronde, 1e kindje) RooDje (.. ronde, 1e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Dilann (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) Miessemuis (1e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) Jufaman81 (6e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Vlinder (7e ronde (2e ronde na MA), 1e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje) Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Caro13 Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 80 .. negatieve test, 1 twijfeltest, 12 zwanger, 17 ongesteld, 5 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven
mijn cyclus is altijd 28 dagen eigenlij, met uitzondering van 3 maand geleden, toen werd ik na 9 dagen overtijd ongesteld, en vanaf mentsruatie gerekend weer keurig 28 dagen.. cyclus was gewoon verschoven.. enige verschil is dat ik toen wel bizarre pijn in de borsten had, en veel buikpijn/kramp... nu helemaal niets geen pijn... alleen met vlagen gevoelige/jeukende borsten... had net een heel klein beetje super licht bruine afscheiding (kan t geen een slijm noemen) heb werkelijk waar geen idee wat dat te betekenen heeft... misschien toch aankomende menstruatie?? pffff donderdag ben ik 9 dagen overtijd... aangezien mijn ervaring 3 maand geleden wil ik pas weer testen als ik langer overtijd ben dan die ronde (dus meer dan 9 dagen zonder buikkramp) ik lig normaal te spartelen van de menstruatie pijn en slik me dan rot aan de feminax pillen tegen menstruatie pijn.. en nu??? al 6 dagen niets aan de hand (alsof ik net ongesteld geweest ben) verder giga tepelhoven (normaal zijn die bij mij niet eens zichtbaar... maar aan de andere kant..dat had ik 3 maand geleden ook toen ik overtijd was.. dus: IK HEB GEEN IDEE WAT ME TE WACHTEN STAAT!!!!! EN MIJN VRIEND WORDT HELEMAAL KNETTER VAN MIJN GEZENUWPEES!!! (terwijl ik mezelf er juist zo rustig onder vind.... LOL!!!!
Probeer een banner te maken ... maar kan geen 20-7 invoeren bij laatste menstruatie ... springt automatisch terug op augustus.... tekst bij de banner : dag 1 van mijn cyclus.... YEAH RIGHT!!! das raar..... moet niet gekker worden... lol
Ik blijf voor je duimen, en anders kom je gezellie bij mij in het sept topic! Dat wordt namelijk DE geluksmaand hebben we al ff bepaald
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) saraaa83 (5e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) Ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) Ukkie87 (3e ronde, 1e kindje) RooDje (.. ronde, 1e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Dilann (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) Miessemuis (1e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) Jufaman81 (6e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Vlinder (7e ronde (2e ronde na MA), 1e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje) Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Caro13 Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 80 .. negatieve test, 1 twijfeltest, 12 zwanger, 17 ongesteld, 5 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven
Hoi dilann welkom en klets lekker mee. De zenuwen en testkoorts zijn hier behoorlijk hoog aan het oplopen voor een aantal. Mrgen toch stiekum nog een vroege test proberen ipv kv test die ik vsnmiddag had gedaan. Kon je maar ff in je buik kijken hoe het ervoor stond..... O ja ik sta gloof ik et echt op de lijst n, ben er niet zo,n held in....wie helpt.... Nod donderdag...
net bruin afgeveegd dus denk dat ik Ongie ga worden jullie mogen me op Rood zetten Op naar de volgende ronde
Dankjewel! Nou bij mij ook heel wat spanning en zenuwen, dus dat scheelt.. gedeelde smart... Ik wil je wel op de lijst zetten.. maar in de hoeveelste ronde zit je? En 3e kindje?
Ooh, gesina, spijtig... Ik heb hier ook het gevoel dat ik vanavond of morgen ongesteld ga worden, dus dan kunnen we samen een nieuwe ronde starten
Balen Gesina! @isis: nou jaaaaa wat is dat nou weer voor onzin? een streep is een streep hoor, die muts van een doktersassistente begrijpt het nog niet helemaal... logisch dat je je ongerust voelt en bevestiging/zekerheid zoekt.. in mn vorige zwangerschap ging ik ook naar de huisarts voor die bevestiging maar die wilde niet eens testen, hij vond dat ik maar gewoon moest uitgaan van de thuistest die ik gedaan had. Hopelijk ben je snel gerustgesteld en kun je beginnen met genieten, want ik heb geen twijfel hoor, je bent hartstikke zwanger! Hier; de tijd gaat langzaam voorbij en hoewel ik weet dat dit belachelijk is, was ik vanochtend toen ik wakker werd misselijk en vanmiddag moest ik ook even gaan liggen omdat ik me enorm misselijk voelde.. pff was het maar vast volgende week! Je lijf kan je zo voor de gek houden..
Ja dan gaan we zeker voor Roze ben er helemaal klaar mee als we volgende maand nog niet zwanger zijn gaat manlief zijn zaad laten onderzoeken!! en dan ga ik me zelf voor de zekerheid ook maar laten controleren
Dank je wel meiden, ik heb zeker de hoop nog niet opgegeven hoor!!! dus ik ga morgenochtend gewoon nog een testje wagen.. Zit net te rekenen... ja ben ik nu helemaal slecht in maar mijn NOD hoort op 27 augustus te zijn dan zit ik vandaag toch op 5 dagen voor NOD ipv 4???? Dus dan heb ik 5 dagen voor NOD positief getest vanmorgen???? klopt toch??? ik word echt gek van mijzelf hahahaha vergeet echt van alles en loop meer dan normaal omdat ik telkens terug moet om dingen te pakken..... hahaha
Maar jullie zijn toch "pas" 5 maanden bezig?!? Zie ik dat goed in je handtekening? Natuurlijk duurt dat veeeel te lang als je iets graag wil, maar ga je dan nu alles al laten onderzoeken? (als ze daar al in mee gaan) Laten we hopen dat we gewoon op roze mogen in sept! Zou een mooi cadeau zijn voor mijn 30e verjaardag! (op 10-9)
voor mij is het nu nog maar men eerste ronde, dus dat is niet zo erg.. jij nu naar ronde 6? Ik heb van het begin al steeds zo'n voorgevoel dat ik in november pas zal zwanger raken..
@ Liefkleintje Ja klopt we gaan nu naar ronde 5 had me iets verekend de maand dat we stopte met de pil had ik mee gerekend we zaten nu in ronde 4 !! ja ik heb de huisarts al gesproken we kunnen het al laten controleren en ik zei ook al tegen mn man dat we nog maar net bezig zijn eigenlijks maar hij doet aan sterkste man wedstrijden mee hij is 1.93 lang en weegt 155 kilo en hij heeft vroeger aan de Dipiperon gezeten omdat hij toen aggresief was!! dus hij wilt zeker weten of het niet aan hem ligt omdat hij vroeger dat heeft gehad als medicijn of dat het misschien aan zijn Gewicht ligt vandaar !!
Oke....pas 4 maanden bezig Ook al duurt voor je gevoel elke maand te lang hoor! Begrijp me niet verkeerd! Van de ene kant begrijp ik dat je vriend nu al graag duidelijkheid wil. Maar van de andere kant vind ik ook dat je het eerst een kans moet geven. Als je binnen 5 maanden niet zwanger bent, is dat natuurlijk nog niet zo raar. Kan me voorstellen dat je rond de 10-12 maanden wel denkt van....nu wil ik meer weten Maar goed....als ze jullie nu al willen helpen snap ik jullie keuze helemaal hoor!! Maar wie weet is het wel niet meer nodig joh
haha nee misschien niet ik hoop gewoon dat het volgende maand raak is en weet ook dat je zoieso pas met 1 jaar nog niet zwanger bent dat je dan idd jezelf gaat controleren misschien kan het nog uit zijn hoofd praten hij moet gewoon niet zo onzeker zijn en denken dat het aan hem ligt!! maar dat komt heus wel goed ik weet trouwens niet of jullie het hebben gelezen maar Gimena pendelt niet meer zie forum Pendelen erg jammer ik heb begrepen dat ze niet meer actief is nu hier op het Forum !!
Maar je kan het niet eisen,iedereen word pas na minimaal een jaar gechecked... Behalve dan als je een ervelijke ziekte hebt ofzo dan is het wat anders