Haaaaaaai meiden!! Wat een leuk nieuws allemaal hier!!! Ben 1 dagje aan het werk en moest wel heel veel lezen om het bij te houden hier!! Gezellig....
nou hier nog steeds geen teken van menstruatie.. morgen 7 dagen overtijd gisteren laatste test gedaan .. negatief natuuurlijk IK MAG VAN MEZELF NIET MEER TESTEN VOOR KOMENDE VRIJDAG!!! dus even de aandacht verleggen naar iets anders en braaf van dag tot dag bekijken (zolang de rode duivel geen hallo komt zeggen..blijft t spannend!!!!!
@ zwangeren gefeliciteerd @ wachtende Succes @ Andere Jammer hopen op de volgende ronde Ik moet ook nog even wacht Hmm duurt zolang dan in eens Last van buikpijn en ochtend misselijkheid
Als de een of meer weken later dan normaal vrijgekomen eicel wordt bevrucht, dan is je zwangerschap ook later begonnen dan je op de grond van de laatste menstruatiedatum zou uitrekenen. Het gevolg hiervan is dat het ook een of meer weken langer duurt voordat de zwangerschapstest positief is.... (bron : google ... nog iets....) Dussss we houden toch een beetje de hoop erin ... geen bloed is goed zal ik maar zeggen dan???
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) saraaa83 (5e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) Ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Gesina (4e ronde,1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) Ukkie87 (3e ronde, 1e kindje) RooDje (.. ronde, 1e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Dilann (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) Miessemuis (1e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) Jufaman81 (6e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Vlinder (7e ronde (2e ronde na MA), 1e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje) Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Caro13 Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 80 .. negatieve test, 1 twijfeltest, 12 zwanger, 18 ongesteld, 5 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven me zelf op rood gezet op naar de volgende ronde
Nou hier een KV test gedaan en die is dus omo-wit bij mij... vannacht niet kunnen slapen door de misselijkheid... en stomme dromen... Ik denk dat ik nu pas weer ga testen als mijn NOD is geweest want heel eerlijk ik geloof er niet in dat ik ongie ga worden.. niets voelt als een nadere ongie.. normaal had ik allang last moeten hebben van me buik en diaree en alles blijft dus uit... Ik ga het nu wel zien... Vandaag een onderzoek weer bij de Gyn en zal het daar ook maar aangeven dat ik 1 licht positieve test had en 1 negatieve... kijken wat hij ervan zegt...
Goedemorgen dames. Jullie kletsen zoveel dat ik het amper bij kan houden sorry hiervoor. Djonna heel veel suc6 bij de gyn vandaag ben erg benieuwd wat ie doet. Hier ineens aantal puistjes gevonden terwijl ik er anders nooit last van heb echt apart hahaha.
Hey Senna, Dank je wel meis, Gyn zal niet meer doen dan alleen kijken hoor deze man is niet zo geweldig gevoelig en begrijpt ons vrouwen Jij sterkte met de puistjes is altijd erg naar om te hebben
hihih nou vind niet zo heel erg want het zit meer op me rug. manlief zag ze gister ineens. en de meeste rossige/rood harige hebben bijna nooit geen puistjes. en ben vreselijk moe dus straks dochterlief even helpen met oversteken voor school. Hopen dat ander dochterlief nog eventjes blijft slapen kan mama nog even terug de bank op hihhi
wil iemand mij op rood zetten ???? t is nog even wachten of t doorzet, maar ik ga er wel vanuit .. we hebben al besloten dat we even een break inlassen (ik zou aan de champix gaan, voor stoppen met roken) dus dat ga ik nu eerst doen,want als ik nu niet zonder medicijnen kan stoppen, dan kan ik t tijdens zwangerschap denk ik ook niet... alle zwangeren gefeliciteerd en de reste SUCCES!!!!!
testen na NOD lijkt mij een heel verstandige keuze, denk echt dat je veel te vroeg bent met testen... kijk maar naar mij.. een week overtijd en dan ..... : jaaa hoor de duivels!! sterkte in de onderzekerheid.... it''s killing.. i know!!
Hey saraaa, Wat ontzettend balen zeg wat mij zo onzeker maakt is die godsgruwelijke misselijkheid ben de hele dag door misselijk en nu ook snachts (dit terwijl ik nooit misselijk ben) heb het gevoel dat ik 8x in een zweefmolen heb gezeten en die niet stopt... Ja ik ga me nu focussen op de opbouw van ons huisje... en ga vandaag maar een gesprek aan bij de gyn... Even stomme vraag werd vanmorgen om 4 uur wakker geplast (moest echt nodig!!) en dan vanmorgen om 7 uur weer een test gedaan die dus negatief bleek (dus eigenlijk met de 2e urine ipv eerste) dit maakt toch geen verschil???
@djonna, jammer meis, hoop dat de gyn wat kan zien @dames op rood: klote zeg, volgende ronden, volgende kansen! hier al 2 dagen nergens meer last van gehad... dus het was het ontpillen ... nu afwachten wanneer ik ongi ga worden...
Goeie (gaaaaaaaap) morgen Lady's Alle zwangere dames gefeliciteerd!! en voor alle rode, helaas meiden op naar een volgende roze rondje! Succes strakkies bij de gyn Djonna hoe laat moet je meis? Hier een heel druk weekend gehad. Zondag een gezellige familie dag en gister wilde mijn neefjes mee terug om te blijven slapen. Bloemkool weer terug de koelkast in en frietpan aan! Vond vriendlief ook heeeeeeel erg Nu zit tante Sas dus lekker suf achter de laptop terwijl de heren aan het wiien zijn. Gister middag weer een knal ovitest dus we moesten toch voor de zekerheid nog even aan de klus! Het zal me toch niet gebeuren dat ik alsnog misschien mis schiet al zou dat op dag 20 nog een eisprong betekenen.
durf ik niet met zekerheid te zeggen.. 1ste gevoel zegt van wel... omdat de eerste urine de hele nacht in je lijf heeft gezeten... dat is ook de reden dat de eerste urine geconcentreerder is.. maar ik denk werkelijk waar dat je helemaal nog niet moet gaan testen, krijg je alleen maar stress van, wacht gewoon dat je een paar dagen overtijd bent (snap dat t moeilijk is , omdat je ook misselijk bent etc) maar je bent er veel te veel mee bezig , en ons lijf kan ons flink voor de gek houden met symttttonen en al.... voor zover met die urien: volgens mij kan t zeker wel verschil uitmaken, maar nu nog niet denk ik... je maakt pas stof aan vanaf de bevruchting?? en vanaf dan verdubbelt t om de zo veel dagen. t is natuurlijk ook mogelijk dat er wel een bevruchting is geweest, maar dat deze afgebroken wordt (niet om je bang te maken )... maar dat is de reden waarom ik zeg,..... niet testen voordat je echt paar dagen overtijd bent.. want dit brengt alleen maar spanning en stress mee.. sterkte xxxx
Daggie ja onzekerheid is niet iets wat ik makkelijk kan hebben... dus ga ik het liefst voor zekerheid maar dat kan nu nog niet is pas 4 dagen nu voor mijn NOD dus ik ben weer veels te ongeduldig.. nu ga ik ook pas zondag testen dan is mijn NOD geweest en dan zou je wat moeten zien.. Ga wel even met de gyn het doornemen... schijnt dat CB wel vaker al positief geeft en dan KV nog niet... dus ik kan nu officieel zeggen dat ik mijzelf gek loop te maken en daar ga ik dus ook NU mee ophouden... Denk dat de gyn ook niets kan zien maar zal nog wel even laten weten wat hij ervan vond... Nou meiden ik ga beginnen in ons huisje want helaas verven die muren niet zichzelf hahaha
Stomme vragen bestaan niet! Maar ik denk het niet hoor, ik moet er s'nachts altijd een keer uit en van wat ik hoor heel veel vrouwen. Dus als je gewoon een goede volle plas weer hebt om 7 uur denk ik dat het een normale ochtend urine is. Nog een vraagje voor de gyn straks.