haha ik jou ook hoor Spiek elke maand even op je profiel om je NOD in de gaten te houden.. nu wordt het tijd om je zwangerschap in de gaten te houden *duim duim duim*
Laten we het hopen Roeltje.....anders word het mmm. Huisarts is al op de hoogte al onderzoeken gehad. Zaadonderzoek was opzich oké, en omdat ik al kindje heb is kans groter op zwangerschap maar als ik nog geen kindje had dan waren we wel al mmm ingegaan.
Nou zeg van het weer word je ook niet echt vrolijk!! Wat kan dat weer een domper zijn hè na die mooie dagen...dat word dan maar strijken vandaag hihihi
Zowwwww wat is er weer gekletst!! En wat is er nog steeds veel onzekerheid .. En ik benadruk het ook nog maar een keer... Ik ben nu 2 maand op rij de dupe van te vroeg testen , 2 maanden streepjes gepiest (zichtbaar met t blote oog en op foto) en wederom 2 keer ongi geworden... DUSSSS!!!! Test ajb na je NOD Hier is mn lijf heeeeel vaag!! Dikke vette ongi en een hoge temp ksnap dr niks meer van ....
hey dames ik sta al op rood want had vorige week dinsdag een negatieve test ( 4 dage voor nod ) en woensdag al bloed ik dacht dit is me ongesteldheid hoor maar bij dat beetje bloed is het gebleve en verder geen ongesteldheid te bekenen zou dit me ongesteldheid geweest zijn ? pff was je lichaam maar wat duidelijker en hield het je maar niet zo voor de gek @ moontje wat balen dat je al 2 keer een posi test had en toch ongesteld werd hopelijk is volgende maand een rose maand voor je!
@diana, kan best innestelingsbloeding zijn geweest.. dus als je geen ongi hebt.. kan je misschien toch nog een test doen...
Ach mn lichaam fuckt alweer met me!! Wordt ik wakker met een temp van 36.7, noooit gehad op t begin van mn ongi.. En ik ben niet ziek... Ik eis duidelijkheid en wel NU!
Moontje ik ben ook Ongie en mijn temp was ook aan het schommelen tussen de 36.5 of 36.7 terwijl ik met mn Ongie normaal ook 36.3 heb!! het zegt echt niks hoor en ik weet zeker dat ik Ongie ben want vanaf dat ik gestopt ben met de Pil ben ik het zo hevig is gewoon niet leuk!!..
@Isis dat is goed nieuws! Heb je foto? @roosje spannend meid! Ik zit net als jou te wachten op rood na een nega test gisteren maar het kan nog steeds.. Ik hoop het zo voor jou, mooi voor het mmm traject.
Diana, innesteling?? Misschien nog een testje doen? Gefeliciteerd Isis!!!! Wat een onzekerheden meiden!!! Dikke knuffel!