dankjulliewel meiden! reza, zal zo eens foto maken..het is absoluut nog geen knaller hoor, maar streepje kwam direct op en hij is een stuk duidelijker dan de vorige testen! moontje, ik heb ook eens gekeken..misschien dat het toch een innesteling is? Maar ik heb ook wel eens bij dames gehoord dat de temp de 2e dag van de ongi ging dalen.. duim natuurlijk dat dat niet zo is bij jou en dat het gewoon van een innesteling komt!
Of verlies je teveel bloed daarvoor ?? @ Daggie dank je wel tis gewoon niet leuk meer moet echt om een 1 uur me weer Verschonen heb soms het idee dat het lijkt op een miskraam zo hevig haha!!. Lijkt me dat het bloeden toch een keer minder wordt daarlijk hou ik geen bloed meer over hihih
Tis echt veel bloed... Maarja gister was die wel gewoon 36.3, en daarna steeg die weer... En Poemi in het nodsept forum heeft het zelfde gehad en bleek toch zwanger... Er schijnen er meer te zijn die hevig bloeden en toch zwanger zijn.. Maarja ik wacht gewoon af en ga nergens van uit...
@ moontje mijn moeder was ook 5 maanden zwanger van mn broertje en toch hevig Ongie maar ja het zegt idd ook niks maar ja hoe kom je erachter ??
Nou ik wacht gewoon af en let op mn temp... Straks stuur ik manlief ff naar de c1000 of kv voor toch een testje...
Omdat je zegt dat je elk uur moet verschonen en dat je zegt het lijkt wel op een miskraam zo hevig.... Kan beter het zekere dan het onzekere nemen....
Hoezo moet ik de Ha bellen dan ?? hebben jullie het niet zo erg dan (sorry voor de uitspraak ) heb ook dikke klonten stolsels bloed zowat zwart van kleur er tussen zitten met helder rood bloed
@roosje zaterdag ga ik testen maar denk dat ik voor die tijd al ongi ben geworden voel alweer licht wat buikkrampen en ik heb zin om de badkamer te schrobben dan weet ik wel hoelaat het is...
Klinkt wel heftig..... En elk uur verschonen vind ik niet echt normaal. En als jij je er niet lekker bij voelt en je hebt zo je twijfels dan zou ik zeker ha bellen. Wij zijn geen dokters hier en misschien dat je je er nog vervelender onder gaat voelen kan je beter van een deskundig iemand horen dat er iets is of niet iets is. Misschien word je er gewoon wat rustiger van.
saraa balen dat je ongi bent geworden! djonna, succes mij de ging bij deze de foto! zie dat de foto niet heel erg duidelijk is..mja..het is op de foto in ieder geval ook geen turen meer!
Hahaha Reza!!! Ik krijg ook altijd schoonmaak woede voor ongi!!! Ik heb het altijd wel maar dan heb ik zin om alles overhoop te halen en alle kiertjes naadjes noem maar op te doen.... Nu niet hihihi
Ik zie hem hoor Isis!! Ik zeg gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap! @Djonna succes bij de Gyn! Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!