Jeetje meiden wat een gedoe allemaal met de ongi.. niet leuk als je zo heftig bloedt. Als dit anders niet het geval is, zou ik inderdaad even HA (of Gyn) bellen. @Isis; Gefeliciteerd!
Nou ik heb idd even de Ha gebeld net en ze gaf aan dat het normaal is als je stopt met de pil dat je menstruatie heftiger is dan daarvoor dus ik moet me nergens zorgen over maken zei ze ik had ook even gevraag hoe het nou zat met de eisprong ik vroeg aan dr wanneer je nou precies sex moet hebben omdat daar nog wel aardig over wordt gepraat en ze zei dat ik gewoon de bijsluiter moest aanhouden dus als ik een positieve Ovutest heb dan 24 uur erna sex hebben maar wel binnen 48 uur!!
ooh gesina dit is ook mijn eerste rond zonder pil.. dus kan ik dat ook verwachten! hahaha jaaa hoor isis!! echt duidelijk!!!
ja zker hahaha tis gelukkig dus gewoon normaal pff.. vanaf nu ga ik niet meer stressen en zie het allemaal van zelf wel dit is al de 2e x dat ik van alles zie en merk van mn lighaam nou mn lighaam kan me de pot op hahaha
@Roodje Nou meid het uitgaan van je langste cyclus is eigen net als "voor het zingen de kerk uitgaan" Je moet weten wanneer je eisprong is daarna na een ronde kan je je luteale fase berekenen Die 2 dingen zijn zo belangrijk @isis Gefeliiiiiiiiiii @roosje Dat zou echt ideaal zijn net voor de MMM @gesina Jammer meid dat je ongi bent geworden Ennuh iemand anders dan isis zou ook een foto laten zien toch van een test ??
Gisteravond had ik verschrikkelijke kramp... dacht nog, het zijn m'n darmen, maar tot nu toe heeft er geen lucht gevolgd... en nu weer wat krampjes... Innesteling op 3/4 DPO is te vroeg, zeker?
Isis: eindelijk een duidelijkere streep! Wat moet dat goed voelen!! Probeer er van te genieten! (snap dat het onbezorgde er een beetje af is!) Hier mijn langste dag van mijn cyclus. En nog geen ongi! Had van die vage streepjes van de week afgewisseld met omo wit. Begin me wel wat anders te voelen. Kleine steekjes in bm.. Wacht morgen nog ff af...
Isis gefeliciteerd en nu rlax en genietn hoor!! Meiden hou vo ik geef mezelf stiekum toch ook nog eat hoop, nog grrn spoor van ongi rn de hele dag al kotsmisselijk.....
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) saraaa83 (5e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) Ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Gesina (4e ronde,1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) Ukkie87 (3e ronde, 1e kindje) RooDje (.. ronde, 1e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Dilann (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) Miessemuis (1e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) Jufaman81 (6e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Vlinder (7e ronde (2e ronde na MA), 1e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje) Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Caro13 Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 80 .. negatieve test, 1 twijfeltest, 12 zwanger, 18 ongesteld, 5 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven Mezelf op rood gezet.... Op naar de volgende rond..hopelijk een wat kortere en met een beter resultaat Over 2 weken precies 2 jaar geleden dat het spiraal eruit ging....
@Hendrika Maar is het niet zo dat als men een spiraaltje eruit haalt dat de hormonen gelijk uit je lijf zijn gekomen? Dus ben je al 2 jaar bezig? Heb je misschien al stappen genomen naar de MMM?