Ook hier nog geen duivels.. Heb de test nog uitgesteld, ook ik bang voor teleurstelling. Zou mijn cyclus nog in de war kunnen zijn na mijn mk? Voel alleen een naar gevoel in mijn lies rechts. Verder eigenlijk geen klachten! Wacht nog even af.. We zitten in hetzelfde schuitje roosje.. Pff spannend!
Behoorlijk spannend Debs.... Ben zo bang dat door de spanning het wegblijft.... Maar 2/3 dagen overtijd is toch wel hoopvol toch? Lijkt mij raar dat mijn cyclus ineens van slag is die is behoorlijk regelmatig lijkt mij....
Hier ging ik bijna over mijn nek van de koffielucht vanmorgen... wederom een beetje vroeg voor 5 DPO he. Lol. Zal de moeheid wel zijn
Van harte gefeliciteerd zwangeren!! Wow, de 20e was erg rose test dag.. Voor de meiden op rood, veel succes de volgende ronde En bijna testers, ik blijf jullie volgen..
Bedankt meiden! Gaat lukken. Roos en Debs ga testen meiden!!! Die ene dag maakt het verschil niet!! Wel foto posten hoor Ik wil nx missen
Me mannetje en ik hebben besloten om nog 1 dagje te wachten.... Op een of andere manier vinden we een negatieve test terleurstellender dan wanneer ik ongi word.
Sasya, voel niet de zwangerschapsklachten die ik bij mijn vorige had. Ben bang dat de ongi alsnog komt en mijn cyclus gewoon nog van slag is na mk. Ik wil eigenlijk nog aankijken. Vorige week vage tests gehad die ik als vals positief beschouw.. ene dag streep andere dag omo wit dus...
Nou ik ben toch snel naar de winkels gehobbeld!!! Heb 2 testen gehaald niet die van kv maar van trekpleister.,.. Nu wachten dat ik moet plassen....
oooh wat spannend!!! heb net ook testje gedaan kon het niet laten resultaat staat in album voor degene die het leuk vinden het te zien
roosje, wat spannend!!! die van de trekpleister 2v5 zijn dezelfde als van de kruidvat ik ben heel hard voor je aan het duimen!