flexgirl gefeliciteerd wat een knal test @ roosje ik heb vanochtend getest er stond een heel dun streepje maar volgens mij niet op de goede plek beetje rare test dus ik wacht nu gewoon nog een maand als ik nog niet ongi ben en doe ik nog een test maar dan een wat duurdere heb ze nu van sensitest maar die stonde volgens mij ook wel goed aangeschreve en jij al getest? ik ga voor je duime voor een posi test!
Gefeliciteerd aan alle meiden die positief getest hebben! Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden. Had m'n NOD dus toch verkeerd gegokt na de MK. Kan iemand mij op rood zetten? Nou ja, volgende ronde dan maar! Ik verhuis naar NOD 16 tot 30 Sept! Succes allemaal nog voor de meiden die nog moeten testen! RooDje
Maar Roosje, heb je nou echt daarvoor een kop thee gedronken? Probeer morgen nog eens een test met goed geconcentreerde ochtendurine...? Hoe lang is je LF?
Mijn lf is 13/14 ....... Voel me ei altijd duidelijk..... Altijd zo rond dag 14/15. Heb een gemiddelde cyclus van 29 dagen, zit nu op dag 32. Moet wel zeggen dat ik na mijn eisprong altijd gevoelige en gespannen borsten heb tot aan nod, deze maand dus niet. Dus zou zomaar kunnen dat ik misschien een maand over sla. Maar kan dat ineens??? Weet iemand dat?
Jammer Roosje toch weer een teleurstelling.. Ik ben al de hele dag misselijk vooral als ik trek krijg. Maar ik weet niet, heb ook een beetje PMS klachten.. Ook nog steeds maar afwachten...
Hey meiden, Even een reactie vanuit deze kant weer... pfff wat een karwei dat stucen maar ben wel trots op mijzelf dat ik het gewoon maar even doe Hier nog altijd met vlagen misselijk, en buikkrampjes... maar vraag kan er op dag 11 na DPO nog een innestelingsbloeding zijn?? Of komt toch gewoon mijn ongi op gang ???? Was minimaal maar zag een paar druppeltjes bruin in mijn slipje.... Ben ook wel erg druk geweest vandaag, trapje op trapje af, bukken strekken ga maar door hahahaha
Hmm maar daarvoor kan je toch niet positief testen Fl3x???? Heb dinsdag licht positief getest en nu dan een beetje bruin bloedverlies... Verdorie had toch beter moeten opletten bij verloskunde
@ djonna je kan best nog wat bruin bloed verlies hebbe dat is oud bloed en komt zelfs bij best veel mensen voor ik heb bij me eerste zwangerschap tot 25 weke elke keer als ik eingelijk ongesteld moest worde een beetje bloed verloren en heb nu een prachtigge dochter van anderhalf
Hoi dames!! Hoe gaat het hier? Ik zie dat veel dames uit de vorige maand ook hier zijn beland. Ik ben bewust even van het zwangerschapforum af geweest. Ik merkte dat ik er teveel mee bezig was, en soms nog steeds. Ik moet het iets meer nuanceren, dus vandaar dat ik een beetje afstand nam. Ik weet op dit moment m'n precies NOD ook niet, en ik ga me er de volgende keer weer "druk" over maken. Ik heb bewust niet geteld en iets in m'n agenda geschreven. We zijn inmiddels alweer bijna op het einde van deze maand beland, dus deze NOD lijst is ook alweer bijna voorbij!! Alle zwangeren: VAN HARTE GEFELICITEERD!! Ongestelde dames: Wat jammer nou. Vol goede moed naar de volgende ronde! *knuffel*
Roosje: ik zou testen met ochtendurine! als je inderdaad net nog rooibosthee hebt gedronken is je urine niet zo geconcentreerd.. Djonna: ik had in mn vorige zwangerschap ook een paar keer wat bloedverlies en nu een gezonde zoon van 19 maanden. Bruin bloed is oud bloed, dus dat hoeft niet te betekenen dat je menstruatie eraan komt.. ik hoop met je mee! @hier: 2 dagen kotsmisselijk geweest, kokhalzend op mn werk gezeten en gister zelfs overgegeven. Vandaag al veel minder, behalve als ik koffie rook of etensgeuren. Misschien had het te maken met innesteling? Of ik was gewoon ziek, kan ook.. Verder heb ik testdrang.. vandaag 4 kv tests gekocht (2v5) maar ik moet van mezelf echt nog wat langer wachten want ik zit nog maar op 5DPO en 5 dg voor NOD (korte lf). Ik wil eigenlijk tot het weekend wachten..
Hier ook een lf van 10 dagen en op 5 dpo. Wanneer ga je testen? Wij waarschijnlijk zondag al... Misschien zaterdag, maar das wel erg vroeg.
Zou het echt uitmaken als 2/3 dagen overtijd bent als je ervoor gedronken heb?? Je kan dan toch dan op elk tijdstip testen? Maar ik ga morgenochtend zeker nog een testje doen.... Als het dan nog steeds wit is dan ga ik gewoon afwachten...
Alle nieuwe zwangeren van harte en er maar lekker van genieten. Deze maand gaat echt heel goed zeg! Dus nu maar hopen dat het voor ons ook positief uit pakt Alle meiden die ongi zijn geworden succes in de volgende ronde. Ook de maand september gaat hartstikke roze worden Hier nog wachten tot zaterdag/zondag tot nod. Testen durf ik niet. Ben nu aldoor aan het denken wanneer zal ik het doen, maar kom toch uit op volgende week als ik nog niet ongi ben in het weekend. Durf niet meer zo voor nod te testen. Ook heb ik helemaal geen voorgevoel of het raak kan zijn of niet. Ben alleen wat emotioneler dan normaal.
Nee hoor je kan niet op elk moment van de dag testen Het ligt namelijk aan de hoeveelheid HCG die je aanmaakt Als je een nacht niet plast dan is de concentratie Hcg hoger en daarom krijg je een posi test Er zit zoveel verschil in vrouwen de ene maakt heel snel Hcg aan en de ander niet Je kan ook door stress niet ongi worden al hoop ik wel dat je zwanger bent