NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    cd? :) ik voel me echt een doos nu maar kan er echt niet opkomen wat je daar mee bedoeld:)

2. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe gaat het klussen Djon? schiet het al wat op?
    Heb je toegevoegd maar je nog niet online gespot.

@Jufaman, Ja in het zuiden zijn ze alweer aan de gang natuurlijk.
    Hier hebben ze nog een week vakantie :)
    Wel lekker om je zinnen te verzetten natuurlijk

3. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    had je nog niet getest Wallie?

4. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    haha Sasya CD= Cyclus Dag... Maakt niet uit hoor vind je geen doos :)

5. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhh hahahha! Zo voor de hand liggend:) maar ik zit rond dag 18 a 20 denk ik.
    Dit is mijn eerste maand met ovutestjes en haal ze voor volgende maand weer alleen dan ergens anders kijken of die preciezer zijn.
    Ben er nu wel achter dat ik niet ron dag 14/5 fanatiek moet klussen dus het heeft wel geholpen.

6. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @sasya wel handig om te weten idd. Wilde ze ook kopen, had ze ook in mn mandje toen mn mam ineens zei misschien ben je zwanger en dan haal je ze voor niets...
    ehm.. ja, dat is misschien ook zo hehe..
    Welke had je deze maand en welke wil je de volgende keer gebruiken (hoop dat je ze ook niet nodig hebt natuurlijk)

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Geen testers vandaag? Wel meiden op rood zag ik....balen :(
    Hier is de ongi echt voorbij nu! Yeah!

Het wordt ons allemaal niet makkelijk gemaakt! Belde net een vriendin dat ze zwanger is!!
    Eerst een vriendin met een miskraam, afgelopen week mijn schoonzus die zwanger is en nu een vriendin!

Ik ben echt super blij voor die vriendin (binnen 1 maand zwanger!)
    Alleen weten zij allemaal niet dat wij bezig zijn. Elke keer je mond houden is zooo moeilijk!!
    Soms zou ik het graag willen vertellen. Maar we willen ook dat het echt als verassing komt als we zwanger zijn! Niemand verwacht het bij ons!!

Lastig hoor, dit!! :(

8. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had de allergoedkoopste, cb enzo zijn me te duur.
    Ze zijn van 123ovulatietest (babyboomshop rotterdam) de volgende ga ik bij zwanger en kids bestellen maar dat doe ik ook pas zodra ik ongie ben.
    Wilde het al doen maar toen zei mijn vriendin mss is het niet nodig en ja daar had ze een punt. toch weer 20 euro

9. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey liefkleintje , fijn dat het over is meid.
    Hier weten de meeste mensen het wel behalve de schoonfam, daar ben ik nog niet close genoeg mee.
    Dus gister met mijn schoonmoeders verjaardag een smoes om geen wijn te nemen hahaha en zondag begon mijn schoonzus ineens te vissen en ik iets van: hmm moi we zien wel ....
    Ze moeten eens weten :p

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hier weten mijn ouders, zus en haar maan en 2 collega's (zijn ook vriendinnen) het!
    Maar verder weet niemand het van onze vrienden en mijn schoonfamilie ook niet! Heb helemaal niks met mijn schoonfamilie en wonen ook niet om de hoek gelukkig;)

Dus erg moeilijk als vriendinnen allemaal praten over zwanger zijn, zwanger worden, klussen, etc!
    En wij maar ons mond houden....pff! Zo moeilijk vind ik dat!

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Sas, zie je niet op mijn msn, kun je die van jou anders even prive geven heb een nieuwe versie van msn maar snap er de ballen van hahahaha.

Klussen gaat goed maar man wat ben ik moe de hele tijd :(

12. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @liefkleintje kan me voorstellen hoor.. Jij wilt ook graag mee vieren met hun pret, doe je natuurlijk wel maar echt meemaken..
    Bij ons weten mijn ouders en mijn zus het maar mijn schoonfam niet.
    Dit komt omdat mijn s-zus in het mmm traject zit en we hier geen onrust in willen zaaien..

13. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    #3673 Sasya, 25 aug 2011
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
    Mijn bestevriendin is mijn schoonzus geworden jaren geleden dus ik deel nog steeds alles met haar.
    Hun zitten ook in de MMM en hun aller laatste poging is helaas weer niet gelukt.
    Ik voel me tegenover hun ook klote als ik moet gaan vertellen als het ons wel lukt. Vind het zo erg voor ze

14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Idd Reza! Ik ben heel blij voor die vriendin!! Maar ik wil het ook;)
    En nu kan ik er niet over praten....dat is zo moeilijk!!

Mijn zus zit ook in de mmm. Al 2 jaar bezig! Bij de eerste zijn ze ook 2 jaar bezig geweest! Ik heb een hele goede band met haar en heb het haar juist bewust gezegd. Wij denken dat de klap minder hard aan komt als wij eerder zwanger zouden zijn. Nu zijn ze er op voorbereid.

15. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Gedaan :)

Mochten er meer meiden voor msn zijn hoor ik het wel he?
    Ik wilde niet aan de hyves meedoen ivm de schoonfam :p

16. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Haha, geen probleem hoor, mijn oog viel er ook maar per ongeluk op! Blij dat je kindje wel iets "dikker" is nu ;)

17. Liem

Liem Niet meer actief

Had gister wel een test gedaan, was niet de bedoeling maar kon me niet inhouden;). Helaas negatief.

18. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Jammer meis, maar wat niet is kan nog komen :)

19. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    Meiden vannacht af en toe wakker geworden omdat ik misselijk was en gaat nu nog door.....

Blehhhhh
    Jammer wallie
    hier weten best veel t...mede omdat t allemaal goeie vriendinnen zijn van me...en omdat ik t niet geheim kan houden...haha manlief zegt elke keer als ze erna vragen dat hij geen 2deur wilt
    maar denk dat t makkelijker zeggen is voor ons omdat we al eentje hebben

fijne dag dames

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meiden... ik moet het gewoon kwijt!!!!! Net tegen alle adviezen in een zwangerschapstest gedaan nu 1 dag voor NOD en geloof me ik kan het nauwelijks geloven er staan 2 streepjes!!!!!!!

Ik denk dat ik toch echt op roze mag!!!!!

Oke sigaretten zijn weggegooid en ik ga er nu helemaal voor. Zal zo hopelijk de foto kunnen uploaden maar meiden ik kan niet anders zeggen dan dat ik zwanger ben!!! En nu hopen dat het blijft plakken!!!!!!

Deel Deze Pagina