Spannend Daggie!!! Hier nog steeds niks, zat er gister een klein beetje doorheen. Mijn mannetje had heel lief de middag vrij kunnen regelen om bij me te zijn. Normaal ben ik wel terleurgesteld maar heb dan zoiets hup op naar de volgende ronde!!! Maar deze keer ben ik zo verdrietig. Gewoon omdat ik deze keer echt dacht het is eindelijk raak. Maar ik blijf nog steeds stiekem een beetje hoop houden hihihi!! Ik ga vandaag lekker tutten, nageltjes lakken maskertjes enz....morgen hebben we 2 feesten, 25 jarig huwelijk en een huwelijk. Morgen lekker naar de kapper om mijn haartjes te laten doen. Ik ga me lekker verheugen op morgen....vorige week wezen winkelen en heb toen een mooi jurkje gekocht ik heb er helemaal zin in!!! Voor de testers vandaag heel veel succes!! Alle zwangere gefeliciteerd!! Meiden op rood een dikke knuffel!!!
Maar wat ben ik nu zwanger??? Het is 1 a 2 dagen voor NOD?? Help is ie door de keuringscommissie heen gekomen of niet ????
@roosje balen meis dat je je zo voelt..dikke knuffel en veel plezier morgen party oh wil je wat voor me doen?ff op letten of er wat wordt gedaan door andere op die 25jarige bruiloft...moet binnenkort ook na een..en moet wat voordragen..maar weet niet wat...haha
Up het probleem met die kruidvat testjes was dat ik daar vorige keer negatief mee teste en ik durf dat dus niet meer, heb nu 3 verschillende tests gebruikt en 2 zijn positief durfde even geen KV test meer te doen heb er nog 2 liggen dat dan weer wel hahahaa
Ja 2 positieve tests bij 1 had ik nog zoiets kan toeval zijn maar bij 2.... pffff ben echt zenuwachtig. Mijn kerel zegt dat als ik volgende week weer een positieve test heb dat hij dan ook echt geloofd dat ik zwanger ben...
Wat spannend hier dames! @ Roosje, nog steeds niet ongi! Das super! Ik blijf hier DUIMEN hoor! @ Djonna, doe die KV test! Nu! Ook voor jou dubbel en dik een het DUIMEN hoor! Voor iedereen trouwens! xoxox
Spannend daggie!! Djon! jij stoute meid!!! je had het me beloofd gister!!! Gefeliciteerd meis!!! We gaan voor je duimen hier dat ie blijft goed blijft plakken! En dan doe je voor je vent na je nod die kruitvat test kan ie naar mooi roze staren Roosje, relax lekker meid en probeer te ontspannen. Laat je lekker verwennen en ik hoop dat je je zinnen een beetje kan verzetten door de leuke feestjes. knuff