Hier zijn de lichten aan.... wat een drama dat weer zeg. normaal komt mijn mama altijd op vrijdag maar die heb ik maar afgebeld met al die onweer. Verder nog steeds kramp in mijn onderbuik en nu al een aantal dagen savonds erg last van maagzuur. Nou weet ik dat mijn klepje niet goed werkt en ik heb daar nexium voor maar het is nu elke avond en dat heb ik normaal niet.
Gefeliciteerd Djonna! Ik zie m hoor!! Roosje: sterkte! Sasya: is wel een vroeg zwangerschapssymptoom hé! Spannend.. wanneer ga je testen? Hier: gisteravond weer erg misselijk, vanochtend ook weer toen ik trek had. En ik slaap heel diep en droom heel druk en realistisch, iets dat ik tijdens mn vorige zwangerschap ook had! Nog 2 dagen en dan ga ik weer testen.. als ik ongesteld word dan snap ik echt niks meer van mn lijf hoor!!
Dank jullie wel meiden, maar wil nog niet op roze hoor!!! Wacht netjes de week van me NOD af ben ik dan nog niet ongi en test ik zometeen kanl positief pas dan wil ik op roze Heb net samen met mijn beste vriendin mijn laatste sigaret gerookt en het pakje aan haar meegegeven... ik heb altijd geroepen als ik zwanger ben stop ik met roken en tja een positieve test betekend zwanger dus ik heb alles weggegeven....
Goed van je!! Nu volhouden, je weet waar je het voor doet! Hopelijk test je op je NOD gewoon super positief!
Daro morgen of overmorgen is mijn NOD maar ik mag nu niet meer eerder testen dan dat ik een week overtijd ben... had dat ook al beloofd maar kon me vanmorgen niet meer inhouden hoor hahahahhaa
Ja, daarom denk ik er ook niks achter alleen is het wel vervelend omdat ik mijn medicijnen niet wil innemen aangezien ze geen info over deze medicijnen hebben tijdens zwangerschap. We duimen voor je Daro! spannend hoor!!
Sas, maar ben ook trots op jouw want jij gaat met mij meedoen met stoppen!!!! Vind ik zo kei lief van je!!!!!
@sasya Ik heb hetzelfde probleem... Na de geboorte van mijn zoon heb ik een bepaald medicijn gekregen,en die geeft 2x zoveel kans op slechte dingen Waar ik dus achter ben gekomen is dat 1% een normale percentage is en dus met deze medicijnen 2% 98% dat het goed gaat Al moet ik zeggen na een posi test stop ik acuut ! @hier Misselijke vlagen...Gat in mijn maag...Meer afscheiding Aanwezige onderbuik Dus nog even wachten tot nod
@ djonna gefeliciteerd meid en knap van je dat je zo in 1 keer stopt met roke! hier nog steeds geen ongi te bekenne wel wat last van buikpijn dus denk dat die er eindelijk aan komt dat het maar snel door mag zette kunne we door na de volgende ronde
Dank je wel Diana , moet zeggen had de laatste week ook minder trek in roken en rookte alleen nog maar halve sigaretten dus kan niet anders zeggen dan dat ik gewoon zoiets had van het moet wel!!! Ik en geen zin in roken????
Dank je wel Whitesaber!!!!! Ik hoop dat jij ook heel snel op roze mag!!! Maar euhm ik wacht nog even met mijzelf op roze zetten hoor!!! Wil eerst volgende week een knaltest, nu kan alles nog afgestoten worden omdat ik voor mijn NOD zit... ben ik wel bang voor eerlijk gezegd, of is dat heel raar
Nee is helemaal niet raar Ik had de vorige ronde een posi test ook een paar dagen voor nod Toen ben ik ook nog ongi geworden... Je weet maar nooit... 80% van alle meiden die zw proberen te worden kunnen zwanger zijn voor nod maar dat er nog vanalles mis gaat Innesteling bijv Celdeling Stress enz enz
Ook ik mag op rood. 2 dagen eerder dan verwacht, maar goed. Dit was nog maar ronde 2. Op naar de volgende! NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) saraaa83 (5e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) Ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Gesina (4e ronde,1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) Ukkie87 (3e ronde, 1e kindje) RooDje (.. ronde, 1e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Dilann (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) Miessemuis (1e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) Jufaman81 (6e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Vlinder (7e ronde (2e ronde na MA), 1e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje) Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) Moly (3e ronde, 1e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Caro13 Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 80 .. negatieve test, 0 twijfeltest, 14 zwanger, 23 ongesteld, 3 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven
Ja White daarom ik wil eerst die hele week doorkomen zonder ongi en dan doe ik een laatste test en als die weer positief is dan mag ik van mijzelf op roze... maar ik durf nu nog niet echt te juichen... Ben zo bang dat het misgaat en dat wil ik niet ik zou nu 4 weken en 2 dagen zwanger zijn dan... maar durf nog niet helemaal blij te zijn...
Laat ik dat maar niet doen haha. Heb een LF van gemiddeld 10 dagen dus zit nu op 7 DPO. Beetje vroeg nog he Wel al twee dagen ongikrampjes en wat emotioneel... Morgen 'stiekem' en testje doen en zondag samen met vriendlief. Als er dan niks op te zien is pas weer dinsdag of woensdag... denk ik... Kan me toch niet inhouden
Dames ff tussendoor manlief gaat straks testje halen van de kv wil misschien morgen testen aangezien wij morgen na een feestje gaan... Of zal de test niet werken 4dagen voor nod?
Knap hoor Djon!!! Ik ben met Lisanne ook gelijk gestopt.... Na de bv weer begonnen helaas..... Maar het mocht weer....laatst ook poging gedaan maar helaas.... Mijn mannetje houdt het wel vol.... Hij doet dit ivm met de kwaliteit van zijn zaad. Maar hij roept nu al als je zwanger bent ga ik weer een sigaretje roken hoor!!!