Hey allemaal, ik zat eventjes op een roze wolkje, maar heb vandaag een vroege miskraam gekregen. ben er wel even flink van ondersteboven. Ben ondertussen al een jaar aan het proberen en 2 miskramen verder, bah, balen. maar gelukkig hebben we al één prachtige meid! Hopelijk komt er snel een broertje of zusje bij, we doen ons best. Ik wil iedereen die wel zwanger is heel veel geluk wensen!
ellaa wat balen meid sterkte hopelijk is volgende maand een roze maand voor jullie en blijft de kleine beeb plakke
Goede morgen Dames!! Wat erg voor jullie Ella, sterkte. Sorry heb niet echt de tijd om alles terug te lezen maar dat zal ik vanmiddag doen. Vanmorgen Vriendje weg gebracht naar zijn werk om 6 uur (gaap) maar eenmaal weer terug was ik klaar wakker dus ben eruit gebleven. Vanavond gaan we lekker uit eten en naar de film, we zijn alweer 3 jaar samen en heel gelukkig. Nu eerst douchen en boodschappen doen, dat is wel voordelig zo vroeg dan is het nog lekker rustig Fijn weekend meiden
Goedemorgen allemaal, Sas als allereerste van harte met jullie 3 jaar samen!!!!! Hier bagger geslapen vannacht ieder uur me bed uit om naar het toilet te gaan en ook wel last van me darmen, en krampjes in me buik... hoop maar dat dit niet gaat duiden op een ongi Nu ik een positieve test heb wil ik hem graag zo houden....
Veel sterkte Ella! Ik mag ondertussen ook op rood, 8 dagen te laat maar helaas toch gekomen... Op naar de volgende ronde.
@sasya proficiat meis en een fijne dag!! @djonna soit he die onzekerheid... succes hier sinds gister rugpijn...heb ik wel eens vaker ..maar niet zoals deze ...krijg t niet weggekraakt manier gaat straks tentje halen...misschien maandag ochtend testen
Allereerst muisje en ella wat ontzettend balen Daggie ik hoop dat jij zo ook gewoon op roze mag!!!!\ En fijn dat je vent een testje gaat halen... Weet je sinds ik weet dat ik zwanger ben maak ik me meteen ook wel druk... heb nu 2 tests gedaan en alle 2 positief maar als ik maar die week doorkom dat ik eigenlijk ongi had moeten worden....
Nahhh balen Roosje maar inderdaad eindelijk die duidelijkheid!!!!!!!! Heel veel succes in de volgende ronde!!!!
@roosjes balen meis...maar zoals je zegt...duidelijkheid ...hoop dat je toch nog een leuke dag hebt vandaag
Ik heb me banner veranderd, ik moet er gewoon vertrouwen in hebben dat het goed gaat komen denk ik... Wil iemand mij op roze zetten???? Liefs Djonna
Oh daggie dat gaat goedkomen hoor ..... Lekker drankje, dansen enz.... Weet jij of je vandaag al gaat testen? Wil iemand mij ook op rood zetten?
Meiden ik mag op roze!! Ik kon het niet geloven maar op kv een klein streepje en cb zegt dat ik zwanger ben 1-2 weken.. Foto's volgen later!! Ik ga even verder stuiteren!!!
Yeahhhhhh Reza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!] Heb mei 2012 mama's al aangemaakt hoor
@reza geweldig nieuws proficiat @djonna geloven meis @roosje lekker dansen en drinken misschien morgen of maandag testen ..is de eerste ronde zonder pil..dus denk gewoon ongi
Ik kwam ff koekeloeren en wat zien ik?? Reza: Gefeliciteeerd meid !!! joehoeeeeeee.... Geniet ervan... Alle andere zwangeren natuurlijk ook , en rode dames, kom lekker bij mij in t sept topic we maken er daar een roze maand van... Mn temp blijft hier maar hoog :S vaag,,,, toch wel 3 dagen gebloed... Niet lang maar ben meestal maar 4 dagen ongi... Maarja we kunnen weer klussen.. Heb weleens gehoord dat een ovu test posi blijft bij zwangerschap maar die is gewoon negatief... Mja wie weet? Vaagheid.... Vnaaf lekker Grieken met mn hubby... Heb verkeerd geboden op vakantieveilingen.. Mn schoonmoeder kwam aan dat het niet werkte.. Dus ik klikte maar wat hihi.. Maarja wel gezellie