Ik heb net ook eens gekeken en zou net een dagje later uitgerekend zijn, namelijk op 25 april. Zie dat je ook in je vierde rond zit! Spannend!!!
Reza ik ben van 19 mei late stier, vroege tweeling was het ofzoiets gahhaha, ik kon weer eens niet kiezen
Nou ja een erg prettig gevoel was het niet.. Maar voor mij voor herhaling vatbaar niet echt slechte herinneringen aan (praat over 6 jaar geleden) En stel dat het ons lukt dan kunnen we daarna toch alles aan
Leuk Floortje! Laat ons hopen hé! Maakt verder trouwens niet uit, sterrenbeeld, geslacht... Als "het" maar gezond is
hahahhaa Reza ja daar zie ik soms ook wel een beetje tegenop mijn vriendinnen zijn bijna allemaal al bevallen en dan hoor je de meest gruwelijke bevallingsverhalen... over 24 uur weeen, en dan uitscheuren.... slik.... En hoe denken jullie meiden over meerlingen??? hebben jullie zoiets van nee dank je, of juist ja leuk!!!!!
Lijkt (lees: lijkt) mij leuk! Ik vind het ook altijd bijzondere mensen, met de band die ze hebben. Maar of het voor moeders en vaders ook leuk is weet ik echt niet. Lijkt me dubbel hard werken maar ook dubbel genieten natuurlijk... En geloven jullie dat als je in het begin vd vruchtbare dagen klust je meer kans hebt op een meisje en later op een jongen. Geslacht maakt mij persoonlijk niet uit maar vind het wel een grappig fabeltje/feitje..
Ja mij lijkt het ook hartstikke leuk!!! Alleen aan de andere kant heb ik ook zoiets van laten we eerst kijken naar 1 en dan pas of een 2e ook leuk is... die band is inderdaad erg leuk om te zien maar aan de andere kant het zijn 2 individuele personen en dat vergeten mensen vaak nog weleens. Meer kans op een jongen of een meisje... hmmm daar geloof ik niet echt in eerlijk gezegd... feit is bij mij wel dat ik tientallen leuke meidennamen kan opnoemen maar geen enkele leuke jongensnaam Voor een meisje ligt de naam ook al vast bij ons, bij een jongen hebben we werkelijk waar nog geen idee!!!!! Ach wat ik heb geleerd en ook me aan vast hou is een kindje krijg je , die neem je niet.... Dus wat het ook word bij ons is het welkom...
Bij ons ook, enorm welkom, jongen of meisje, tweeling of 1tje... We wachten met hartjes vol liefde <3 Wij hebben al 2 jongens- en 2 meisjesnamen
Hier ook al een meisjes naam ..jongens naam is echt moeilijk en moet natuurlijk by Rivano passen passen
Kim wauw hahahaha en ik dacht dat ik erg was dat ik al een meisjesnaam heb nee hoor meis super!!!! In sommige landen is het zo dat je eerst wacht tot je kind geboren is en dan pas de naam uitkiest.... lijkt me wel erg hoor... lig je daar te piekeren over welke naam goed past bij het kleintje en stel dat je er niet uitkomt met je partner Maar aan de andere kant is het ook wel mooi.... Meiden ik hoop gewoon dat we deze maand allemaal roze gaan kleuren... Mag vlak voor mijn eisprong naar de gyn dus die kan me dan ook mooi vertellen dat er een ei zit toch En dan denk ik dat ik me kerel meteen maar meesleur naar de slaapkamer... dat vind ie erg
Mja, we waren het er vrij snel over eens In mijn man zijn thuisland is het trouwens de gewoonte dat het geslacht + naam al meegedeeld word vanaf het geslacht bekend is. Dat hoeft niet persé voor hem/ons maar ik weet toch niet of ik ga kunnen zwijgen, ik ken mezelf zo wel een beetje
Kim hahahhaa ja dat is het allermoeilijkst het voor je houden..... ik wou nooit weten wat het werd, zag het als een cadeautje van god die je pas na 9 maanden mocht uitpakken maar nu.... nu denk ik bij mijzelf van ik zou het toch wel erg graag willen weten hoor!!! maarja eerst maar eens goed aan de klus gaan en dan hopen op een zwangerschap... ben wel blij dat ik midden in de wachtweek hier aan het verbouwen ben kan ik er ook niet al te veel bij stilstaan...
Dank je wel Mysunshine!!!!! Daar zijn wij hier meiden allemaal ZWAAR aantoe!!!!!! *maakt maar even een rondedansje in het HCG*
haha,hcg strooien..ik vind het een goed plan Over namen hebben wij ook al nagedacht,voor een meisje weten we het al voor een jongen is het moeilijker.Wil ook een naam die bij de andere 2 past en dat maakt het niet makkelijker Pfff,moet nog ff geduld hebben voor m`n ei er is.Geduld geduld,dat mogen ze ook wel in een pilletje stoppen.Goede handel Klusze voor iedereen die gaat klussen en wachtze voor iedereen die nog moet wachten
Ik denk dat ik het toch ook zal willen weten hoor! Dan stem je toch alles wat je koopt (meubeltjes, kleedjes...) toch al wat af op het geslacht? Ook het geboortekaartje en de suikerbonen... Ik vraag me af hoe de mensen dat doen die wachten tot de bevalling om het geslacht te weten... Alles heel neutraal dan? Mysunshine, ik heb in een ander topic al wat gevangen maar zal hier ook wat vangen hoor, thx Geduld... Voor mij is het de eerste ronde dat ik echt wat ongeduldig word, mss een voorteken?
Bij Rivano hebben we t geweten by de 20wk echo..was inderdaad gemakkelijk met dingen kopen enzo...maar ja omdat t een geplande ks was wisten we natuurlijk ook wanneer hij geboren werd ...en deze keer willen we t niet weten lijkt me heel bijzonder met de geboorte