He gadver Had het zo voor je gehoopt Maar idd, je weet wel waar je nu aan toe bent.. Ik hou je in de gaten meid..
Ervaren tuurders gevraagd.... Op 8 dpo, is't wat of is't een indroogstreepje? Natuurlijk zie ik het thuis beter haha
Yupgup - Helaas zie ik (op mijn grote compu scherm) ook niets. Je zit nog wel twee dagen voor nod dus hopelijk overmorgen een hele duidelijke test!
Lol. Gek, want ik zie het ook op de computer. Maar ik weet waar ie zit. Morgen doe ik d'r een met vriend en maandag of dinsdag zou ik ongi moeten worden. Denk wel dat het een indroogstreepje is, alhoewel ik ze nog niet zo donker heb meegemaakt.... hoop morgen op beter
Yup ga echt voor je duimen want zit nog helemaal alleen bij mei mama's Dus je moet er wel bijkomen hoor!!!!
Ik denk ook dat ik heel licht iets zie! Spannend! Ik was even benieuwd of er verder nog meiden zwanger zijn geworden deze maand. En ik zie dus dat je zwanger bent Djonna; gefeliciteerd!!! Een hele fijne zwangerschap!
manlief heeft testen gehaald.. predictor heet het.. kan je pas gebruiken, bij het uitblijven van de menstuatie.. hahaha dus.. kan helaas nog niet testen...
Alle zwangeren: gefeliciteerd! Augustus is best roze! Roosje: balen! Yupgup: ik zie heel lichtjes iets, maar wel heeeeel licht hoor! Hier: geen veranderingen.. denk dat ik morgen weer een testje waag of anders maandag. Vanochtend weer een beetje misselijk toen ik honger had maar ik weet niet meer zo goed of ik dat normaal ook had als ik honger had.. en vanochtend ook een metaalsmaak in mn mond, iets dat ik in 2009 ook had. Maar ach.. het kan ook allemaal niks betekenen!