Djonna en reza....gefeliciteerd!!! Super!!! Ik duim voor plakbeebjes! Hopelijk wordt sept weer zo'n roze maand!!! Yupgup ik zie niks, sorry Maar je bent natuurlijk nog best vroeg
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) saraaa83 (5e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) Ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Gesina (4e ronde,1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) Ukkie87 (3e ronde, 1e kindje) RooDje (.. ronde, 1e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Dilann (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) Miessemuis (1e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) Jufaman81 (6e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Vlinder (7e ronde (2e ronde na MA), 1e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje) Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) Moly (3e ronde, 1e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Caro13 Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 80 .. negatieve test, 0 twijfeltest, 15 zwanger, 24 ongesteld, 3 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven Ondanks dat ik niet veel heb meegekletst mezelf wel even op roze gezet!!!
Zeg Djonna. Zei jij niet dat je het gevoel had alsof je de hele dag in de zon had gezeten? Branderige warme huid? Of was dat iemand anders? Heb bijna de hele dag binnengezeten en twijfel of ik met aftersun moet gaan smeren. Zo raar! Ben ook echt ontzettend moe en al drie dagen krampen. Pfft, ik wou dat er een week voorbij was. Ik wil roze streepjes zien! Moedervan3, gefeliciteerd!!
Zo heb een nieuwe gevonden en deze uitslag bevalt me beter whaha Online Zwangerschapstest - Zwanger of toch niet? Je hebt de online zwangerschapstest zojuist afgerond. Je hebt 5 van de 10 symptomen die op een zwangerschap kunnen wijzen. Dit is best veel. Er is een grote kans dat je zwanger bent. Vanaf de dag van je te verwachten menstruatie kun je een zwangerschapstest doen. Alleen op deze manier weet je het 100% zeker. Kun je je nieuwsgierigheid nu echt niet meer bedwingen? Bestel hier een echte zwangerschapstest. Tip: gebruik altijd ochtendurine! Omg en deze is funny! Free Online Pregnancy Test Nou de jongen van de buren is de vader van mijn babyboy whaha!
Hmmm...Wanneer krijg je een bloedtest ? Want als ze nu even je bloed testen en na een week weer dan kunnen ze zien of er een beebke is blijven plakken toch? Waarom doen ze dat niet?
Ja idd maar dat heeft toch geen fluit te maken met een bloedtest... Wat een luie stinkers daar zeg...
Ik citeer HApost Gouda: Ja mevr, het enige wat we hier doen is hetzelfde als u, een zwangerschapstest. We hebben hier geen lab... :S:S:S
Ja precies.. Dat dacht ik ook... Ik dacht al zal ik nog eens bellen en zeggen dak bloed heb? Want dan mocht ik meteen langskomen :S Maar daar spot ik maar liever niet mee ...
Heeeej leuk om te zien dat er weer een aantal op roze staan!! Ik dacht ik moet eens even checken hoe het met de dames gaat. Hier alles goed! Wel gevoelige borsten, pijn in mn blaas, maar gelukkig wel weer wat minder en mn buik is echt al wat opgezet! Kan niet wachten totdat we naar de verlosk mogen.. wil t zien!!! Lijkt me zo bijzonder Groetjes!!
@moontje wat moet ik zien dan meisjes...via telefoon gaat zo moeilijk nou hier test gedaan met de predictor ...natuurlijk omowit had ik al gedacht omdat deze t pas doet als je overlijdt bent...maar manier was er zo overtuigd van dat ik zwanger ben...haha