@YupGup Wanneer ga je testen dan? Ik denk dat ik toch later ga testen dan 30 aug Even kijken met mijn zoon testte ik met 5 dagen overtijd voor het eerst Dan test ik op 4 sept Denk niet dat ik dat haal als ik overtijd ben,maar we zullen zien whaha
Nou... ik kan wel zeggen dinsdag of later, maar dat hou ik toch niet vol. Denk morgen weer en als die donkerder is dan dinsdagavond met de digitale+indicator. Dan zou toch wel duidelijk moeten zijn of ik ongi word... Terwijl ik dit typ weer pijn in m'n rechterlies Doet me hoop krijgen! Oeps! Nog niet zweven Yup, nog ff op de grond blijven!! Enne... (even vergeten) Bedankt voor alle reacties!!!!!
Lf is 16 dagen en ik zit nu op 14 Dpo En kwaaltjes: Aanwezige onderbuik,misselijkheid als ik niet snel genoeg eet,een gat in mijn maag... Moe,heftigere dromen,meer afscheiding Warmer dan normaal... We moeten het maar afwachten...
Warmer, moe en een bolle buik, daar heb ik ook last van! En pijn in de liezen. Spannend joh! 14 DPO, dan zou je toch wel wat kunnen zien..? Was de test bij je zoon niet heel erg KNAL dan?
Spannend hoor Yupgup! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! @Whitesaber; Ik denk dat ik dinsdag of woensdag ongi moet worden, maar ga ook proberen te wachten met testen. Heb het even opgezocht, bij m'n dochter testte ik 2 dagen na NOD positief en toen was de test nog heel licht. Volgens mij heb ik daarvoor ook eerst negatief getest.. maar dat weet ik niet meer precies.. Hier ook een aanwezige onderbuik, misselijk en naar worden als ik niet op tijd eet.. verder eigenlijk niks. O, ja, had een schimmelinfectie, gelukkig bijna over. Maar goed, ik had bij m'n dochtertje in het begin ook weinig last van kwaaltjes. Pfff.. was het maar volgende week..
Ik zit nu bij de gyn krijg een echo .. Vanacht kramp gehad dus ik mocht meteen komen... Test is wel weer iets donkerder (zie album) dussss spannend!!
Nee daggie dat is de test van mijn zoon in 2009 Ik heb nog niet getest meid @Moontje spannend!Je moet wel zwanger zijn kan niet anders... @huismus Ik kreeg erg vaak een schimmeltje toen ik net zwanger was ennuh dat kan je dus ook op je lijstje zetten
Ja moontje, die is positief. Fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kan! Je laat het wel weten he...?