"Het is stil aan de overkant" Had net ongi vlagen,weet niet echt hoe ik het anders moet beschrijven Nu voel ik niks meer Heb uit frustratie toch maar een bandje onder gedaan Ze zeggen dat als je zwanger bent dat je ook ongi vlagen kan voelen toch? Dit had ik dan niet met mijn zoon... Misschien omdat je met je 2de alles beter voelt,en je weet wat het is? Weet ik veel whaha
Hahahaha, tis inderdaad stil hier.. raar he al die vreemde signalen die je lichaam af geeft.. Heb ook geen idee wat ik ermee moet.. nu een licht trekkend gevoel bij m'n navel..
Was bijna bang dat ik tegen mezelf aan het kleppen was Hmm trekkerig gevoel bij je navel? Das gek Dat heb ik nog niet gehad Hier nu auwie's aan de rechterkant van mijn bm... Grrr...Waarom vinden ze geen luikje uit voor je buik :x
Yup Ik zie ook wat hoor meis en zit op de laptop Gefeliciteerd Moedervan3! Moontje, gefeliciteerd meis!! wat super! Ik neem de eer wel je op roze te zetten hoor
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) saraaa83 (5e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) Ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Gesina (4e ronde,1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) Ukkie87 (3e ronde, 1e kindje) RooDje (.. ronde, 1e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Dilann (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) Miessemuis (1e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) Jufaman81 (6e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Vlinder (7e ronde (2e ronde na MA), 1e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje) Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) Moly (3e ronde, 1e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Caro13 Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 80 .. negatieve test, 0 twijfeltest, 16 zwanger, 24 ongesteld, 3 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven
Ik ook, ben blij dat ik morgen weer mag werken, heb ik tenminste wat afleiding.. Volgens mij word ik gewoon ongi hoor.. ik voel me ook helemaal niet zwanger, maar goed.. dat dacht ik bij m'n dochtertje ook, dus dat zegt niks.. IK HOOP HET ZO! We zijn zo toe aan een brusje voor ons kleine meisje.. ik houd het bijna niet meer van de spanning. Sorry, moest het ff kwijt.. word gek van mezelf.
Gefeliciteerd Moontje! En Moedervan3! Yupgup ik ben volgens mij de enige maar ik zie m niet Kan aan mijn laptop liggen hoor! Ik heb vanochtend weer getest.. omowit. Ik zou nu bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen op 1 dag voor mn NOD zitten... dus het zal wel niet raak zijn hier. Leuk trouwens die online zwangerschapstesten! Hier zegt ie "Je hebt de online zwangerschapstest zojuist afgerond. Je hebt 8 van de 10 symptomen die op een zwangerschap kunnen wijzen. Dit zijn er veel. We denken daarom ook dat je zwanger bent. Vanaf de dag van je te verwachten menstruatie kun je een zwangerschapstest doen. " Haha wat een onzin Mijn kwaaltjes so far: misselijk als ik honger heb of rare dingen ruik, ik ruik sterk (maar dat heb ik altijd wel), veel slijm, soms metaalsmaak in mn mond, mn borsten voelen groter/zwaarder aan, mn buik voelt opgezwollen, emotioneel. Kunnen allemaal ook gewoon symptomen van een aankomende menstruatie zijn dus het zegt allemaal niks..
Hahahah geeft nx meis, dat kan juist lekker hier Ik heb het zelfde, en geen idee meer hoe ik me moet voelen en wat ik moet doen. Ik wil zooooo graag en ben er zoooo aan toe maar ben zooo bang dat ik het te graag wil en dat het daarom ook niet lukt.... Een goede vriendin zei gister meid ik zou gewoon testen dan kan het daarna alleen nog maar meevallen maar ik denk toch dat ik beter kan wachten.
Ik had het zelfde Daro, die site is erg globaal want als je een week voor tijd zet zegt ie het zelfde. Maar vond het toch wel grappig ffies te doen