Zo kwam even kijken hoe het hier verloopt. Ziet er goed uit dames!! Ik hoop dat ik jullie snel mag volgen.
hallo dames.. hier nergens meer last van... dus ik al mijn nod afwacten...en heeft manlief ongelijk...maar is ook pas eerste ronde zonder pil..dus ik zit er niet zoveel mee...denk ik... haha
Whitesaber en Daggie, wanneer gaan jullie testen? Volgens jullie banners kan het eigenlijk al he Ssssssspannend!!
Oke dan zitten wij samen in april gezellie!!!!! Ik weet ook niet precies hoelang ik nu ben, maar heb t zo goed mogelijk uitgerekend aangezien mn ei pas op dag 23 kwam... Anders was ik nu 7 weken ipv 5... 12 sept naar verlos
Vandaag mn NOD (in het lijstje sta ik op morgen i.v.m. wisselende cycli).. vanochtend en nu ook nog erg misselijk en nog geen bloed.. ik wacht nog een paar dagen af want ik heb ook wel langere cycli gehad. Maar ik neem wel een test mee op vakantie, just in case!
Mijn NOD was 27 augustus, maar er is nu ook nog steeds niks. Als ik zaterdag nog niet ongi ben, gaan we testen....
Hahahah. Boefje! Same here, heb zaterdag al getest terwijl vriend zondag vroeg genoeg vond. Geef je groot gelijk!
@yupgup.. ik denk dat ik mijn nod af wacht.. heb alleen nog 1 test hier, voor als mijn nod uitblijft.. want dit is de eerste ronde zonder pil.. dus weet eigenlijk niet wanneer ik mijn nod moet verwachten....
@yupgup.. nee geen ovitesten.. en wel getempd.. maar ja, pas om rond 10 uur en ja, na de pil is je cycles even raar... dus ik wacht het ff af... kijken hoelang ik dat vol hou
heb nu wel lichtte krampen.. dus ik denk dat ik ongi ga worden.. maarja, voor de pil had ik altijd krampen op de dag van de ongi.. dus.... ff afwachten...
Spannend Whitesaber! testen we samen woensdag Afwachten Daggie, toch blijven we duimen hoor! Veeeeeel te lang Huismus, ik word er zelf een beetje gek van.
Hele fijne vakantie Daro en ik hoop voor je dat hij daar roze uitslaat meid! Waarom pas zaterdag Amanda?
Hier alles nog het zelfde, het is alleen gister in mijn rug geschoten gaat wel iets beter vandaag maar je word er niet blij van. Straks komt gezellig een vriendin dus de rest van de dag ben ik weer pleite. Allemaal een fijne dag vandaag