Ja ik weet het, maar ik geloof er eerlijk gezegd niet in, denk dat ik gewoon ongi word en naar de volgende ronde ga.. ook niet erg hoor.. dit is pas de 1e ronde. Afwachten maar.. geen bloed geeft moed toch? Hoe gaat het met jullie? Al last van kwaaltjes?
Hoi allemaal! Even vanaf mn vakantieadres checken hoe het met jullie is!! Mag ik ook meedoen met de woensdagtesters? Want ik ben nog niet ongesteld en erg misselijk.. gister op weg naar het vliegveld en in het vliegtuig ook. Dus wie weet...
Oh ik zie dat mn banner automatisch weer met een nieuwe cyclus begint.. ook niet handig want ik zit nu op dag 29 van mn cyclus en mn langste cyclus was 32. ongi kan dus nog heel goed komen. Ik ga eens kijken naar een andere banner..
Sorry mede woensdag testers... ik zat hier misselijk te wezen en kon het niet laten.. heb mn laatste test uit mn koffer gepakt en heb stiekem in de badkamer getest terwijl mn hele schoonfamilie nog ligt te slapen... Ik mag op roze!!!! Na 3 negatieve testen vorige week (echt omowit dus) staat er nu een lichte maar erg duidelijke streep!
Nou vooruit met dit mooie nieuws is het je vergeven meis Gefeliciteerd!!!!!!!! En nu lekker genieten van je vakantie.
Als er vandaag niks komt dan doe ik morgen ook mee maar de kans is heeeeeeeeeeeeeel er klein......dat er iets volgt....denk ik.....
Nou, jouw berichtje geeft me wel weer een beetje hoop, ik heb vrijdag en vanmorgen getest, beide dus ook omowit.. Ik wacht het even af, als er zaterdagochtend nog niks is, ga ik weer een testje wagen.