Dames, Mag ik meekletsen ? Ik schuif ook weer een maandje door. Best leuk, een april-beeb . Wil iemand mij op de lijst zetten, ben er niet zo handig mee . 5e ronde na mk-2e kindje. Oh Ellaa, jij precies hetzelfde zie ik .
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, eerste kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) 19. 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: 7 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test Haj meiden, Welkom Ilona! Ik heb je toegevoegd aan het NOD lijstje.. Heb ook blauw (negatieve test) even toegevoegd aan het lijstje. Wel handig als iemand zich op blauw kan zetten, succes allemaal
Weet iemand vanaf wanneer je moet tempen eigenlijk....en wanneer is je ei dan??? Als ie al stijgt, want als je wacht totdat ie hoog is mis je hem dan niet.....hmmm en allemaal 5e ronde op de 20ste..hmmm
@louan; je moet vanaf cyclusdag 1 beginnen met tempen. ALtijd rond dezelfde tijd 's ochtends en je mag nog niks gedaan hebben. Dus wekker uitmeppen en tempen. Daarna pas plassen enz. of verder slapen natuurlijk Vlak voor je ei heb je vaak een dip en tijdens je eisprong stijgt je temp. Je kan dat invullen op fertilityFriend of zelf een grafiekje maken. Klik maar op mn link in mn handtekening, dan zie je mijn tempkaartje. En in het forum van tempkaartjes kun je ook veel vragen kwijt, ik ben nog niet zo ervaren, 1 maand pas
Heb zelf ook ff moeten informeren hoor, ben net begonnen dus weet het een beetje Je moet beginnen op de eerste dag van je ongi t/m je volgende ongi (nod).. Het beste is om elke dag op een vast tijdstip te temperaturen voordat je opstaat (door beweging verandert je temp. weer) dus ik leg um op mijn nachtkastje. Heb alleen niet zo'n zin om in het weekend mn wekker ervoor te zetten haha.. Rond je ei moet je temperatuur stijgen met tenminste 0,2, je eisprong is dan twee dagen voor de temp verhoging tot een dag erna.. (dan dus flink klussen) maar achteraf weet je dus idd pas wanneer je je ei hebt gehad.. Ik gebruik nu fertilytiefriend.com, zie link onder mn banner. Dat kun je makkelijk elke dag invullen en heb je straks een handig grafiekje..
hmmmm dank jullie wel, klinkt wel ingewikkeld hoor....maar tis de moeite waard om het even uit te vogelen,,, alleen,....laatste vraagje...ik ben al klaar met ongi en heb niet getempt, kan dit alsnog...?
Misschien heb je dan niet zo'n volledig beeld maar zou gewoon beginnen hoor. Je eisprong is toch nog niet helemaal aan het begin.. Kun je het ff uitproberen. Ik vind het ook maar ingewikkeld hoor en een gedoe, maar wil wel graag weten wanneer mn ei komt! Hoh we moeten er wat voor over hebben
op hoeveel dagen van je cyclus zit je nu? Je kunt denk gewoon beginnen, ik zie sommige meiden ook pas een aantal dagen voordat ze denken dat ze hun ei krijgen beginnen met tempen @leenElise; great minds think alike
Ik ga me NOD gokken op 17 augustus.. uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen.. en ik ben begonnen aan de temp poging.. wie weet kan ik der wijs uit worden.. wij gaan voor ons 1e kindje,, en dis de 1e ronde..
Ik zit nu op dag 5 van mn cyclus... Ik ga sowieso proberen elke dag te klussen (ook al heb ik het mega druk in augustus) dan kan je hem ook niet missen toch...ik heb een regelmatige cyclus dus neem aan dat ik wel elke maand een ei heb... Let;s hope so!
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) 19. 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: 8 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test Welkom LQ, heb je toegevoegd aan het nod lijstje! @Louan: Om de dag schijnt beter te zijn dan elke dag (voor de zaadkwaliteit) jaja je leert van alles op het forum En de zwemmers blijven ook nog wel even in je lichaam, dus om de dag is meer dan genoeg volgens mij..
hahaha LeenElise; ik wilde net t zelfde zeggen tegen Louan; om de dag is genoeg hahaha ik zou niet eens elke dag zin hebben en t moet natuurlijk wel leuk blijven
Haha meow, wat een telepathie hier op ZP! Elke dag zou ik denk ik ook wel moeite mee hebben hoor, je kan beter wat minder maar hele goeie sex hebben.. Dan ben je 'natter' en meer zaad dus kunnen veel zwemmers goed zwemmen. Wat doen jullie nog meer betreft sex? Altijd daarna nog klaarkomen, kussen onder je kont, 10 min bljven liggen?
hahaha t is wel erg ja idd beter wat minder vaak maar wel goed en rond mn ei om de dag. En ja ook een kussen onder mn kont en blijven liggen
gehgeheg ik ben ook te moe van werk om elke dag te doen hoor, wil gewoon ambitieus zijn hehehe... na de sex sta ik eigenlijk meteen op en ga ik plassen en douchen hmmmmmm....
wie wil mij er bij zetten op 24 augustus? 3e ronde na MA, 1e kindje ga maar even uit van de langste cyclus, van 35 dagen, kan t alleen maar meevallen hier wordt t ook druk klussen op vakantie, maar dan wel in appartementje. hopen dat t niet zo gehorig is daar