NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ik snap echt de ballen nog van me lichaam, ben net 4 dagen ongesteld geweest maar ik blijf maar misselijk....:( nu had ik wel een buikvirus maar dit vind ik niet meer grappig... ook me (.) (.) blijven een beetje trekken terwijl dat bij mij eigenlijk helemaal niet logisch is.... heb ze al 12 jaar niet gevoeld (operatie) en nu ineens voel ik alles....

Mijn periode liep ook heel anders dan anders normaal heb ik 7 dagen lang feest nu 3 dagen feest, 2 dagen rust en nu weer wat bloedverlies :( ik snap het echt niet meer, ik denk dat ik mijzelf over laat bakken :(

2. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik wilde het ook nooit weten maar nu we er echt voor gaan twijfel ik ook heel erg. Lijkt me zo bijzonder om de hele zwangerschap te moeten gissen maar het is ook wel weer lastig met spullen kopen etc. Ik weet het dus nog niet...

Thx voor het strooien van je overschot aan hcg! Ik hoop dat het ons helpt! :D

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Mja, de kleuren die ik leuk vind zijn nogal uitgesproken dus best dat ik op voorhand weet hoe of wat :)
    Maar idd het pas bij de bevalling te weten moet heel erg speciaal zijn!

@ Djonna, kan allemaal hoor, je lichaam moet nog helemaal op gang komen (ook al ben je al enkele maanden zonder prikpil)... Ik zou er niet teveel van wakker liggen...
    Ik deed dat ook (ongi van iets meer dan een dag en niet veel bloed) maar was voor niets nodig...

4. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Lastig hoor Djonna! Kan met de buikvirus te maken hebben dat je menstruatie wat verstrooid doet?

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja Kim ik merk dat ik nu nukkig begin te worden, zit al in ronde 8 :(
    Eigenlijk als we uitgaan van wanneer het cyclus goed liep op ronde 2....
    Maar heb nu ook zoiets van ik ga het allemaal wel zien.. ik moest rekening houden met 2 jaar zei de arts ivm de prikpil die ik heb gehad...

Reza ik zie dat wij tegelijk de eisprong hebben dus volgende week gaan we flink aan de klus :p

6. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @kimmytje jij houdt van gewoon roze of blauw dus! Haha..

7. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Leuk Djonna! Samen staan we vast heel sterk ;)

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

whahhahaa Reza zou wel erg leuk zijn als we samen zwanger raken :p Hehehhe als je dan ook nog eens in de buurt woont :p

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik kom uit Noord-Holland, jullie?

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

Flevoland meis

11. Kimmytje

@ Reza, nope, fuschia roze voor een meisje en heel fel groen voor een jongen :)
    Ik weet dat het omgekeerd ook kan maar dat wil ik niet hahaha :)

Elke ronde verder, word je meer een meer "gefrustreerd". Ik kan je zeggen, ik heb een mooie cyclus en zelfs dan is je lichaam nog niet op orde naar het schijnt... Schoonbroer is chirurg en die heeft gezegd dat ik toch een maand of 6 moet tellen.

Ik ben van België :)

12. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Hebben jullie klachten rond ovulatie?
    Ik heb ze nu 5 maanden bijgehouden.
    Vanaf dag 11 ongeveer hoofdpijn, vanaf ongeveer dag 14 lichte kramp en rond m'n ovulatie houdt ik meestal vocht vast.
    De dagen verspringen iets omdat geen cyclus gelijk is.

Helaas Djonna we zijn geen buren ;)

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ik merk zelfs niets van als ik ongesteld moet worden maar mijn kerel des te meer hahahahaha.

Deze maand was ik een paar dagen overtijd en het enige wat hij zei Djon geloof me maar je bent niet zwanger, toen ik ongesteld werd vroeg ik het en hij zei meis wat was je zaterdag??? Dus ik denk, denk hmmm ojaaaaa behoorlijk gefrustreerd en niets was er goed....
    Een paar dagen voor mijn menstruatie ben ik dus behoorlijk venijnig en gefrustreerd.....

Heb net mijzelf gependeld, geloven jullie er in ????

14. floortje84

20 jul 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu voor de eerste keer al twee dagen lichte hoofdpijn en klein beetje krampen. Heb vandaag of morgen mijn ei. Maar of het daar iets mee te maken heeft, weet ik niet.

Namen staan bij ons niet vast. We hebben er wel een aantal die we mooi vinden, maar dat zien we nog wel. Eerst zwanger geraken natuurlijk :). We willen allebei het geslacht wel niet weten. Dat maakt het dus extra spannend!

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    meiden, wat kletsen jullie een hoop af!

Hier ook geen voorkeur voor meisje of jongen..2ling of 1 maakt me ook niet uit, al is 1 denk ik voldoende om mee te beginnen:D

Wij willen ook graag het geslacht weten, maar weten nog niet of we het gaan vertellen. Met namen waren we ook al bezig tijdens de vorige zwangerschap.. dus deze blijven staan.er zijn nog geen definitieve namen gekozen.

pendelen, ik weet niet of ik het moet geloven..maar vind het wel leuk. Djonna, zou je ook voor mij willen pendelen?:) En wat kwam er bij jou uit??

16. Kimmytje

Heel vreemd maar ik ruik dat meestal al een dag op voorhand. Ook vorige ronde, toen waren we op vakantie en 3 dagen voor mijn NOD zei ik tegen mijn man en mama, ik ruik ongesteldheid, maar niemand was ongesteld... Een paar uur later was het bij mij zover, erg vreemd!

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ik heb gependeld met de ring die voor mij het meest betekend.... (is een lang verhaal :p) en bij mij kwam uit augustus en een meisje....

Vroeg ook dingen die niet waar waren eerst en toen was het ook een duidelijk nee, dus hoop dat het waar is.

Tuurlijk wil ik ook voor jou pendelen meis, even je naam en geboortedatum en dan zal ik even een naald gaan zoeken, want met mijn ring hahahaha misschien komt er dan wel heel iets anders uit moeten we niet hebben :p

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    bijzonder is dat zeg! ik voel het wel aankomen.. maar ruik het niet:D

19. Kimmytje

Ik geloof ergens wel in het pendelen, er zijn echt wel mensen die het kunnen.
    Ik heb 3 pendels voor augustus so lets wait and see :)

20. Kimmytje

Ik voel het bijna niet, maar het lijkt dan echt of er een vreemde geur in mijn neus zit...

Wil je voor mij ook pendelen Djonna? :)

Deel Deze Pagina