Kom er lekker bij zitten Samba Woensdag test lijst : -Sasya -Huismus -Whitesaber -Tayaro -Daro -samba Ik ga nu een test halen Yoohoo En nee ga nog niet testen denk ik,neem ik aan whaha (mag niet van manlief)
Ik heb ze nu voor me liggen,en nee ik ga niet testen Was net even bang,kreeg een druk in mijn onderbuik en ik dacht :"Ja hoor word nu ongi als ik ze wil ophalen" Maar nee hoor geen krampen alleen een druk in mijn onderbuik "Aanwezige onderbuik" weet niet hoe ik het anders moet omschrijven Hoe is het met mijn mede-woensdag testers?
ook spannend huismus! hier heeft het nog niet door gezet.. net met afvegen, weer helemaal niks... wazig..
Ja huismus ik heb vorige week getest, donderdag, zaterdag en zondag volgens mij... alledrie omowit dus ik had de hoop al opgegeven. Maar nu een paar dagen later een lichte maar duidelijke streep. Dus het kan!! Yupgup ik wil wel bij de mei mamas komen meekletsen maar ik heb 6 paginas doorgespit bij de zwangerclubs en kan mei2012 niet vinden?? Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik ongeveer 8 mei uitgerekend ben, maar dan ga ik puur uit van mn laatste menstruatiedatum. Ik weet dat mn ei laat geweest is, maar ik weet niet hoe ik het dan moet berekenen. Na mn vakantie de vk maar eens bellen voor een afspraak.
Sorry, ik heb het topic inmiddels gevonden! Dus ik zal niet meer hier komen inbreken.. Ik kom morgen hier nog even kijken hoe het jullie allemaal vergaan is en hopelijk kunnen jullie ook snel bij de mei mama s komen kletsen!
de vorige keer s´avonds... heb ook steeds wel ongi krampjes... Eigenlijk is de enige `kwaal` die ik kan ontdekken .... savonds in bed zoon tergend honger gevoel(had ik met mijn vorige zwangerschap ook vandaar herkenbaar)..... daardoor ben ik gaan ik twijfelen, want voor de rest hebben we ook niet echt ons best gedaan deze maand dus de kans is super klein...... Ik wens wel iedereen veel roze en HCG toe!!!
Nou meiden..... ik ga nog steeds mee voor de woensdag test...... nog steeds geen ongi... Maar ook nog niet echte vroege zwangerschapsverschijnselen..... @Daro.... gefeliciteerd!!!