Hier ook nog niks maar lig in bed en heb weeeer kei honger.........en ongi krampen.... Iedereen succes morgen met testen!
Morgen ochtend met nog een hele bups zoals ik begreep hier! Morgen wordt het hier een drukke bedoeling....!
Spannend vandaag dames!!!! Bij mij heeft t vandaag goed door gezet!dus een cyclus van 28dagen na de pil succes hier
Snap er echt niets.... Test nog steeds negatief.... Heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Denk dat het nu afwachten wordt wanneer ik ongi wordt......
heeey! Hier een negatie test vanochtend dus wachten op de ongi... en dat honger gevoel dat me aan twijfelen bracht......tja mischien moet ik meer eten... Voor de andere dames hoop ik op meer positieve antwoorden..... X Samba
@Tayaro & Samba; Balen meiden, maar goed.. geen bloed geeft moed! Wie weet testen jullie wel later positief. Bij m'n dochtertje testte ik ook pas 2 dagen na NOD positief. Wie missen we nou nog? Whitesaber & Sasya toch? Waar zitten jullie?
Vervelend die onzekerheid zeg.... hoop dat je gauw zekerheid krijgt of het roze of rood mag zijn dan maar.....hoop natruurlijk wel roze he