Ik ben even niet op het forum geweest.. Ik ben vandaag naar het zieknh geweest voor samenlevingstest en echo. De test was goed, hier waren we heel blij mee, want wo was het niet goed. Er zat een goed ei van 26 bij 32 mm! Hij zal dus wel snel springen, voor het een paasei wordt! Meiden die in sopanning zitten sterkte en voor de anderen succes! Groetjes Jan10 ps; wil iemand mij in het overzicht zetten? Mijn volgende cyclus zal (hopelijk niet natuurlijk) starten op 17 sept. Dit is mijn 5e ronde clomid, voor eerste kindje. Heb vorig jaar een mk gehad bij 9 weken..
Haha! Nou, ik heb net getest met zo'n +test van de kv, de 2v5 waren er van de week niet meer. Maar helaas alleen een horizontaal streepje te zien. Ik heb mn bekertje nog staan, dus zal straks eens kijken bij kv of de andere al weer binnen zijn.
Ja das gemeen nu moeten we nog langer wachten Maar spannend meis, ik duim gewoon nog even door! Volgends de KV hier zouden ze vandaag weer in de schappen liggen.
Sorry! Heb net bij ons in het winkelcentrum gekeken, maar daar lagen ze net nog niet. Vanmiddag nog maar eens kijken dan en anders misschien maar even naar de stad kijken of ze daar nog zijn.
Ik ga zo ook ffies kijken, van de week zeiden ze dat het door leverings problemen kwam. Het schijnt dat de trekpleister de zelfde heeft maar dan hun eigen merk. Ze komen van de zelfde fabrikant las ik in een topic. Alleen hebben we hier geen trekpleister in de buurt.
Ik zie nu dat jij uit Tilburg komt, Daar gaan wij straks naar toe. Mijn vriend komt uit Tilburg oorspronkelijk en we gaan op verjaardagsvisite bij mijn zwager. Lekker de kat kotst recht voor mijn voeten....... Eerst dat maar eens op gaan ruimen.
Trekpleister zit ook niet echt in de buurt, maar we gaan zo even op de fiets naar de stad. Ik woon pas 3 jaar in Tilburg. Leuk dat je zo naar het zonnige zuiden komt! Waar heeft je vriend gewoond? Jakkie!
In Oud-Zuid maar woonde de laatste jaren in Berkel-Enschot. Ik hoop dat je een test kan halen meid. Ik ga maar eens douchen en dan ook even kijken. Tot straks
Wij wonen in Tilburg West. Jahoe, ik heb nog 2 pakjes kunnen bemachtigen in de stad! Ben alleen zo dom geweest om m'n bekertje weg te gooien. Zit nu te twijfelen of ik het nu nog zal doen of wachten tot morgenochtend.
Ongelofelijk! Dat had ik echt niet verwacht.. maar goed, je weet het niet he, het kan nog, zolang je niet ongi bent.
Hahaha, altijd fijn.. ook lekker.. 's morgens je slaapkamerdeur open doen en dan net niet in de kattenkots staan..
He dames, Ik ben even niet geweest... Vorige x vertelde ik dat ik had getest op NOD, de 24e, maar helaas helemaal wit. Daarna weekend weg geweest en geprobeerd er niet meer zo veel aan te denken. Bij thuiskomst nog niet ongi, dus dinsdag weer getest. Maar weer wit. De hoop eigenlijk een beetje opgegeven... Maar vandaag nog niet ongi en omdat ik nog een klein beetje hoop had toch nog maar een testje gedaan. En nu verscheen er een lichte streep! Het lijkt er dus op dat ik zwanger ben... Nu hopen dat t goed blijft gaan gezien de vmk vorige maand...
helaas herkenbaar.. meestal komen ze ook netjes naar binnen om te kotsen. en dan inplaats van fijn op het laminaat lekker in/op de deurmat of op de leuning van de bank!
Zo wij zijn weer thuis. Vanmiddag idd de schaPpen vol bij de KV en dus meteen 2 doosjes meegenomen. Balen Amanda, maar net wat Huismus zegt zolang je niet ongie bent is er nog kans!! Gefeliciteerd Dilann!! @huismus, ja dat is ook zo een leuke plek om te vinden.... Zeker als je er altijd een keer uit moet om te plassen snachts. @Samba, hier komt ze idd ook naar binnen en dan heelijk op het kleed.... Achja zou ze ook niet willen missen dus dan maar kots ruimen Beter van een kat dan van een volwassenen @hier, ongie doet raar. 1x goed veel bloed met stolsels gisteravond rond half 7. Toen ik naar bed ging was het weg en vanmorgen ook nog. Moets flink druk zetten voor ontlasting (sorry) en toen weer eenbeetje bloed maar sindsdien weer nx.... Zo raar allemaal. Ben normaal toch flink ongesteld. Slaap lekker meiden en eenfijne zondag morgen