Dankjewel dames. Vanochtend nog een keer getest en nu een stuk duidelijker. Ook geeft de clearblue zwanger aan, dus begin het nu echt te geloven! Naam dan ook maar op roze in de lijst! NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) saraaa83 (5e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) Ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Gesina (4e ronde,1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) Ukkie87 (3e ronde, 1e kindje) RooDje (.. ronde, 1e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Dilann (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) Miessemuis (1e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) Jufaman81 (6e ronde, 1e kindje) Lies84 (4e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Vlinder (7e ronde (2e ronde na MA), 1e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje) Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) Tayaro (1e ronde, 2e kindje) Huismus (1e ronde, 2e kindje) Moly (3e ronde, 1e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Caro13 Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 82 2 negatieve test, 0 twijfeltest, 23 zwanger, 42 ongesteld, 3 MMM, 3vlindertjes, .. niets doorgegeven
Dilann, gefeliciteerd! We zullen zien wanneer en of het komt (hoop natuurlijk van niet en dat er een posi test komt). Heb me in elk geval vast aangemeld bij het nod topic voor september. Heb me wel voorgenomen dat als ik nog niet ongi ben en ook geen posi test heb, ik nog voor onze vakantie (eind september) even langs de dokter ga.
hier helaas naar bijna 3 weke overtijd alsnog ongesteld geworde wat wat dat balen ! heb met mezelf afgesproke om er eve niet meer zo mee bezig te zijn
@diana; Balen meid, dat is ook echt niet leuk.. @Dilann; Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! @Amanda; Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, dit is ook niks he..
Dankjulliewel! @Diana: wat ontzettend balen! Ik kan me voorstellen dat dat na 3 weken overtijd hard aan komt! Hoop dat je het een beetje uit je hoofd kunt zetten!
@Diana, wat vervelend dat je alsnog ongi bent geworden! Hier nog steeds niks. Mijn (.)(.) beginnen wel pijnlijker te worden, dus of m'n ongi komt eraan of ben zwanger. Volgend weekend nog maar eens een testje wagen.
hey amanda spannend hopelijk heb je dit weekend een posi test! ik ga voor je duime ! baal er ook flink van dat ik alsnog ongesteld ben geworde maar aan de ene kant de teste ware ook niet voor niks negatief ( wat niet altijd iets wilt zegge hoor) maar dacht echt dat het deze ronde wels raak zou kunne zijn het was dus een flinke tege valler om na zoveel dage overtijd alsnog ongi te worde ben benieuwd hoe het deze maand gaat hopelijk heb ik dan weer een wat normale cyclus laat je het wete als je nog hebt getest
Balen! Dat is helemaal niet leuk! Succes de volgende ronde, hoop dat oktober voor ons allemaal een betere maand is.
Wat jammer meis Op naar een volgende vruchtbare ronde! Kom je gezellig mee kletsen in de oktober topic?
*komt ff koekeloeren* Hoe is het hier? Nog veel zwangeren? Gefeliciteerd voor de zwangeren, en de ongi's veel succes in de volgende ronde.. Wij hebben het aardig een plekje kunnen geven .. 22 aug was de mk uiteindelijk al... Nu heb ik alweer een eisprong gehad.. Mn lichaam is dus aardig snel hersteld.. We gaan vol goede moed verder!