NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dit is de originele foto, maar hier is t streepje amper op te zien. Thuis zie ik m wel zonder te turen..Bah had zo graag nu een nega test gewild, had dat ook verwacht.. raar lichaam :(

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Oef heel raar dan dit :( en kan me indenken dat je je er druk over maakt...
    Maar zou als ik jouw was dan even toch de gyn bellen en uitleggen van heel leuk en wel maar waarom heb ik hier dan een positieve test in me handen???

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik zou ook even bellen hoor meid...
    xoxox

4. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stelletje kletskousen! Ik heb er 45 minuten over gedaan om bij te lezen en heb nu geen idee meer war het allemaal over ging.
    Ik weet wel dat jullie het over namen hadden. Wij hebben geen namen. Wilen niet weten wat we verwachten ALS ik ooit nog zwanger mag zijn. En we zullen op een gegeven moment wel 3 of 4 namen uitzoeken en als de baby geboren is pas beslissen welke naam er het beste bij past.
    Onze zoon hebben we ook pas ruim 24uur na zijn geborte een naam gegeven. In het ziekenhuis was zijn naam "Baby" -achternaam.

5. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isis- Ik zou de gyn even bellen en laten weten dat je nogsteeds positief test.

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Tyndall ik hoop dat je hebt genoten van onze gesprekken (a)

En wat leuk dat jullie dus echt hebben gewacht met kiezen van de naam!!
    Mag ik vragen wat het uiteindelijk is geworden????

7. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    #447 tyndall, 2 aug 2011
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
    Ik was eigenlijk nooit van plan om de naam van onze zoon hier te zetten. Maar zijn naam is "Bubba"

Naam verwijderd....

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Je kan toch later het bericht verwijderen ??? of is dat niet mogelijk???

Maar ik vind het een schitterende naam!!!! Mag hij met trots dragen...

9. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga hem zo weer verwijderen ;) Was ik al van plan! ha ha

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ik hou van korte namen.. ben daar wel heel erg in ik kort ook altijd alle namen af, dus zoiets als annemarieke zal het bij mij wel nooit worden want dat kort ik toch af tot anne....

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Dag dames,

Hier ook al heel lang aan het bijlezen - hou eens op met typen hahaha. Ik meld me bij deze ook! Is er een lijst? Heb ik die over het hoofd gezien? Kan hem nu in ieder geval niet weer vinden :D

Even kijken, een aantal van de gestelde vragen... Hier uit Gelderland, we hebben samen twee meisjesnamen, ik heb drie jongensnamen en vriendlief nog geeneen :p, banaan ben ik dol op hahah en verder??

Tyndall, leuke naam! Hier in Nederland zou ik het niet zo snel doen ivm 'vernederlandsing' -> steenkolenengels, maargoed, voor jou geldt wat anders en is-ie super ;)

Isis, reageert de KV2v5 niet al vanaf 10 hcg? Stel dat-ie nu nog boven de 10 is... of kan dat niet meer? Ik zou sowieso nog een bloedtest vragen! Is toch wel erg raar!

12. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook wel liever korte namen. niet meer dan 2 letter grepen. Zoals Bubba dus ;) Of Mike

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Volgens mij hebben een paar meiden gewoon hetzelfde probleem..... we vervelen ons stierlijk :p:)

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Lol. Ga eens wat doen, dan! Ik heb hier nog een muur van 15 m2 die opnieuw moet worden behangen... Je bent welkom!

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja idd dat soort namen en voor een meisje anne, of Lotte of Kim, niet van die hele moeilijke.

Mijn idee is ook niet om een buitenlandse naam te kiezen... klinkt raar maar zie wel eens 2 oerhollandse mensen roepen ze hun kind blijkt het Shakira ofzo te heten!!! Huhm???? hoe???
    Maar ja dat ben ik..

Hier 2 kaaskoppen tot en met dus word dan zeer waarschijnlijk ook een kaaskopnaam :p

16. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah banaan... Ik krijg al spontaan krampen! Ik vind banaan lekker maar kan er gewoon niet tegen. Zelfde met aardbei. Ik vind het heerlijk maar krijg er overal jeuk van.

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

Behangen heb ik nog nooit gedaan maar wil er best eens mee beginnen hoor :p

(zit in de ziektwet en kan nog amper wat behalve dan achter me laptoppie zitten)

18. Kimmytje

Ik ben op het werk, maar tot eind augustus blijft het hier vrij rustig. Tja, wat doe je dan met een PC voor je neus? :)

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Hm. Afstomen wordt dan lastig ;)

20. Kimmytje

Hahahaha, sorry! :$ Wist niet dat jullie dat zeggen kaaskoppen! Hahahaha