Mooi gezegd yupgup! Enne prut en pina colada... Die moet ik nog even laten bezinken... Haha.. Ik heb ontzettend gelachen hoor vandaag erg gezellig hierzo... En aan het einde vd maand veel roze zou helemaal perfect zijn..
hey meiden, Ook ik heb genoten van vandaag!!! Ga er nu even vandoor zal kijken of ik later vanavond nog even kan checken!! En op voor ROZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hey dames ik heb afgelopen donderdag de laatste pil genomen, en normaal wordt ik de dinsdag ongi.. maare.. het is nog niet gebeurd.. zal het invloed hebben dat ik de laatste strip s'avonds heb genomen.. eerst deed ik dat altijd s'ochtends, maar nu bij de laatste strip s'avonds.. kan best zijn dat het vanavond wel zover is.. maar vind het zo raar.. haha.. vooral nu we gestopt zijn... haha
Daggie- Dat kan heel goed hoor dat je nu in de avond ongesteld word. Mei- Succes morgen! Ik was vanochtend al om 5u wakker en tegen 6u dan toch maar uit bed gerold samen met de kleine man. Want hij was de reden dat ik al zo vroeg wakker was. om 9u zei hij me dat hij wou gaan slapen en heb hem dat geen 2e x laten zeggen. Hop in bed! Nu ben ik dus net weer wakker en hij ligt er nog in. bah de hele dag naar de maan want nu is het bewolkt en hoor al donder in de verte. Anders waren we naar het zwembad gegaan na de lunch... Nou ja de was moet ook nog weg gewerkt worden en er moet nog wat gepoetst worden maar IK WIL ZWEMMEN!
Jee....wat wordt er hier veel gepraat!!! Wow! Gezellig!! Ik kan het helaas niet bijhouden op de dagen dat ik werk hoor Hier komt de fanatieke klusperiode er weer aan! En dan die vreselijke 2 weken wachten, hihi! Nu denk ik....ow.....relaxed! Ik test niet voor NOD. Maar als het dan zover is....kan ik het niet laten Maar heb me nu voorgenomen om niet voor NOD te testen! Dus dames.....helpen jullie mij hieraan herinneren straks Op naar een hele mooie roze lijst! Hoop dat het grootste deel van mijn pendels gelijk heeft!!
@liefkleintje ik ben ook benieuwd of ik het ga volhouden testen op of na m'n NOD! idealiter doe ik dit 1 week na maar helaas zal de praktijk zijn, 1 week ervoor @tyndall ja dat is wel zonde, maar wel lekker bijgeslapen? Hihi
Ja heerlijk bijgeslapen Reza! En het zonnetje begint hier weer door te komen, dus misschien toch nog naar het zwembad.
Iedereen bedankt voor de felicitatie. Manlief vind het geloof ik niet echt bijzonder, heeft er niet veel aandacht voor. Hpelijk wel over een maandje, dan zijn we 5 jaar getrouwd. Meiden heb van pagina 34 tot 40 gelezen, maar jullie zitten alweer op pagina 51. Jeetje bijna 20 pagina's geschreven vandaag. Hebben jullie niet lekker in de zon gezetem? Djonna, spannend hoor je proefexamen. Is dat bij je eigen rijleraar? En wat betreft meerling. Enerzijds, spannend en leuk, anderzijds erg zwaar met al een mannetje van 3/4 jaar. Leuk hoor meiden het uittrekenen en vooruit dromen. Heerlijk, zwijmel, zwijmel......Ik 25 april 2012 Meidennaam waren we gauw uit, jongensnaam hadden we pas in week 34. Wij wilde niet weten wat het werd. Bij een volgende zwangerschap wil ik het weer niet weten.
Meiden, ik moet jullie even toespreken. 18 pagina's op een dag dat ik aan het werk ben dat kan natuurlijk echt niet he! Whaha, ik dacht dat ik als ZP-verslaafde alles wel redelijk kon volgen, maar dit gaat mijn petje te boven hoor haha! Morgen ben ik vrij, hopelijk heb ik dan tijd om overal op te reageren, nu ga ik lekker naar mijn bedje toe! Welterusten!
Hallo dames vandaag ongi geworden, dag later dan normaal ...kan iemand my op de 31ste zetten en van de 30ste afhalen?via tel gaat moeilijk.... Thanks fijne dag dames ik moet straks werken
Goedemorgen lieve meiden!!!!!! Lekker geslapen???? Hier als een blok!!! Vriendje lief lag pas om half 3 in dromenland want was erg warm en 1 van mijn katten had besloten om half 2 om toen pas binnen te komen maarja Djonna lag toen al met het hoofd op haar kussen dus wakker worden deed ik niet dus vriendje eruit om kat binnen te laten Vandaag ook maar eens wat doen voor mijn werk, gister had ik vrij dus even kijken wat er vandaag in de planning zit.... Zwabbertje ik heb een proefexamen en dat is dan met een echte examinator van het CBR al gaat mijn rijleraar ook gewoon mee, slik al netjes kalmerend spul want anders heb ik trillende handjes en beentjes en dan word autorijden toch een stukje moeilijker..... Zou vandaag ook rijden blijkt de auto stuk te zijn (plaats hier een paar flinke scheldwoorden ) dus ben niet echt vrolijk!! Anni85 wat gezellig dat je er vandaag ook weer bij bent Lekker een vrije dag het weer word schijnbaar niet zo denderend maar je hebt wel lekker de tijd aan jezelf!!!! Daggie meis balen dat je ongesteld bent geworden, ik duim met je mee voor volgende maand!!!! Nou meiden ik ga wel wachten tot jullie ook wakker genoeg zijn om te reageren Groetjes Djonna
Hahah, hier wel wakker, maar ben naar 't werk... Fijne dag vandaag allemaal, en niet teveel kletsen he?
Ik ben wakker maar moet aan het werk.. Zal niet erg veel online zijn... Fijne dag allemaal! En succes met wachten
Yupgup hahahaha ik zal me proberen in te houden maar heb een nieuwe dagbesteding gevonden door jullie meiden en tja..... Maar hier even me koffie opdrinken en dan inloggen voor mijn werk kijken wat er nu weer uitkomt...... zucht....... Werk prettig Yupgup!!!!!!!
Hahhaha Reza ik werk lekker vanuit huis dus ik log zo in en kan me ding hier doen.... als ik even pauze wil kan dat ook gewoon als ik me werk maar wel af heb Ik vermaak me wel hoor groetjes
Goedemorgen meiden, Wat veel geschreven weer! Heb geprobeerd een groot gedeelte terug te lezen.. Hier nog steeds bezig met temperaturen, maar snap er niets van. Heeft hier iemand ervaring met temperaturen? Misschien dat je mijn kaartje snapt. (Mn banner is gebasseerd op een cyclus van 32) Maar mn temp schommelt enorm, zou mn ei al zijn geweest? Hele fijne zonnige dag iedereen!