Sinds wanneer begin jij dan te tellen Isis? Want jij moet nog tot de 15de wachten tot je ei? Ik heb een cyclus van ongeveer 27 en heb mij ei al gehad en ik dacht toch dat we ongeveer samen ongi waren? Of heb ik dat mis? Jij moet zo lang wachten lijkt me? Sorry hoor, wil gewoon dat het sneller gaat! Geen ervaring met teunisbloemolie...
probleem is dat ik niet precies weet hoe lang mijn LF is... de eerste maand dat ik tempte was ik gelijk zwanger.. maar FF gaat uit van een LF van 11 dagen, dan heb ik bij een cyclus van 32 dagen mijn ei op dag 21.. maar heb zelf het gevoel dat het iets eerder zal zijn...dag 18/19.. eerder mag ook niet, want dan ben ik nog niet weer thuis
hmm rare FF, heeft nu m'n ei opeens op dag 19 gezet, ook prima! dan ben ik er net weer en heb een week m'n lief niet gezien, moet goedkomen
Sorry meiden, Ik zit me zo te irriteren aan me werk dat ik gewoon baldadig en melig erdoor word zal het niet meer doen
Kimmy geloof me ben ondertussen aan het werk hoor, ben vrouw dus kan meerdere dingen tegelijk Maar het is zoveel uitzoekwerk dat ik af en toe van scherm moet wisselen en dan komt deze ook naar boven
Ik heb dat hier ook op het werk. Heb administratie te doen maar het is nog vrij kalm wegens de vakantieperiode dus word heel snel afgeleid... Ach, als mijn werk gedaan is op het eind van de dag ben ik blij, daar let ik altijd wel op hoor!
Ja ik werk op dit moment thuis, officieel hoef ik nog geeneens te werken maar omdat ik me zo kapot verveelde krijg ik klusjes toegestuurd per mail zodat ik wel iets te doen heb... Zit nu al 2 maanden thuis en was net een paar dagen uit het ziekenhuis en toen belde ik mijn werkgever al of ik alsjeblieft wat werk kon krijgen... geloof me is wel saai zo in je eentje...
waarschijnlijk wel.. waaaarr is het zonnneeetjee???? het zou mooi weer worden..maar niets van dat alles hier..
Ben alweer klaar met werken en me baas wist zo snel geen ander klusje dus ben maar de was gaan doen en lunchen.....
Hier is het aan het GIETEN niet te doen, niet echt gezellig... Ik ga sewwes ook lunchen, een half uurtje!