Dat is mooi dat alles nu goed gegaan is. Ik weet het nog niet met eten, heb net mijn vriend weg gebracht naar zijn werk omdat het toch nog vlink gaat regegen vanavond volgens de buienradar. Ben nu alleen dus dat word vast een snee brood
Hey meiden, even een korte update vanuit hier... Bijzondere verrichtingen gehaald maar voor de rest blinde paniek, niet goed uitkijken, geen afstand bewaren en ontzettend nerveus.... Baal als een stekker ondanks dat ik nu vrijstelling heb voor de bijzondere verrichtingen... bah bah bah!!!!!!!!!!
Het is toch een geruststelling dat je geen bijzondere verrichting hoeft te doen. Mss kan je hierdoor toch beter ontspannen de volgende keer? Neem eerst lekker een bakkie koffie en kom ffies tot rust
Djonna, wat balen meis dat het niet zo goed ging. Maar super dat je iig vrijstelling hebt voor de bijz. verrichtingen! Wie weet is een slechte generale ook voor jou een goede uitvoering!!
Sasya hahahaha ja op dit moment denk ik alleen nog maar aan alle stomme blunders een heel leeg parkeerveld en Djonna zet hem precies tussen 2 auto's waardoor ik het in 2x heb moeten doen.... echt te stom voor woorden!!!!! Heb van mijn rijleraar gehoord dat ik nu een glas wijn MOEST drinken van hem met een sigaret want ik moest tot rust komen, heb dus net een glas wijn als limonade achterover gegooid...... maar voel me nog steeds stom
Susy whahahahaha dat zei ik dus ook tegen mijn rijleraar en ook meteen 1 voordeel heb niet je auto in de prak gereden Maar denk dat ik toch maar naar de huisarts ga voor echt kalmerende pillen (waarbij ik wel mag rijden) normaal gaat alles goed en nu...... arghhhh kan er gewoon niet met me kop bij!!!!!
@ Toerist, das supergoed nieuws! @ Djonna, komt goed meid, geloof me maar! Zeker zonder speciale verrichtingen (of hoe noemen jullie die dingen )! Kop op meid! Je hebt het al goed gedaan! Hier echt de minuten aan het tellen om naar huis te gaan, nog een 20 minuutjes... Mijn ventje is ook aan het tellen want die voelt zich nog zieker dan ik! Wij eten vanavond Croque Monsieur en een spiegelei Daarna gaan we relaxen in het zwembad
Kimmy dank je wel hoor meis, voel het nog niet zo maar komt misschien nog wel!!! Croq monsieur dat is eeuwen geleden dat ik dat heb gegeten!!!!! Heerlijk!!!!! Maar wat ontzettend balen dat je je ziek voelt en je ventje ook doe rustig aan en ga heerlijk relaxen dit weekend!!!! Liefs Djon
Frustrerend he?? De HA kan je vast helpen... Weet je wat ik trouwens deed. Ik probeerde me tijdens de lessen in te beelden dat ik een examen had en tijdens het examen dat ik een gewone les had...
Komt wel hoor! En volgende keer doe je het weer 100x beter! Je mag altijd croque komen eten hoor! Wij eten meestal zoiets op donderdag omdat we dan naar het zwembad gaan, lekker snel klaar en idd heerlijk! Vind het ook niet leuk, straks medicijntjes en lekker op de sofa (na het zwembad) of bedje in xox
Meid sla gewoon die fles achterover hahahaha dan vervaagt alles vanzelf Maar zonder dollen, het is mss beter idd even langs de huisarts te gaan want dit maakt je nog zenuwachtiger denk ik.
Kimmy het is dat het te ver weg is maar anders had ik nu voor je neus gestaan hoor hahaahhaaa. Heerlijk is dat!!!! Misschien een keer weer zelf maken.... ben gek op champignons sinds een halfjaar ineens hahhahaa. Susy weet je ik stapte zwaar relaxt in zat een beetje te lachen en geintjes te maken maar eerlijk na 1 stomme fout en toen nog dat inparkeren... dacht echt dat ik het niet had gehaald... toen ging het ook meteen mis Iedereen zegt dat ik trots op mijzelf mag zijn maar eerlijk.... zo voel ik het absoluut niet...
poeh hey dames.. wat kletsen jullie veel.. net 10pagina's bij gelezen.. maar moet alweer gaan voor te koken!! misschien tot laters!! xx
Sasya je hebt gelijk en het is dat er geen wijn meer is in huis anders had die hele fles eraan gegaan... en inderdaad ik durf nu helemaal niet meer voor mijn examen te gaan
Ik snap je helemaal... Je hebt het gehaald, maar echt niet op de manier zoals jij dat gewild had. Weetje, ik ben bijna door rood gereden op mijn examen. De examinator zei tegen mij: zou je niet eens opletten?? Ik kon nog net remmen, maar de stemming was overgeslagen naar een doodse stilte. Ik was ervan overtuigd dat ik gezakt was....maar ik heb'm gehaald!! Nu kan ik er trouwens wel om lachen. Elke rit ging goed, en op het examen maakte ik bijna de domste fout ooit... Dus, zo zie je maar dat je beetje geluk moet hebben met je examinator, maar ook als je een foutje maakt, dat het niet erg is (als je het maar goed oplost)... Maarja, ik heb nu makkelijk praten...
jammer Djonna, kans verkeken Champignons lust ik ook heel erg graag! En heyyyyy, komop, waarom zou je niet meer durven gaan? Heb je al een datum?
Dank jullie wel voor alle bemoedigende woorden.... Ik moet in de eerste week van september waarschijnlijk voor mijn officiele examen en moet nu nog 7 lessen tot die tijd... Kimmy ik heb echt zo'n examenvrees dat ik gewoon blokkeer alles wat ik weet is weg en tja als je dan te horen krijgt dat je niet goed kijkt..... heel frustrerend!!!!!! Ik ben gewoon nu angstig geworden... dacht dat ik altijd wel goed reed maar nu... nee nu niet meer nee. Susy echt ik had een hele lieve vrouw maar het probleem zat hem gewoon in de blinde paniek bij mij, doordat ik 2 dingen deed die gewoon niet zo hadden horen te gaan.... Misschien krijg ik dan deze maand in ieder geval 1 roze uitslag als het dan niet mijn rij examen is
Hey meiden, Weer flink geklets hiero.. Djonne wat jammer van je examen, ken het faalangst. Heb ik ook erg last van. Heb je valdisper al eens geprobeerd?? Bij mij hielp het wel iets. En heb ook van die adem oefeningen gehad op de middelbare school. Ook dit leek iets te helpen..Maar denk maar zo dat je je nu helemaal kunt concentreren op het rijden in het algemeen, die oefeningen heb je ondertussen die neemt niemand je meer af! Net weer een ovutest gedaan en weer negatief. Begin me nu toch wel zorgen te maken moet ik eerlijk zeggen..Ook mijn temp was gewoon nog mooi laag..dus ei is zeker nog niet geweest..maar komt hij nog?? Mijn cylus is altijd erg stipt..maar mijn lf begint nu toch wel erg kort te worden..