NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    djonna, ik ben wel trots op je hoor! fijn dat je de speciale verrichtingen gehaald hebt..en nu alleen nog het rijden. Probeer inderdaad anders eens valdispert, dat werkt bij mij ook goed. Snap dat je baalt..maar kop op meis, dit heb je wel mooi even gehaald! tegen mij zeiden ze ook..een foutje is niet erg, het is hoe je het oplost

kimmy, kan je mij es het recept van croque monsieur sturen? dat is zo lekker!! en wil graag het eens maken

het zometeen even een 1-persoons wokschotel in de pan..

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    beccy balen dat je nog geen ei hebt gehad. Wanneer is je NOD? ik zie in je onderschrift dat je vorige ronde een vmk hebt gehad, het kan zijn dat je daardoor een eiloze ronde hebt of dat deze later komt..

3. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    NOD is normaal 16 aug..Vroeg mij inderdaad ook af of mijn VMK er mee te maken had kunnen hebben..Hoop toch dat er nog een eitje komt..Had goede hoop op deze maand...

4. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @djonna knap dat je de verrichtingen hebt gehaald hoor!! toch een last van je schouders! die hoef je gelukkig dan niet meer te doen! op na het examen, helaas geen advies voor je, over tabletjes ofzo... succes meis!! zal duimen!!!

@beccy hopen dat je ei snel komt, kan inderdaad te maken hebben met je vmk... balen hoor meis...

de maand duurt me nu al te lang!! haha.. normaal vind ik de maanden voorbij vliegen.. maar deze is net begonnen, en ik vind hem nu al te lang!!! hahaha

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    @Djonna Wat fijn dat je de bijzondere verrichtingen gehaald hebt!! Nu op naar deel 2! Ook die ga je halen!

@Daggie1984 Ik herken het zo;) Ook ik vind de maanden veel langer duren sinds we een kindje willen! Hihi!
    Vooral de laatste 2 weken, zo na je ei;)

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Lieve meiden dank je wel voor de bemoedigende woorden!!! Ik hoop dat het begin september een stukje beter gaat en heel misschien rij ik dan wel met z'n 2-en achter het stuur :p

Ach kan de humor er alweer een klein beetje van inzien....

Lieve Beccy ik hoop dat je lichaam zich snel weer hersteld na de VMK, ik snap je frustratie heel erg goed meis... ik ga met je mee duimen op een mooi eitje voor jullie!!!!

Kimmy jij hebt hem al gehad ik hoop zo dat er een mooi wondertje uit mag voortbestaan, neem je vitamientjes en rust lekker uit... het moet natuurlijk wel in een gezond lichaam groeien en niet 1 met koorts!!!!

Voor de overige meiden... blijven duimen op een mooi eitje!!!!

Mijn eisprong komt er ook al bijna aan, gister voelde ik al wel wat kleine steekjes maar of het met me eisprong te maken had.... geen idee!!!!
    9 augustus moet ik naar de Gyn en vind dat die beste man of vrouw me dan maar meteen mag laten weten of er een mooi eitje is.... dan ga ik me kerel even aan de haren meesleuren naar de slaapkamer!!

Nou meiden ik wens jullie een hele fijne avond!!! Ga zo nog even de deur uit... hahaha misschien wel een paar flessen wijn kopen om vandaag even te vergeten ;)

Liefs Djonna

7. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ja Djonna over 6 dagen is het hopelijk zover voor ons.. Wachten duurt erg lang ja :(
    Ben erg benieuwd wat de gyno zegt!
    Nou zet even je verstand op 0 en vergeet maar gauw dat rot gevoel.
    Je mag in ieder geval trots zijn dat je 1 deel hebt afgerond!

Ik begin ook trouwens alweer hoofdpijn te krijgen, bij mij eerste tekentjes van ovu.

@Beccy ik hoop dat je snel een posi ovu test in handen hebt.
    Want dan weet je teminste iets. Ik duim voor je!

@Kimmytje doe rustig aan en goed drinken, snel die boosdoeners je lichaam uit sturen..

@Isis mmm niet mokken lekker ......

@all succes met wachten en fijne avond!

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Heb weer heerlijk zitten lezen meiden, zo gezellig dat geklets!

@Djonna: Gefeliciteerd met het behalen van je bijzondere verrichtingen! Daar ben je iig vanaf.
    Ik had op mijn examen echt zo'n last van zenuwen, heb staan spugen op de wc bij het CBR :D
    Uiteindelijk in 1 keer gehaald, dus het komt altijd goed meis!

@Zwabbertje: Ben benieuwd of je het wat vind, ik vind het een heerlijk gerecht! Ik hoor het wel als je het gegeten hebt ;)

@Whitesaber: Wat een prachtig gedicht meis, zo herkenbaar!

En nu weet ik niet meer waar ik nog meer op ging reageren... ;)

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Haha herkenbaar Anni ik heb dat ook steeds of dan weet ik de naam niet meer. Lastig als je elkaar dan niet gewoon en jij kan noemen :D

Weet iemand trouwens hoe je kan zorgen dat je profiel foto zichtbaar wordt? Ik heb er 1 toegevoegd maar zie dat deze niet zichtbaar is in mijn bericht..

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Djonna, waar woon je, ik heb nog wel een fles liggen hahaha.

Gaat vast goedkomen meis. Je maakt jezelf vaak banger dan het is. Blijf je wel praten tijdens het rijden? Behalve als je je echt moet concentreren. Praten lucht vaak op. Zeg gewoon tegen die man dat je denkt dat je het verkeerd doet en vertel ook hoe je het graag had gedaan. Krijgt de beste man ook meer begrip voor jou.

Nogmaals: gaat helemaal goedkomen. En als het niet goedkomt, dan doe je t toch gewoon nog een keer? Kost misschien wat centjes, maar het is echt niet het einde van de wereld. Toch??

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha ik ben dus niet de enige, dat scheelt.
    Ik zal even voor je kijken bij opties waarom je profielfoto het niet doet, moment! :)

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Als het goed is staat er bij gebruikersinstellingen het kopje Avatar.
    Hier kan je ook aanklikken: "geen avatar gebruiken"
    Staat die aangevinkt? :)

13. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Jeeeh!! Volgens mij is het gelukt!! Mijn dank is GROOT!

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ja is gelukt reza:D

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja het is gelukt! :)
    Graag gedaan ;)

16. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    zoooo... nu weten we ook hoe jij uit ziet Reza... hahaha :D

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

Zo daar was ik weer lekker aan het genieten van een wijntje en een chippie.... en ben de teleurstelling een beetje te boven en begin gewoon over 2 weken weer met een schone lei en neem het commentaar wat ik vandaag heb gekregen mee voor naar het examen....

Nog 6 dagen wachten tot mijn ovulatie dus mag volgende week behoorlijk aan de klus, de week erop een verbouwing dus denk dat ik dan weinig tijd heb om na te denken of het goed is gegaan....
    Zo net bij het dierenhotel geweest, voor mijn poekies alleen het allerbeste ;) heb 2 katten en tja met een grote verbouwing hier.... niet handig en behoorlijk stressen zowel voor de katten als voor mij....

Wat een leuke foto van een hond!!! Is dat jouw hond??? en welk ras??

Hebben jullie allemaal huisdieren?? en hebben jullie ook nagedacht stel er komen kinderen en die blijken allergisch te zijn hoe word dat gedaan bij jullie????

Liefs Djonna

18. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Nou daggie er zit wel iets van waarheid in, dat is mijn puppekontje Reza :)
    Het is een Akita Inu beter bekend als Hachi (vd film).

@djonna Ik heb er wel over nagedacht maar dan zal toch het kind het huis uit moeten... Nee zonder gekheid ik hoop natuurlijk van niet maar stel dat het zover zal zijn dan zal ik het eerst medisch laten uitzoeken omdat ik weet dat het helpt en het kind er misschien later ook baat bij heeft...

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Toen onze zoon ging kruipen heeft ons hondje hem gebeten.
    We hebben toen besloten de hond weg te doen.
    We hebben een goed tehuis voor de hond gezocht, en hebben nog vaak contact met de nieuwe eigenaresse.
    Nu heeft onze zoon 2 cavia's en dat gaat prima, hij is er erg gek mee, hij heeft ze nu al bijna 4 jaar.

20. louan

louan Niet meer actief

Hallo dames,

Werkdag zit er weer op, gedouched en al lekker op bed achter mn lappie.

Wij hebben trouwens een vis :)...en hij is heeeeel lief hihihi....

Deel Deze Pagina