Ja reza zo zit ik dus ook want mijn katten weg..... ECHT NIET!!!!!!!!!!! Heb altijd geroepen tegen mijn vriend als de 2 poezen weg moeten gaat de 3e poes automatisch ook weg de gezondheid van mijn kinderen zullen ten alle tijden voorgaan en als mijn katten de kleine aanvallen ja dan is het klare zaak en gaat die kat weg, maar ik zou er alles aandoen om de katten te laten blijven, het zijn nu ongeveer mijn kindjes.. Ohh wat zou dat naar zijn geweest Toerist dat je ziet dat je kind gebeten word door je eigen hond.. en toch ook wat een moeilijke keuze want ik neem aan dat je wel heel veel van je hond houd... maar dan wel een geluk dat jullie de hond nog vaak zien!!!! Louan hahaha dan had ik verkeerde vissen hoor, die van mij hapte continu naar de baas (serieus 2 van mijn 3 vissen hebben zelfmoord gepleegd.....hoe??? ... door in het filter te zwemmen... zucht.....) Mijn konijn is uit logeren gegaan bij 1 van mijn beste vriendinnen voor onze vakantie ziet daar hun konijn en het was... konijnenliefde op het eerste gezicht... neusje, neusje liggen the works met andere woorden konijn heb ik niet meer haahhhaa
hahahah vervelend! Vissen gaan ook snel dood maar deze leeft echt al denk ik 6 maanden, volgens mij is dat best lang. Als ik zn potje eten rammel, dan zwemt ie al omhoog, hij eet bijna uit mn hand....
Toen onze zoon begon te kruipen, heeft een van onze honden hem gebeten.. en niet 1x.. maar 3x.. en je zag elke keer de tandenafdruk.. dus gelukkig niet doorgebeten.. het vertrouwen in het beestje was helemaal weg.. toen moesten we echt een keuze maken.. die hond kon niet langer meer bij ons inwonen, Asiel gebeld, die namen hem niet, want hij had gebeten.. Dierenarts gebeld, die konden niemand die de hond wou overnemen.. want hij had gebeten... je kon hem ook niks meer aanleren.. want daar was hij te oud voor.. dus hebben we vorig jaar de keuze gemaakt om hem in te laten slapen.. was een hele hele hele hele moeilijke keuze.. want de hond was er natuurlijk eerder dan het kind.. maar hij was niet meer te vertrouwen.. en we kiezen voor ons kind.....
Het schijnt dat vissen het geheugen hebben van 3 seconden... maar inderdaad vissen komen wel als je met eten rammelt!!!! althans heb het ook vaker gezien hoor!!!! Heb nu 2 katten en das genoeg, zou er graag een 3e bij willen maar ik heb een teer zieltje ertussen zitten en die accepteert met moeite de 2e... Btw ben ook nederland 1 aan het kijken...
Vissen geven veel rust heb ik gemerkt. Mijn zus heeft vijver vissen (koi) kon er wel uren naar kijken zo mooi... Maar je hond die je kind bijt lijkt mij ook heftig.. Tjaa dan moet je wel even een knop omdraaien en voor veilig gaan... Als je een goed huis vind is dat een mooie oplossing.. Wat voor hond was het Toerist?
daggie zit hier met tranen in me ogen geloof me!!! Wat ontzettend zielig!!! maar de keuze van je kind is logisch, maar geloof me ik zou me ogen uit me kop janken... Maar nu hecht ik wel heel erg aan dieren hoor!!!
mijn man had de honden al... en ik had zo niks met ze... maar toen hij was ingeslapen.. toen heb ik echt een heeeel weekend gehuild!!! niet normaal!! moet soms nog huilen als ik over hem denk....
Wow daggie wat zal dat ontzettend moeilijk zijn geweest. keuze die niet makkelijk te maken is. Toch hoor je ook vaak dat het vaak de kinderen zijn die de dieren pesten. Wat ook logisch is want weet een kind veel?! Maargoed nooit alleen laten dus. M'n hondentrainer vertelde eens dat een vrouw buiten de was aan het ophangen was en toen hoorde ze ineens de hond en het kind. Hond had kind gebeten heel heftig, hond naar dierenarts om in te laten slapen. Bleek de hond allemaal nietjes in z'n oren te hebben.. Ik schrok erg van dit verhaal..
Ik heb 2 konijnen, en die gaan echt niet weg, al is mijn kind allergisch. Dan moeten ze eventueel naar buiten, maar als het niet hoeft liever niet. Mijn huisdieren zijn ook een soort van mijn kinderen
daggie kan het me indenken hoor!!! Ben pas geleden een hond gaan uitlaten in het asiel echt een onwijs mooie en lieve hond, droeg een muilkorf op mijn vraag waarom was dat hij niet echt te vertrouwen was met andere honden... nouja kan gebeuren toch???? Niet iedereen kan met iedereen is ook zo in de mensenwereld... Tot we aan het einde van de wandeling waren hond buitenzinnig van geluk, echt tegen me aan met die grote kop, netjes luisteren, jankende piepgeluidjes maken van geluk echt alles... Dus ik vraag deze hond kan zeker niet met katten he??? Neuhh zegt die vrouw en ook niet met kinderen... bleek baasjes hadden een kind gekregen en hond had kind gegrepen terwijl het lag te slapen... het was de perfecte hond voor mij om uit te laten... heb geen moment maar dan ook geen moment gedacht die nemen we mee naar huis!! Maar voor de grote mensen was hij onwijs lief, trouw en heel aanhankelijk en ik mag gewoon hopen dat er een stel komt die geen kinderen heeft en geen andere huisdieren die deze hond nog een mooie dag kunnen bezorgen want hij is en was geweldig!!!
ow men, dat is helmaal heftig.. ja je kunt een hond nooit 100% vertrouwen.. we hebben die andere nog, die doet niks, die loopt altijd weg, als de kleine komt, maar toch hou ik het elke keer in de gaten... toen ook.. maar dat heeft helaas niet mogen baten...
dacht dat mijn vis speciaal was...hihi.... Wat sneu van die honden, ik vind honden echt super met katten heb ik iets minder, maar dat komt denk ik omdat ik slechte ervaring heb met de katten inmiddels kat van mn moeder...maar goed...
Reza ja dat verhaal ken ik ook!!!! alleen euhm bij mij was het een kennis die het vertelde dat het over een hond van een vriend ging hahahaha nu vraag ik mij af.... kom jij ook uit mijn omgeving dan hahahahahaaa.... Maar het is inderdaad een heel erg zielig verhaal... schijnt dat ze die hond ook niet hebben laten afmaken en dat de dierenarts had gezegd als je iemand wilt afmaken zou ik het bij je kind doen... want die hond had 10 nietjes in zijn oren en pas bij de 10x greep hij... de dierenarts zei je hebt een onwijs trouwe hond die niets deed tot het hem te erg werd.... snik zo zielig wat mensen met dieren kunnen doen :'(
Nee daggie een ongeluk zit in een klein hoekje.. Viel die hond je kind echt aan? Het schijnt zo te zijn dat wanneer kinderen gaan kruipen dat, dat voor honden als heel raar wordt ervaren.. Ook dat zei m'n hondentrainer..
Louan jouw vis is speciaal hoor, want het is JOUW vis en dat maakt het speciaal, net als jouw kind altijd de mooiste en de liefste zal zijn voor jou....
Anni, wilde het vandaag eigenlijk eten, maar werd wat anders. Dus volgende week. Maar is sla er echt lekker door? En die kaasdingen haal je die uit de vriezer? Wij hebben een binnenkonijntje en hij heet zwabber (aha ja daarom heet ik zo) Hij is nu 7 jaar oud en we kunnen niet meer zonder hem. Helaas zal dat toch eens moeten.
@Djonna misschien is het een verhaal die via via wordt verteld maar ik denk ook wel dat het vaker gebeurt. Dit kind zal de eerste niet zijn geweest en die hond zal niet de enige slachtoffer zijn van nietjes.. Tjaa t is sneu..
Zwabber hahahaha lief he zo'n konijn wat voor 1 is het???? Die Franse zijn leuk maar dan heb je ook echt KONIJN!!! ipv een schattig klein konijntje... Reza ja dat zal dan idd wel of die gast wist hoe goedgelovig ik ben hahahaha ik geloof werkelijk bijna alles hoor!!!