NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb 2 poesen en ze zijn m'n alles!!
    Zoals ik nu heel bewust voor een kindje kies koos ik ook heel bewust voor hun.
    Ik zou ze nooit weg doen, ik zou met allergie eerst alles proberen tot het oneindige.
    Ze zijn ondertussen 16 en 14 en ik vind dat je kiest voor je diertje dus zal je de zorg dragen ook.

Mensen zijn zo makkelijk met dieren.... en dieren zijn zo hulpeloos, ik kan me er zo boos om maken als ik weer van die verhalen lees.
    Zet je kind in de box of neem de hond mee naar buiten.
    Het feit dat dat kindje met een nietmachine zit zegt al genoeg....

Fijn dat je je weer wat beter voelt Djonna :D

2. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Het is een heel kleintje. Zal even een foto plaatsen

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja sasya neet zoals je kinderen zomaar kan krijgen, kun je dat ook met dieren helaas.... als ik zie dat kinderen geslagen worden of dieren word ik witheet!!! Ik ben dan echt in staat ertussen te springen....

Mensen denken over zoveel dingen zo gemakkelijk!!! Ach dan doen we er toch 1 bij.... het is geen brood wat je koopt bij de supermarkt het gaat hier om een levend wezen met gevoelens... tja ik kan het gewoon niet uitstaan er word over zoveel dingen zo makkelijk gedacht....

4. louan

louan Niet meer actief

Wat een knuffelkonijn!

Ik ga liggen dames, trusten!

x

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohh zwabber wat een schatje!!!!!!! zucht.... lief lief lief!!!!!!

Dit is er 1 van mij een halve Siamees net zo'n kwebbel als haar baas hahahaha

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Weltrusten Louan, slaap lekker en hele mooie dromen!!!!

7. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

@ Reza, mooie foto! En cutie hond! :)
    Thx voor de beterschapswensen, ben wat gaan ontspannen in het zwembad en nu aan het hangen in de zetel, sewwes bedje in :)

@ Djonna, wat lief van je meid! En ik hoop het ook! Ik duim hier echt voor iedereen!
    Blij trouwens te lezen dat je alweet wat over de teleurstelling heen bent. Sooo, hop, in 2 weken heb jij je rijbewijs op zak! ;)
    Ik moest trouwens effe giechelen bij je vissen verhaal (in de filter), sorry! :D
    Mijn ouders hebben trouwens een vijver met Koi's en die komen als mijn papa op de rand klopt, echt mooi om te zien, het is enkel bij mijn papa :)

@ Toeris, wij hebben ook cavias', zalige beestjes zijn dat nietwaar?

@ Daggie, wat naar dat je je hondje hebt moeten laten inslapen :( Jammer dat je geen andere oplossing gevonden hebt!

8. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik heb trouwens iets geks wat me 2 maanden geleden was opgevallen. Rond mijn ei krijg ik ontzettend jeuk aan m'n enkel! Zal dat misschien iets met hormonen kunnen zijn??

9. Kimmytje

Wat een mooie foto's, zo lief! :)

10. Kimmytje

Hey Isis,

Heb je een Croque Monsieur machine?

Ik neem altijd bruin brood, een beetje boter erop (aan de bak-kant), gemalen kaas en hesp en een schijfje ananas ertussen en dan het machine in en even laten bakken :)
    Als je het machine niet hebt, gewoon laten bakken in de pan en hup, klaar ;)
    Ik bak er soms ook wat champignonetjes bij of zoals vandaag een spiegelei. Soms doe ik het ook met bolognese saus, mmm lekker :)

xoxox

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Lieve diertjes allemaal :)

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

Kimmy ja meis kan er nu niets meer aan veranderen kan alleen de volgende keer er extra op gaan letten..
    En wat die vissen betreft het erge was nog ze leefde beide nog maar konden niet meer doordat hun hele vinnen afgescheurd waren naar boven zwemmen voor het voer... ik heb ze dus door het toilet moeten spoelen... maar was zo bang voor een finding Nemo verhaal hahahaha pas toen een kennis 100x tegen me had gezegd dat ze het niet zouden overleven door de stroming al kon ik het doen.. met tranen in me ogen...

Reza ik heb werkelijk waar geen idee, weet nu wel dat je lichaam hele rare dingen kan doen met je en door die hormonen dus het zal me niets verbazen hoor!!!!

13. Kimmytje

Hier mijn cavia's, Bleachie en Knorretje :D

14. Kimmytje

Hihi, geen idee, eerste keer dat ik het hoor :)

15. Kimmytje

Ocharme toch die visjes!

16. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Konijnen kunnen toch drummen? Bijen kunnen ook zingen en katten lopen op laarzen
    Dus je vis heeft vast een demente vis ontmoet en z'n vader terug gevonden... :D

17. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Een hele vervelende situatie waar ik helaas over mee kan praten.
    Toen ik hoog zwanger was van onze oudste heeft 1 van onze een week voor mijn bevalling een kind gebeten. Toen het gebeurde had ik direct tranen in mijn ogen van verdriet omdat ik wist wat we moesten doen. Hij was nog jong maar had hd in de achterheupen. We hebben hem laten inslapen en in de tuin een mooi plekje gegeven. De andere hond nooit problemen mee gehad. Maar de beslissing viel zwaar.
    Denk ook dat dat de reden is geweest dat ik 10 dgn te vroeg ben bevallen!

Zo heel verhaal maar ook wel even lekker om eruit te gooien!!!

18. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ahh kimmytje die zijn ook cute!

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohh Kimmy ook al zulke lieve beestjes!!!!!!! Zucht ik wil een groter huis met een hele grote lap grond hahahahaa denk dat ik dan entree kan gaan vragen omdat het op een dierentuin lijkt :p

Ja die vissen... voor mij ook echt geen vissen meer...

Even de andere, foto 1 is net na haar operatie om het een hetje te laten worden
    Foto 2 is toen kitten KAT is geworden (serieus 6 kilo kat...zucht)

20. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    OH lijkt me zo zwaar op het mOment dat je het ziet gebeuren en weet dat het eigenlijk al te laat is! Zelf geen besluit kunt nemen want het MOET gewoon gebeuren bah.. Dat zal zwaar geweest zijn..
    Dan kun je jezelf een beetje troosten dat je verdere leed van de HD hebt kunnen besparen maar toch...

Deel Deze Pagina