NOD 16-31 aug

Discussion in 'NOD forum' started by beccy, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    @leenelise heb je verder ook helemaal geen symptomen? Vocht vasthouden, hoofdpijn iom?
    Ik vind tempen persoonlijk een lastige methode misschien ook omdat ik een oortemp gebruik maar ook omdat ik niet elke ochtend op dezelfde tijd ga meten of naar bed ga...

Hoop dat je snel verandering ziet!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hmm nog geenei gehad nu slijmpiek (alweer) en me test is "posi" kon geen 4 uur ophouden na 1,5 uur moest ikalweeer plasse haha zal strax op de laptop foto in me album zette

3. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Reza: Wel symptomen, als je kijkt naar mn kaartje zie je die groene vakjes dat zijn alle dagen dat ik veel waterige afscheiding had en ook begin van die week last van hoofdpijn (2dgn). Wel rond de tijd dat mijn ei zou kunnen komen, mja blijkbaar niet.. Heb nu alweer zere tepels, normaal een teken dat mn ongi eraan komt. Dus hoop niet dat mn ei ontzettend laat is, dan zou ik een erg korte lf hebben voor innesteling.

@fl3xgirl: Zal straks even je foto bewonderen!

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hé, mijn ovutestje was wat donkerder vanmorgen :) zometeen nog maar een doen.... En vanavond kijken of vriend meewerkt met hem bespringen hahah. Hij moet vanavond trainen, is het heel raar als ik hem ziekmeld? :p (zoekt nummer van coach vriendlief)

5. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    @leenelise op dag 16 had je wel ineens een daling.. Vreemd dat deze daarna weer steigt? Je zou toch wel een deze dagen een ei verwachten juist omdat je vandaag weer een steiging hebt ben ik wel benieuwd naar je temp morgen..

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Staat in me album op foto lijkt ie minder duidelijk maar goed morge nog 1 doen hopelijk is dielichter want daarna zijn ze op haha

7. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    @yupgup nee helemaal niet vreemd!! ;) klussen voor de training brengt toch ook voor de training geluk?? :D wat voor training is het?

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Voor plasje van ruim een uur vindikhet een mooi streepje ;) haha februari 2009 werdt ie ook niet even donker dus denk dat ik morge of vannacht me ei heb :)

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Gelderland
    Haha. Goed, dan ga ik z'n coach nu bellen dat vriendlief wat later komt... :D

't Is voetbaltraining.

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Gelderland
    @LeenElise
    Temp je elke ochtend rond dezelfde tijd? Zie namelijk wat witte bolletjes in je grafiek staan ipv blauwe, is een teken dat je temp op een ander tijdstip is genomen.

Heb jij trouwens elke dag last van spotting/bloedverlies?

FF kan in de war raken van de 'watery' afscheiding. Stel dat hij wel een ei heeft gevonden, maar je vult daarna nog watery in, denkt hij dat je je ei toch nog net hebt gehad. Als je die watery's weghaalt, wat zegt FF dan?

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    hmm net een ovutestje weer gedaan. Weer een duidelijke 2e streep, maar nog niet helemaal positief.. urine was ook wel behoorlijk licht.. einde van de middag nog maar een testje doen...
    kan het zijn dat ik m'n piek al gemist heb? heb nog geen tempstijging gehad, dan kan dat niet toch?

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

De mijne isnook niet knal komt ook door niet al te donkere urine maar ,erk aan me slijmpies dat ie vandaag of morgen spingt! ;)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Je temp kan tot 2 dagen na sprong omhoog gaan

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Gelderland
    Kan best. Je ei springt ... uur (ehh... 12-36?) na de eerste LH-piek. Stel dat je piek vannacht was kan je ovutest nu lichter zijn, springt je ei misschien komende nacht, heb je morgen pas een hogere temp. Misschien zelfs overmorgen, als hij nog later sprong.

Snappie? :p Geloof niet dat het een heel helder verhaal is haha.

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    ah ok! thnx flex :)
    heb ticker even weggehaald en tempkaartje toegevoegd..

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    ik denk dat ik je ongeveer snap yupgup:D
    nou vriendlief vanavond nog maar even verleidelijk aankijken :D wat een straf.. ;):p

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Haha isis ik zit hier net zo mannetje verleiden gisteren geklust weet nie of ie nu weer wil haha maar hij moet!;)

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    hehe, gewoon al je charmes in de strijd gooien ;)

19. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    Haha ik hoop dat mijn mannetje ook in the mood is vanavond. Probeer nu toch wel om de dag te klussen...

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Haha ja moet goed komen hoop ik hihi

Share This Page